7

568 54 9
                                    

Havuzdan sonra duşa girmiştim ve rahat birşeyler giymiştim. Zaten akşam olmuştu. Taekwonlada konuşmuştuk. Şimdi ise Jennie, Yoongi ve Taehyungla yemeğe gidiyorduk.

Odamın kapısı açıldı. "Nasıl girdin?" dedim. Elindeki kartı gösterdi. "Unutmuşsun." dedi. iBende her yerde onu aradım." dedim ve yataktan kalktım. Elindeki kartı elime aldım ve onla birlikte odadan çıktım. "Çooook acıktım." dedim. Güldü ve "Bende." dedi.

Restorana gelmiştik. Herkes yemeğini sipariş etmişti. Telefonum çalmaya başladı.

"Efendim Jungkook?"

"J-Jisoo..."

"Ne oldu?!" dedim ve oturduğum yerden kalktım.

"Ş-Şey..."

"Söyle artık şunu!"

"Biz Lisayla markete gitmiştik. Taekwon yalnız kalabileceğini söylemişti..."

"Eee?"

"Biz yokken eve hırsız girmiş."

"Bekle, NE?!"

"P-Peki Tae-Taekwon iyi mi?" dedim.

"Çok ağlıyor ve sizi istiyor."

"Ya size inanmıyorum!" dedim ağlamaklı bir sesle ve telefonu kapadım. Masaya geri döndüm. "Gitmemiz lazım." dedim Taehyunga. "Neden?" dedi. "İki salak çocuğu evde bırakıp dışarı çıkmışlar ve eve hırsız girmiş!" dedim. "NE?!" dedi hepsi aynı anda. Taehyung sandalyeden kalktı ve "İyimiymiş?" dedi endişeli bir sesle. Ağlamaklı bir sesle "Bilmiyorum." dedim. Beni kendisine çekti ve sarıldı. Bende göz yaşlarımı saldım.

-

Eve gidiyorduk birlikte. Telefonum çalmaya başladı. Sehundu.

"Ne?"

"İyi misin?"

"İşim var şu an. Kapatıyorum." dedim ve kapattım.

"Ne zaman geliriz?" dedim. "Az kaldı." dedi. Arkamızdan Jennielerde geliyordu.












Eve gelmiştik. Taekwon çok ağlıyordu. Taekwonu kucağıma almıştım. Biz gelene kadar ağlamış mıyıdı? Ağlamayı bırakmıştı. Taehyung içeride Lisa ve Jungkooku azarlıyordu. Jennie yanımdaydı, Yoongide salonda oturuyordu. Bizde Taekwonun odasındaydık. "Anne." dedi. "Efendim?" dedim. "Bu gece birlikte yatalım." dedi. "Tamam." dedim. "Ama babamda bizle yatsın." dedi. "Tamam." dedim.

-

Jennie ve Yoongi bir otelde kalıyordu. Lisa ve Jungkook gitmişti. Bizde yatakta uzanıyorduk. Aramızda Taekwon vardı. Babasına sarılarak uyumuştu. Bende gözlerimi kapadım ve uyudum.

-

Gözlerimi hafifçe araladım. Dibimde Taehyung vardı ve ben ona sarılıyordum. Hızlıca ellerimi çektim ve arkamı döndüm. Yanımdada Taekwon vardı ve telefonuma bakıyordu. "Günaydın anne." dedi. "Günaydın." dedim. "Aç mısın?" dedim. "Hayır." dedi. "Pekala." dedim. Bugün hafta sonuydu. Yanağını öptüm. "Iy, anne!" dedi ve yanağını sildi. "Dün ama 'anne anne' diyordun." dedim. Omuz silkti ve "O dündü." dedi.

"Bu arada seni dünki abla aradı." dedi. "Açtın mı?" dedim. "Evet. Uyuduğunuzu söyledim." dedi. "Peki. Telefonu alabilir miyim?" dedim. Telefonu verdi ve yataktan kalktı. Arkasından bende yataktan kalktım.

"Jennie beni aramışsın?"

"Evet. Hem ufaklık nasıl diye hemde bugün birşeyler yapalım mı diye. Seni avustralyadan gelen bir arkadaşımla tanıştırmak istiyorumda."

EX | TAESOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin