*festen*
Mel's POV
Jeg og Ro sitter på rommet til Ro. Jeg skal tydeligvis hjelpe henne med å finne et 'sexy anntrekk som får alle gutter til å sikle etter henne!' hennes ord ikke mine.
-Så hva tenkte du å gå med da? Spør jeg henne.
-Kanskje denne trange skjolen som rekker akkuratt over rompa som er rød, eller denne som er litt løs på skjørte og stram øverst som er hvit overst og svart nederst med et svart magebelte og som rekker rett under rumpa. Sier hun mens ho tar dem fram og legger dem på sengen.
-Jeg hadde gått for den svarte og hvite skjolen! Sier jeg tenkende mens jeg ser på dem.
-Da blir det den røde da! Sier hun mens ho tar den hvite og svarte og gir den til meg.
-Seriøst! Du tror virkelig at jeg skal ta på meg denne! Jeg passer den sikkert ikke OG jeg tenkte å gå i en blå bukse og en hvit bluse med en svart skinnjakke. Sier jeg mens jeg ser forskrekket på henne.
-Da kan du heller ta på den med en svart skinnjakke. Sier hun og smiler som en eller annen tufs. Jeg går inn på badet hennes og tar på skjolen. Får å si det sånn så tok ho ikke feil når hun sa den rakk til rett under rompa. Da jeg kom ut igjen våkste øynene til Ro.
-Den SKAL du bruke på festen! Bare vent litt det er noe som mangler. Sier hun mens hun ser på skjolen som kanskje er litt trangere enn det hun sa. Hun knipser med fingrene og løper hen til walk-in-closete og fant fram ett par hvite pumps. Øynene mine våkste og jeg begynte å riste vilt på hodet.
-Nei! Nei, nei og atter nei! Du får ikke MEG til å gå i DEM! Jeg kommer til å tryne bare ved å gå ett skritt. Sier jeg bestemt.
-Neida, det gjør du ikke. Det kommer til å gå så fint atte..... mer eller mindre. Bare ta dem på! Sier hun bestemt tilbake og rakte meg skoene. Jeg tokk dem trassi imot. Jeg tar dem påog begynner å vinglet litt, men klarte å finne balangsen. 'Kanskje det ikke er så vanskelig allikavel' tenker jeg. Jeg begynte å gå ett skritt og trynte forover og i det neste øyeblikket ligger jeg på bakken. Kanskje litt rask der. Ro hjelper meg opp og begynte å lære meg å gå på eifeltårnene av noen sko.
*en halvtime senere*
Jeg lært meg å gå på skoene takket være Ro. Nå var vi på vei opp oppskjørselen til Jack. Vi banket på døren og Jake åpnet døren. Han hadde en svart bukse og en hvit skjorte på seg. Håret var staylet perfekt og til sammen var HAN perfekt. Han smilte og slapp oss inn. Han fikk store øyne da jeg skulle gå forbi han. Han trakk meg litt nærmere han og visket: -Tror jeg må passe litt på dg ikveld. Og satte på et lurt smil. Vi gikk inn og satte oss i sofaen. Det var allerede kommet mange og alle begynte å bli litt fulle.
***************************************************
HÅPER DERE LIKTE KAPPITTELET. TAKK TIL DERE SOM LESER HISTORIEN MIN, DET BETYR VELDIG MYE! :-*
YOU ARE READING
My lovelife
RandomMelony har funnet seg den rette kjærligheten, Jake, mener HUN. Rose synes ikke noe om ham, men sier ikke noe. Når Melony og Jake gjør det slutt skjer det noe med Melony som Markus og Rose ikke helt skjønner. Melony begynner på skolen til Jake og for...