Del 7: Hva er det jeg ser?!

99 4 0
                                    

Jake og jeg er sammen! Vi ble sammen i går kveld. Nå er jeg så lykkelig, men Rose og Jake kommer fortsatt ikke overens. jeg prøver å finne noe begge liker, men tror du det er noe? Nei!
-Rose slutt å legge BH-ene dine overalt! Roper Markus fra kjøkkene. Jepp du leste riktig, KJØKKENET! Jeg skjønner bare ikke at det går ann å legge fra seg en BH på kjøkkenet, men det klarer søstra mi.
-Tenkte kanskje du kunne trenge en! Roper RO tilbake fra spisestuen.
-Da tenkte du feil for jeg har ikke like store jur som du har! Roper Mark og kommer inn i spisestuen der jeg og RO sitter å spiser frokost.
-Blir noen med på stranda? Spør jeg rolig og lei av all denne kranglinga.
-Nei! Gidder ikke å henge med denne kua. sier Markus irritert, mens han snur ryggen til oss og går inn på kjøkkenet for å lage ferdig frokosten hans.
-Jeg kan bli med deg Mel. Jeg trenger uansett litt brunfarge. Sier RO mens hun kjikker på armene sine.
- Da stikker mi da. Sier jeg mens jeg spretter opp av stolen og tar med tallerknen og glasset inn på kjøkkenet og spurter opp trappen for å skjifte. Det samme gjør RO, bare at hun går opp.

Vi har kommet oss på stranda og funnet oss to solsenger. Nå ligger vi bare og soler oss.
-Blir du med og bader? Spør jeg etter en stund med soling og stilhet.
-Nei bare gå du. Sier hun med lukkede øyne. Når jeg er på vei ned til vannet ser jeg noe jeg ikke trodde jeg noen gang skulle få se...

***********************
Hva var det Melony så? Hvem var det hun så og hvorfor har Rose og Markus plutserlig begynt å krangle så mye? Altså, mye mer enn vanlig.
Kommer ett nytt kapittel snart. 😊
Elsker dere😘
Vote og kommenter😁👍

My lovelifeWhere stories live. Discover now