9

656 50 0
                                    

Akşam olmuştu. Taekwon arkadaşlarının pastayı ve cupcakei ne kadar sevdiklerini anlatıyordu. "Ben yatıyorum." dedim ve pijamalarımı giyip koltuğa uzandım. Ayağımın altına Taehyung oturdu. "İyi geceler." dedi ve televizyonu açtı. Çok uykum olduğu için sıkıntı değildi.
















Sabah olduğunda evden hemen çıktım. Küçük bir pasta aldım. Şirkete geldiğimde Sehun yoktu. Bugün onun doğum günüydü. Pastanın üstüne mumları koydum ve beklemeye başladım. Üstümde kahverengi bir elbise vardı üstündede pembe tüllü bir hırka.

 Üstümde kahverengi bir elbise vardı üstündede pembe tüllü bir hırka

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odanın kapısı açıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odanın kapısı açıldı. "DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN!" diye bağırdım. Sehun gülümsedi ve bana sarıldı. Bende ona sarıldım. "Teşekkür ederim sma hiç gerek yoktu." dedi. "Vardı." dedim. "Herkes doğumgününü sever." dedim. "Keste yiyelim." dedim. "Bekle ilk dilek tut sonrada mumları üfle öyle." dedim. Güldü ve dediklerimi yaptı.

Pasta yiyorduk. "Çok güzel seçmişim." dedim azım doluyken. Güldü ve "Aynen." dedi. "Aslında yemeyecektim." dedim. "Ama bu kadar güzel olunca insan dayanamıyor." dedim. Odanın kapısı açıldı. Taehyungdu. "Pasta?" dedim. "Hayır, sağol." dedi ve Sehuna döndü sonra bana baktı. "Neyi kutluyorsunuz?" dedi. "Doğumgününü." dedim güler yüzümle ve Sehunu gösterdim.

Gülümsedi ve birşeyler mırıldandı. "Doğum günün kutlu olsun." dedi. Sehunda ona teşekkür etti. Kendi masama oturdum ve iş yapmaya başladım.










Akşam olmuştu nerdeyse. Sehunda gitmişti. Odaya Taehyung girdi. "Şunlarda var." dedi ve masama koydu. Kafamı salladım ve kağıtlara baktım. Kafamı masaya koydum ve gözlerimi kapadım. "Uykum var benim." dedim. "Gidelim o zaman." dedi. "Kağıtlar?" dedim. "Önemli değil yarın yaparsın." dedi.

Arabaya bindik. "Sehunun doğumgününü nerden biliyorsun?" dedi. "Yani arkadaşlarımın doğum günlerini bilirim." dedim. "Arkadaşların?" dedi. "Senin tek arkadaşın Jennie Rose ve Lisa sanıyordum." dedi. "Hahaha." dedim ve cama baktım. "Bu arada işlerim düzelmeye başladı." dedim. "Eee?" dedi. "Taekwonla bir eve çıkacağım." dedim. "O istiyor mu?" dedi. "İstesede istemesede taşınmak zorunda." dedim. "Ne zaman?" dedi. "Bilmiyorum. Daha ev bile bulmadım ama senin evine yakın olsun." dedim. "Yani Taekwonu getirip götürmek daha kolay olsun diye." dedim. "Evet." dedi.

Eve gelmiştik. Jimin Taekwona bakmıştı. Video oyunu oynuyorlardı. İkiside bana bakıyordu. Saatime baktım ve Taekwona baktım sonrada Jimine. "Yaklaşık 1 saat önce yatmış olman gerekiyordu." dedim. "İyi geceler annecim." dedi ve yanağıma öpücük kondurup odasına gitti. "Jimin iyi geceler." dedim. "Sanada." dedi. Taehyungun odasına gittim ve pijamalarımı giydim ve yatağa uzandım. Odanın kapısı hafifçe aralamdı. "Efendim Taekwon?" dedim. "Anne gelebilir miyim?" dedi. "Tabiikide." dedim. Koşarak yatağa girdi. Odaya Taehyungda girdi. "Jimin gitti." dedi. "Annene o kızdan bahsettin mi?" dedi Taehyung. "Bir kız olduğunu biliyordum." dedim. İkiside güldü. "Anlat bakalım." dedim.

"İsmi Rin. Çoook güzel bir kız." dedi. "Nasıl biri?" dedim. "Dedim ya çoook güzel." dedi. Güldüm ve "Kişiliği?" dedim. "İyi biri. Dersleri iyi. Annesi var babası var." dedi. Taehyunga baktım. Gülüyordu ama arkasını dönmüştü. "Neyse, ben uyuyacağım." dedi ve bana sarıldı. "Sen benle uyumaya alıştın." dedim "Ane bugünlük." dedi. "Peki." dedim. Taehyung bugün koltukta uyuyacaktı ben ve Taekwon yatakta yattığımız için.

-

Bölümün sonuna geldin. Bölümü beğendiysen oylamayı unutma. 💜

Diğer kitaplarım COOPERATION ve I HATE YOU da okuyabilirsiniz.

I HATE U'nun ikici kitabı yayımda!

EX | TAESOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin