Del 8: Hva var det jeg nettopp så?!

90 3 0
                                    

Hvordan kunne han. etter et par timer er han allerede lei av meg. først er han bare min, trodde jeg ihvertfall. Kanskje jeg tok feil. Han gikk vekk fra henne for å hente noe is fra iskrembilen som står på stranda.
Jeg tok sjangsen min og løp bort til jenta.
-Hei. Sa jeg.
-Å hei, hvem er du? Spør hun litt tenkende.
-Jeg er Melony, men alle kaller meg Mel.
-Åja du er bestevennen til Jake. Utbrøt hun.
-Faktisk så er vi sammen. Sa jeg med en litt fornærmet stemme.
-Det kan dere ikke være for jeg er kjæresten hans, Lexy. Sa hun med en litt irritert tone i stemmen. Jake kommer mot oss med to kuler is i hendene. Jeg legger armene i kors over brystet og rynker brynene. Det samme gjør Lexy. Når han kommer framfor oss, ser han på oss med store øyne og munnen på vidt gap. kulene detter fra kjeksene han holder i hendene og ned i sanden. Han står sånn en stund til Lexy går mot han og bitchslapper han i ansiktet og roper:
-DET ER SLUTT! Og løper vekk med ansiktet i hendene. Han tar seg til skinnet og ser ned. Følelsen inni meg forandres fra irritasjon og sinne til tristhet og forrådt. Øynene mine fylles opp med tårer og renner ned skinnene mine i lange kanaler. Jeg ser ned og snur meg rundt og går mot tingene mine. Hvordan kunne han? Og jeg som trodde jeg var spesiell! Men neida, han måtte absolutt være utro for at jeg skulle fatte det motsatte.

*2dager senere*

-Vil du bli med til stranda? Spør Rose med en forsiktig stemme.
-Nei! Hvisker jeg til henne med en hes stemme. Jeg har hvert inne på rommet mitt i 2 dager etter det Jake gjorde mot meg.
Rose sukker og setter seg på sengekanten min.
-Kan du ihvertfall ta en dusj, for serriøst du kommer snart til å bli adoptert av en skunkdyr familie. Sier Rose og holder seg for nesa mens hun lager et rart uttrykk.
-Kommer kanskje senere. Sier jeg med en hes og svak stemme. Jeg hadde gått tom for tårer og satt i sengen med en pute på fanget og klemmer den hardt mot meg, mens jeg stirrer tomt mot veggen. Jeg hører enda et sukk og en dør som blir lukket opp og igjen. Tårer begynte å renne igjen, som de har gjort de 2 siste dagene. Hvorfor skal jeg egentlig ta bryet med å gråte over ham. Det var ikke jeg som var utro og såret noen. Jeg tørker bort tårene, reiser meg og går mot badet mitt. jeg dusjer og tar på en svart trang jeans, en hvit og rød stripet magetopp som stopper rett ved navlen, jeg tar på meg en caps hvor det står 'swag' på, ett par svarte ankelssokker, en collegejakke i hvit og svart og selvfølgelig undertøy. Jeg sminker meg med maskara og en knæsj rosa leppestift.
Jeg løper ned trappe og går inn på kjøkkenet og tar tak i et eple. Jeg går mot gangen og tar på de røde conversa mine. Jeg går ut døra og setter i headsettet i telefonen. jeg går inn på spottyfi og trykker på shufle. Jeg danser meg langs fortauet med et brett smil rundt munnen, mens jeg gomler i meg eplet.
Jeg skal ikke la kjærlighetssorgen ta over det gode humøret mitt og sommerferien min. jeg går mot en skate park og setter meg på en benk. Jeg kaster eplet i søppelkassen vedsidenav og nyter solen mens jeg lener meg tilbake.
-Hei. Sier en guttestemme. Jeg lukker opp øynene og ser opp og inn i noen nydelige himmelblåe øyne.
*********************
Sorry for sein oppdatering, men har et liv utenom wattpad også.
Tusen millioner takk for 350 som gidder å lese denne boken. håper dere likte delen😘❤️😁✌️
Hadde blitt glad hvis dere kommenterte og kom med ideer.
Elsker dere😘😍❤️

My lovelifeWhere stories live. Discover now