YENİ KİTABIM YAYIMDA!
YOU ARE AN ATR
VSOO/TAESOO KİTABIDIR.
Eve gelmiştik. "Taekwon." dedim. "Efendim anne?" dedi. "Senle birşey konuşalım mı?" dedim. "Konuşalım." dedi. "Kardeş ister miydin?" dedim. "Hemde kız." dedi Taehyung heyecanlı bir şekilde. "Kardeş mi?" dedi ve yüzü düştü. Bizimde düştü. "Bilmem." dedi. "Neden istemeyeyimki." dedi. "Bu arada ben internete çocuk nasıl olur yazdım ama anlamadım." dedi. Taehyunga baktım. "Ben sana anlatırım." dedi Taehyung. "Kardeş?" dedim. "Kardeşim mi var?" dedi. "Yani..." dedim. Gözleri kocaman oldu. "Nerde?!" dedi.
"İstiyorsun yani?" dedim. "Yani..." diyerek beni taklit etti. Ona sarıldım. "Nerde kardeşim?" dedi. Taehyung beni geriye çekti ve karnımı açtı. Elini karnıma koydu ve "Burda!" dedi. Taekwonda elini karnıma koydu ve "Neden orda?" dedi. "Uzun hikaye." dedim. "Peki." dedi.
Çocuklara söylemiştik. Hepimiz evde oturuyorduk. Taekwon yanıma geldi ve kucağıma oturdu. "Anne." dedi. "Hı?" dedim. "Hala çocuğun nasıl olduğunu söylemedin. Ve kardeşimin neden karnında?" dedi. Herkese teker teker baktım. "Bu durumu sana..." dedim. "Lisa anlatacak." dedim. "Şöyleki. Bu pipet ve bu de-" "Lisa sus." dedim. "Erkek ve kız öpüşünce çocuk oluyor." dedim. "NE?!" dedi bağırarak. "O zaman Rin hamile mi?!" dedi. "NEĞ?!" diye ben bağırdım. "Rin hamile falan değil!" dedim. "Nerden biliyorsun?!" dedi.
"Asıl Rin neden öpüldü?!" dedim. Parmağını dudağına koydu ve "Bu dudak bir tek senin için değil." dedi ve kucağımdan kalkarak odasına koştu. "O Rini mi öpmüş. Hemde dudağından!" dedim ve koltuktan kalktım. "Jisoo sakin ol." dedi Jimin. Jimine ters bir bakış atınca sustu. "Beş yaşında daha." dedim. "Kıskanma." dedi Lisa. "Ben kıskanmıyorum! Sadece beş yaşında biri biriyle öpüşmemeli." dedim. "Haklı." dedi Jennie. "Ah, teşekkürler." dedim.
Herkes gidince Taekwonu fena azarlamıştım. "Ben yatıyorum ve sende birşey de!" dedim Taehyunga. "Sakin ol." dedi. Yastığı alıp kafasına attım. "Ben yatıyorum!" diyerek odama gittim. Kafayı yiyecektim. Taehyung bildiğin Taekwonu desteklemişti ve Taekwon beni takmıyordu. Yatağa girdim ve örtüyü kafama kadar çektim. Arkamdan Taehyung sarıldı. Onu ittirdim. "Sarılma bana!" dedim. "Özür dilerim." dedi ve sarıldı. "Yapıp yapıp özür dilemek bir işe yaramaz." dedim ağlamaklı bir sesle. Örtüyü çekti ve bana baktı. "Ağlama." dedi ve bana sarıldı. Onu ittirdim ve "Sarılma bana." dedim. Ağlamaya başlamıştım. Beni kendisine çekti ve sarıldı "Ağlama." dedi ve beni öpmeye başladı. "Öpme be!" dedim ve ittirmeye çalıştım onu.
Üstüme Taekeonda çıktı ve o da öpmeye başladı. "Yapmayın ya!" dedim. Hala ağlıyordum. Taekwon bana sıkıca sarıldı ve "Özür dilerim anne." dedi. "Yapıp yapıp özür dilemeyin." dedim. Taekwon bana sarıldı ve "Haklısın." dedi. "Evet aşkım." dedi Taehyung ve o da bana sarıldı. Esnedim ve "Uykum var benim." dedim. "Birlikte uyuyalım." dedi Taehyung.
Taehyunga sinirliydim hala. O yüzden o Taekwonla yatmak zorunda kalmıştı. Bende tek yatıyordum. Örtüyü kafama kadar çektim ve gözlerimi kapadım.
-
Bölümün sonuna geldin. Bölümü beğendiysen oylamayı unutma. 💜
Yeni bir kitap yayımladım. Adı; YOU ARE AN ART
Diğer kitaplarım COOPERATION ve I HATE YOU da deneyebilirsiniz.
I HATE U'nun ikici kitabı yayımda!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EX | TAESOO
FanfictionKim Jisoo oğlu Taekwonla babası Kim Taehyungun evine taşınır bazı sebeplerden dolayı. İşte o sırada birşeyler olur. (küfür vardır) - TAESOO/VSOO LİSKOOK JİROSE YOONNİE -tamamlandı-