Jeg våknet av den dumme vekkerklokka på mobilen og subbet rolig hen til walk-in closetet mitt og fant noen klær(bilde). Så stakk jeg fort inn på badet mitt og begynte å dusje.
Jeg sminket meg og løp ned trappa. jeg gikk inn på kjøkkenet og snappet til meg eplet som Markus holdte på å ta tak i. Han så surt, men sløft på meg, men gjorde ikke noe. han bare tok det siste eplet og satte seg på en stol ved kjøkkenbordet. Jeg skikket bare rart på han og løp ut i gangen. Jeg tok raskt på meg et par svarte sko med litt hæl, snappet til meg en svart veske(bilde) og tok på meg en svart lue. Jeg løp ut døra og satte meg på skuteren min. Den er lyseblå og når du skjører i sola glitrer den i lakken😁.*På skolen*
Jeg parker skuteren og setter på støtten. Jeg ser Sindre kommer gående inn skoleporten med sekken hengende på en skulder og hendene i lomma. Han er kledd som han pleier og med håret rufsete på en sexy måte. VENT!! Hva er det jeg tenker på?Han får øye på meg og kommer gående i min retning.
"Halla!" Sier han på en sjarmerende måte.
Jeg smiler og sier hei tilbake. Vi går mot skoleinngangen. Jeg kjenner en hånd som kommer krypende runt livet mitt. Jeg ser ned i bakken og smiler for meg selv.*Etter skolen*
Jeg går rolig av skuteren min og stikker inn døra til huset. Jeg ser at de høyhælte skoene til Ro er på plass midt i gangen, bokstaveligtalt! Jeg slenger sekken ned på bakken og stirrer litt på skoene hennes.
"Skal jeg sparke dem til siden, eller plassere dem pent på skohyllen?" Spør jeg meg selv. Og som den snille søsteren jeg er sparket jeg dem hart til siden og tok fornøyd av meg skoene mine. Ro kommer gående ned fra overetasjen, med musikk på fullguffe og mobilen i hendene. Hun så motvillig opp fra mobilen og fikk øye på meg så videre til siden, hvor skoene hennes ligger henslengte. Hun begynner å gape og ser på meg igjen med flammer i blikket hennes. Hvis blikk kan drepe, hadde jeg vært steindau nå. Hun bare gikk hen til skoene sine og plasserte dem pent på skohyllen.
Hun vente ansiktet sitt mot mitt ansikt og ga meg DET killerblikket, så reiste hun seg opp, hevde haken og snudde hodet så fort rundt at håret flagret etter. Hun så ned på mobilen igjen og gikk inn på doen. Jeg gikk bare inn på kjøkkenet og gikk rett mot godteriskapet. Jeg så skjapt gjennom skapet og grabbet til meg en pose med potetgull. Jeg nærmest løp bort til sofaen i kosestua og slang meg ned i en liggende stilling med potetgullet liggende mellom magesiden min og sofaryggen, og tok en stor neve potetgull. Jeg stappet det rett inn i munnen som en gris og skrudde på TV-en.
Plutselig hører jeg et stort hyl fra badet. Jeg spurter hen og banker på samtidig som jeg spør hvorfor ho hyler.
"Jeg er låst inne!" Roper Ro innenfra. Jeg bare får et stort latteranfall og detter ned langs døra mens jeg ler.
Etter en stund får jeg tatt meg i sammen og ikke minst puste! Jeg reiser meg vinglete opp og sier at jeg skal ringe pappa og si at han må komme hjem og få ho ut.
"Det haster ikke jeg har mobilen så det går bra" Sier hun rolig og fornøyd gjennom døra. Jeg går hen til stua og plukker opp mobilen fra stuebordet. Rett før jeg skal trykke på ring knappen, så hører jeg et nytt skarpt hyl fra badet. Og enda en gang løper jeg hen med mobilen i hånda og spør hva det er nå da?
"JEG HAR BARE 10% MED STRØM PÅ MOBILEN!!!!!" Skriker ho ut gjennom døra.
Jeg klarer ikke å holde meg, så jeg får et latteranfall igjen. Jeg vrir meg rundt på gulvet og mister mobilen ved siden av meg. Heldigvis knuste den ikke.*********************
Ikke så veldig langt kapittel men er så sliten og trøtt, har stått på slalom ski i hele påska nesten. Men jeg hadde ikke fått sove hvis jeg ikke hadde lagt ut et kapittel i løpet av påska, så her er det ihvertfall😁 Håper virkelig dere likte det💋🍥
-Synnøve
YOU ARE READING
My lovelife
RandomMelony har funnet seg den rette kjærligheten, Jake, mener HUN. Rose synes ikke noe om ham, men sier ikke noe. Når Melony og Jake gjør det slutt skjer det noe med Melony som Markus og Rose ikke helt skjønner. Melony begynner på skolen til Jake og for...