Bölüm/7

26 7 9
                                    

🔱♟️🔱

Karşımda duran hoca dersi anlatırken beynimde dönüp duran tek şey nereden geldiğini bilmediğim o kitaba iliştirilmiş nottu.

"Mutlaka güzeldir' dedi Silas "bir yere ait olmak.."

Kim ne zaman odama girmiş o kitabı yastığımın altına koymuş ya da neden bana bir kitap verme zahmetine girmişti bilmiyordum.
Üstelik o notta yazanların öylesine mi yazılmış yoksa biri tarafından takip edilip ormanda kendimle konuşurken duyulup duyulmadığından da emin olamıyordum. Eğer durum böyleyse ortada büyük bir problem var demektir.
Sorun bir başkası tarafından ne hissettiğimin bilinmesinden ziyade benim dikkatsiz bir bireye dönüşüyor olmamdı.
Dikkatsiz bir avcı her zaman av konumundadır derdi babam.
Ve ben dikkatsiz bir avcı olma yolunda ilerliyor gibi gözüküyordum.
Biran önce kafamı toplamalı eskisi gibi dikkatli olmalıydım bu yüzden ise ilk dikkatimi derse vererek  başlamıştım.
Hoca şöyle bir sınıfta bulunanlara bakmış ardından yanına isminin  Samantha olduğunu öğrendiğim bir kızı çağırmıştı. Kızın yüzü tanıdık gelirken nereden bu yüzü anımsadığımı merak etmiştim.
Yurttan mı? Kütüphane mi yoksa dövüş sahası mı?

Odaklan Laura.

"Samantha bildiğiniz üzere bir siren diğer adıyla ölüm perisi.
Sirenler Banshee'lerin bir üst türüdür. Tam gücüne ulaşan ölüm perileri artık banshee değil birer Siren olurlar. Saçlarının rengi güçlerine göre değişir. Güçleri gelişir. Kişiye özeldir güçleri. Kurtlar nasıl ısırıldıklarında olduğu kişiye dönüşürlerse, Sirenler de aynı şekilde oldukları kişiye dönüşürler. "

Sözlerinden sonra hoca susmuş sınıfa bir göz gezdirip tekrar devam etmişti.

"Ölüm perileri attıkları yüksek sesli çığlıklar ve yaktıkları ağıtlarla bilinen periler ölümü hissederler."

Ön taraflardan birisi konuşmuştu.

"Ölümü hissettikleri için mi çığlık atıyorlar yani?"

Hoca soruyu yanıtlaması için Samantha'ya bakmıştı.

"Evet ölümle sonuçlanacağını hissettiğimizde."

Başka bir soru daha.

"Bunu başka bir yerde bulunan bir sirende hissedebilir mi?"

Tekrar Samantha yanıtlamıştı.

"Elbette. Fakat hepimiz bulunduğumuz bölgelerden sorumluyuz bu yüzden başka bir bölgede meydana gelen ya da gelecek olan ölümle ilgili konuşma hakkına sahip değiliz."

Ve başka bir soru daha.

"Merak ettiğim bir şey var.  Her ölümü hissettiğinizde geçen sefer olduğu gibi yere çöküp o aldığınız şekli mi alırsınız?"

Başka biri söze karışmıştı.

"Sanmıyorum daha önce de akademiye saldırı olmuştu ama o şekli almamıştınız."

Samantha önce hocaya bakmıştı. Hoca başıyla onaylayınca konuşmaya başlamıştı.

" O gün yaptığımız siren topluluğunda itaat anlamına geliyor.  Dizimizin üzerine çöküyor oluşumuz itaat ettiğimiz,  sağ elimizin boynumuzu kavraması gerekirse öleceğimiz ve son olarak yumruk olan sol elimiz ise savaşacağımız anlamına gelir."

Sınıfı kısa bir sessizlik kaplamış ardından arka taraftan birisi yeni bir soru sormuştu

"Siz o gün kime itaat ettiniz o zaman?"

Başka biri daha sormuştu.

"Şu kız ve abisine mi?'

Bakışlar üzerime dönerken  rahatsız olmuş bir şekilde kıpırdanmıştım.

VEYLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin