Han bare står der, sier ingenting, bare står der med åpen munn og store øyne. Når jeg tenker meg om ser de mer ut som noen golfballer eller kanskje ping-pong- baller.
Hva er det jeg tenker på?! Hvorfor tenker jeg på hvordan øynene hans ser ut?! Når jeg tenker meg om er det egentlig ganske komisk.-Hva var det du ville? Spør jeg med litt irritasjon i stemmen min. Han kommer tilbake til seg selv igjen og tenker seg litt om, så åpner han den store kjeften sin.
-Jeg trodde du var en ny jente, men der tok jeg vist feil. Du er bare den samme gamle Melony bare med ny stil og annen hårfarge. Også prøver du deg på min bestevenn! Svarer han spydig og tar armene i kryss på brystet. Jeg ser overrasket på han og svarer like spydig tilbake:
-Snakker den om som går på alle horene på denne skolen, og det er ikke akkuratt god smak du har som går på de som er platina blånde rett gjennom, eller nei! vent! Du er jo det selv du mangler bare å farge håret blondt så matcher det også med personligheten DIN! Og napper litt i tuppene på håret hans med hånda. Han knyttet nevene og slo vekk hånden min. Han snudde rundt på hælene og gikk tilbake til vennegjengen sin. Jeg snudde meg tilbake til Sindre og fikk se mange overraskede ansikter vendt mot meg.
-Hva? Spør jeg og setter opp et spørrende ansikt.
-Det er ingen som tør å svare han tilbake på den måten som du gjorde. Svarer en av guttene som står i sammen med oss. Jeg vender blikket mitt mot Sindre og smiler uskjyldig til han. Han ler bare og legger armen rundt skuldrene mine. Jeg smiler bare stort og blir med i samtalen deres.
*Etter skolen*
Endelig var skolen ferdig. Akuratt nå sitter jeg og Sindre på sengen min og snakker om alt og ingenting. Pluttserlig stopper han å snakke og bare ser på meg. Jeg ser forvirret på han og snur meg for å se om noen står bak meg. Jeg snur meg rundt igjen når jeg ser at det ikke er noen bak meg. Han bare smiler og ler litt.-Hva er det? Har jeg noe i fjeset? Spør jeg og tar meg panisk rundt i fjeset for å forsikre meg om at jeg ikke har noe der. Reaksjonen hans får meg raskt til å stoppe med å ta meg rundt i fjeset. Jeg ser istede irritert hen på han. Han ler, nei han griner av latter er det rette ordet å si. Han sitter med ryggen mot døra, så han har ingen støtte for ryggen. Og når han detter ned med ryggen først får jeg helt latterkrampe og legger meg ned i sengen. Når jeg snur meg og ser på han sitter han og har et lite irritert og overrasket uttrykk i ansiktet. Noe som får meg til å le enda mer. Etter en stund dør latteren min ut og jeg puster tungt. Han setter seg opp og begynner å kile meg. Jeg vrir og ler mens han fortsetter. Etter hvert lar han meg få puste og bare ser på meg og jeg ser bare på han. Han er så kjekk med det blånde håret og de nydelige blå øynene. Han kommer nærmere og nærmere. Til slutt har jeg de myke leppene hans på mine. Jeg smiler inni kysset og han trekker seg i fra. Det føltes riktig. Jeg tok hendene mine rundt nakken hans og trakk han ned mot meg.
-kyss meg! Visket jeg. Han lente seg ned og kysset meg leeenge.
************************************
GODT NYTT ÅR FOLKES!! :)
Håper dere likte denne delen. sorry for at den ble så kort, men jeg ville skrive en siset del i 2014.
Vote og Kommenter. Det hjelper for motivasjonen min.^_^
YOU ARE READING
My lovelife
RandomMelony har funnet seg den rette kjærligheten, Jake, mener HUN. Rose synes ikke noe om ham, men sier ikke noe. Når Melony og Jake gjør det slutt skjer det noe med Melony som Markus og Rose ikke helt skjønner. Melony begynner på skolen til Jake og for...