Yaklaşık bir ay geçmişti. Hava iyice sıcaklaşmıştı, Taekwonun okulu tatile girmişti ve işler yoğunlaşmıştı. Bu arada Jennie hamileydi 1 haftalık. Birde Lisa ve Jungkook sevgiliydi. Rosede Avustralyadan gelicekti bugün. Babası biraz hastalanınca gitmek zorunda kalmıştı. "Anne bugün lunaparka gidelim." dedi Taekwon. Birde Taehyungla birlikteydik. Ama Taekwon bilmiyordu.
"Ban uyar." dedi Taehyung. "Olabilir." dedim. "Giyinelim o zaman." dedi Taekwon ve koşarak odasına gitti. Bende oturduğum yerden kalktım ve yatak odasına gittim.
Giyinip odadan çıktım. Taehyung kolumdan tutu. "İyi misin?" dedi. "Ah, bilmiyorum halsiz gibiyim." dedim. "Gitmeyelim o zaman." dedi. "Çok heveslendi ama baksana." dedim. "Az kalırız o zaman." dedi. Kafamı salladım ve koltuğa oturdum.
"Anne." dedi Taekwon. "Hı?" dedim. "Hadi uyan." dedi. "Hıhı." dedim ve esneyerek koltuktan kalktım. "Lisa abla ve Jungkookda gelecekmiş." dedi. "Güzel." dedim. Taehyung ayakkabısını giydi ve sonra Taekwona ayakkabısını giydirdi. Bende kalktım.
Luna parka gelmiştik. "Şundan alalım mı?" dedi Taekwon. "İster misin?" dedi Taehyung. Kafamı olumsuz anlamda salladım.
Lisa bir tane almıştı ve koluma girdi. "Neden almadın? Sen seversin bunu." dedi ve bana uzattı. İttirdim ve "Canım istemiyor ve o kiraz niye öyle kokuyor?" dedim. Kirazı kokladı ve "Kirazda birşey yok." dedi. "Sen kokuyorsun o zaman." dedim ve onu kokladım. "Parfümünü değiştir." dedim. "Hey, bu parfümü sana vermem için yalvarmıştın." dedi.
Bütün gün burda gezmiştik ve ben bayılmak üzereydim. "Gidelim artık." dedim. "Gidelim." dedi Taehyung. "Birazcık daha baba." dedi Taekwon. "Sabahtan beri burdayız zaten. Tekrar geliriz." dedi Taehyung. "Of, tamam." dedi Taekwon ve elimi tutu.
Birlikte arabaya bindik. Lisa ve Jungkookta bizle geliyordu. "Kuzi sana be oluyor?" dedi Jungkook. "Ne varmış bende?" dedim. Herkes sustu. Herkese teker teker baktım. "Ne var bende?" dedim. "Bi garipsin." dedi Lisa. "Gayet normalim." dedim. "Ben eve gider gitmez yatıcağım kimse beni uyandırmasın uyandıranın kellesini koparırım." dedim. Hafifçe güldüler. Taekwon korkmuş bir sesle "Bende mi?" dedi. "Hayır sen korkma." dedim.
Eve geldiğimiz gibi yatağa girmiştim ve uyumuştum.
Yanımda birini hissetim. Gözlerimi hafifçe araladım. "Ne var Jungkook?" dedim. "İyi misin?" dedi. "Uyursam iyi olacağım." dedim. "Peki." dedi. Yana döndüm ve dizlerimi kendime çekip uykuma geri döndüm.
-
Bölümün sonuna geldin. Bölümü beğendiysen oylamayı unutma. 💜
Diğer kitaplarım COOPERATION ve I HATE YOU da deneyebilirsiniz.
I HATE U'nun ikici kitabı yayımda!
BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU. AMA DİĞER BÖLÜM DAHA UZUN OLABİLİR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EX | TAESOO
FanfictionKim Jisoo oğlu Taekwonla babası Kim Taehyungun evine taşınır bazı sebeplerden dolayı. İşte o sırada birşeyler olur. (küfür vardır) - TAESOO/VSOO LİSKOOK JİROSE YOONNİE -tamamlandı-