Del 9: Skating på høyt nivå!

87 1 0
                                    

Bildet er sånn melony ser ut😁👍

***************
Det var Sindre, bestevennen til Jake. Å Jake! som jeg savner ham! Nei! Ikke tenk på den billige fyren der! Tenker jeg. Vent! Har jeg en krangel med meg selv nå igjen? Åhr! Jeg må virkelig slutte med det der. Oy, jeg glømte helt å svare han.
-Hei Sindre. Sier jeg med et skjevt smil.
-Går det bra Melony? Spør han og setter seg ned ved siden av meg.
-Ja, ja! Hvorfor skulle ikke alt være bra? Jeg mener når kjæresten din er utro og du finner ut av det dagen etter at dere ble sammen. Og når søstera de gir deg DET fine komplemanget om at du like så godt kunne bli adoptert av en skunkdyrfamilie. Hvorfor skulle ikke alt være bra?! Roper jeg ut og veiver med hendene mens jeg snakker.
-WOW! Glipper det ut av sindre som sitter og ser på meg med store øyne. Jeg legger absiktet ned i hendene og begynner å grine. Pluttselig kjenner jeg noen sterke armer rundt meg. Jeg retter meg opp sånn at jeg kan se Sindre i øynene. jeg klemmer han raskt og gråter. Han stryker meg på ryggen og prøver å roe meg ned. Jeg stopper å gråte sakte, men sikkert og trekker meg fra klemmen. Det ble en klein stllhet og begge ser bare ut i lufta.
-Så.....! Begynner han.
-Så.....! Hermer jeg.
-Du holder på å bli adoptert av en skunkdyr familie? Sier han med et flir på slutten. Jeg ser opp på han. Jeg får et smil rundt munnen og himler med øynene.
-Nei! Sier jeg, mens jeg slår han svakt i skulderen.
-Au! Du trenger ikke å være så hardhent da. Sier han med en furten og serkastisk stemme og tar seg til skulderen.
-Ha, ha, ha! Så morsom du skulle være i dag da. Sier jeg. Han bare gliser og stirrer meg inn i øynene.
-Har du noen gang fått høre at du har nydelige øyne? Spurte han, mens han stirret inntenst inn i øynene mine.
-Ja nå så. Sier jeg med et flir påslutten. Han slikker seg rundt leppene og lener seg mot meg. Jeg lener meg mot han og der skjente jeg leppene hans på mine. Kysset var svakt og forsiktig, men ble hetere og hetere.
Vi hører plystring i bakgrunnen og trekker oss fra hverandre. Der ser vi noen gutter som står i en klynge med skateboard og ser på oss.
-Vil du bli med å skate? Jeg kan lære deg det. Sier han forsiktig med et stort smil rundt munnen.
-Ja det kan jeg, men du trenger ikke lære meg det for jeg har skatet i mange år nå. Svarer jeg med et glis. Vi går hen til gutta og snakker.
-Så, Melony? Kan du skate? Spør en gutt med mørkebrunt hår og brune øyne.
-Gi meg et brett, så kan jeg vise deg. Sier jeg og strekker hendene ut når han rekker meg brettet hans. Jeg stiller meg klar og setter utfår på det. jeg tar tresekstier, står på henna og mange andre kule triks som jeg kom på. Jeg ståpper opp og spretter brettet opp i hendene mine. Jeg gir brettet og steller meg ved siden av Sindre.
-WOW! Sier alle i kor.
-Det der kaller jeg skating på høyt nivå. Sier Sindre og legger armen rubdt skuldrene mine og trekker meg inntil seg. Jeg legger armene i kryss over brystet og smiler stort opp til han. Han virker som en grei fyr, men jeg vet ikke om jeg er forelsket i han.

***********************
Vote og Kommenter✌️
Elsker dere😘

My lovelifeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora