Del 5: MARK!!!!!!!!

107 2 0
                                    

Mel's POV

-Mel du må våkne.Sier han laft og mykt i øret. Jeg har virkelig ikke lyst til å våkne nå.Jeg fortsetter med å ha øynene lukket.

-Du må våkne nå babe, eller så skjiler jeg deg. Øynene mine spretter opp og det samme gjør kroppen min. Når jeg kom til meg selv igjen kjente jeg at det plutselig ble kjølig. Jeg kikken nedover kroppen min og får store øyne. JEG ER NAKEN! Jeg ser hen på sengen og der ligger Jake med øynene klistret på meg. Skjitt jeg må virkelig finne noe å dekke kroppen min med veldig fort. Jeg ser fort et pledd som henger over en stol i hjørne av rommet. Jeg løper så fort jeg kan hen og tar det rundt kroppen min og holder et fast grep. Jake kommer gående mo meg og legger armene rundt midjen min.

-God morgen babe. Det ble jammen meg hett i går. Hvisker han i øret mitt. Jeg lukker øynene og kjenner gåsehuden spre seg nedover kroppen min. Han har den deilige morgenstemmen, ever!

-Så du husker det? Spør jeg med litt overraket stemme, siden han var full i går.

-Hvordan kan jeg glemme den beste kvelden i livet mitt. Sier han stille men glad. Jeg kjente leppene hans treffe mine, først ble jeg litt kjokka men kysset han raskt tilbake.

*midt på dagen*

-Så hva skjedde med deg i går' a? Spør jeg Ro.

-Ikke noe spessielt, møtte bare verdens HOTTESTE gutt EVER! Det var det som skjedde i går. Roper hun ut og viner. Hun er bare såååååå fjortis, tenker jeg og ler av hvordan ho reagerer.

-Så..... hvor er han nå' a? Spør Mark litt slu i fjeset.

-Han måtte hjem. sier Ro med et trist blikk og setter seg ned på håndkleet hennes igjen. Vi er nemlig på stranda skjønner du. Jeg, RO, Mark og Jake. Det er bare oss fordi Mariann skulle til en veninne. Akkuratt nå sitter vi bare og snakker om festen. Det er en ting jeg ikke helt forstår, er Jake og jeg sammen eller ikke?! Han sender ofte lure smil og da mener jeg egentlig HELE tiden. Jeg sender det søteste smilet jeg har hver gang han ser på meg. Jake og Mark løper plutselig mot vannet og Jake roper:

-Siste mann må kysse meg. Jeg smiler litt og løper litt senere enn Ro, men det er ikke så lett når ho løper like fort som en GULLFISK! Når jeg kommer uti, sier Mark:

-Mel må kysse Jake på munnen! Erter Markus. Jeg ser hen på Jake og smiler, han kommer nærmere og nærmere. Og det neste jeg kjenner er hans myke lepper på mine, de beveger seg rolig i takt. Han legger hendene sine på håften min og jeg rundt nakken hans. Vi står sånn en stund før vi blir avbrutt av at noen spruter på oss. Jeg snur meg og ser Mark i full latterkrampe.

-MARK!!!!!!!! Roper jeg irritert mot han.

Jeg ser hen på Jake med et lurt smil og han nikker å smiler lurt tilbake. Vi går stille mot Mark og hopper på han. Jeg og Jake dynker han som om han var en aligator som nettopp hadde prøvd å spise oss. OK, dårlig sammenlignelse, men han så ut som om han hadde blitt spylt ned med en hageslange. Jeg og Jake får helt latterkrampe og datt bakover.

Etter en laaaaang dag på stranda dro vi tilbake til huset vårt og så på en film.

**********************************************

SORRY FOR SEN OPPDATERING, MEN HAR HATT DET LITT TRAVELT MED SKOlE OG HÅNDBALL. HÅPER DERE LIKTE DENNE DELEN. :-)

VOTE OG KOMMENTER:-)

My lovelifeWhere stories live. Discover now