Akşam çok erken yatmıştım ama uykumu alamamıştım. Üstümü giyinip iş için çıktım. Bu arada İrene ülkeyi terk etmişti. Biraz üşüyordum açıkçası.
Taekwonuda evde hala uyuyordu. Telefonum çalmaya başladı. Araba telefonuna bağladım.
"Efendim Taehyung?"
"Taekwonu Rose ve Jimine bırakıyorum."
"Tamam. Ama şimdi işe gidicem."
"Pekala."
"Tamam."
"Bay bay."
"Sanada bay bay." dedim ve kapattım.
Telefonuma mesaj geldi. Göz ucuyla baktım.
Taehyung: Sen kapat, hayır sen kapat yok mu?!
Taehyungu geri aradım.
"Sen kapat aşkım."
"Jisoo."
"Ne biz hiç bir zaman o yalışık tiplerden olmadık."
"Neyse, seni özledim."
"Senle aşk tazeliyemem şu an."
"Sıkıcısın."
"Ben bir kere çok eğlenceliyim tamam mı!"
"Güldürme beni."
"İşe gelince görürsün sen güldürmeyi!" diyip suratına kapattım.
İşe gelmiştim. Odama geçtim. Odamın kapısı açıldı. "Günaydın Jichu." dedi Taehyung. "Günaydın eğlenceli şahız." dedim. "Sen hala ona mı takıldın? Üstünden bir saat geçti." dedi. Omuz silktim. Yanıma geldi. "Sadece şaka yapmıştım. Bu kadar alınıcağını bilmiyordum. Ayrıca bunun sana hep yapıyoruz." dedi. "Yapmayın o zaman." dedim. Bana sarıldı ve "Lütfen affedin beni kraliçem." dedi. "Of bir git ya!" dedim gülerek. Yanağımdan öptü ve "O zaman ben sana elveda der ve yanındaki odayı geçerim." dedi. "Orası Sehunun değil mi?" dedim. "Büyük ihtimalle İrenenin yanına gitti hisseleride bana devretti. Neden yaptı bilmiyorum." dedi. "Vaov, Büyük aşk." dedim.
"Bende senin için yapardım AŞKIM." dedi. Güldüm ve "Sen ve hisselerini bırakmak AŞKIM." dedim gülerek. "Hey, ben sizi daha çok seviyorum." dedi. "Sen bizi seviyorsun ama gelirken hisselerinle birlikte gelirsin." dedim. "Birinin Taekwona bakması gerekiyor." dedi. "Bahanen bu mu?" dedim. "Bulurduk bir iş çalışırdık." dedim.
"Neyse gel." dedi ve kolumdan tutu. Sandalyeden kalktım. Ceketimi aldı ve odadan çıktık. Arabaya bindirdi beni. "Ne yapı yorsun ya?!" dedim. "Bekle." dedi ve arabaya bindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EX | TAESOO
FanfictionKim Jisoo oğlu Taekwonla babası Kim Taehyungun evine taşınır bazı sebeplerden dolayı. İşte o sırada birşeyler olur. (küfür vardır) - TAESOO/VSOO LİSKOOK JİROSE YOONNİE -tamamlandı-