1

3.7K 137 11
                                    

Gözlerimi açtım muhteşem güneş yüzümde dans ediyor.Dudaklarimdaki kuruluk klimanın gecede sürekli çalıştığını havanın baya soğuk olduğunu yüzüme daha sert vuruyordu.

Dudaklarımı araladım. Dilimle üstünden geçtim.Biraz acidiktan sonra rahatlama hissi suregeldi.

Üstümde ki kirli kazağa baktım .Aman allahım gerçekten çok pasaklı yim. Hafifçe doğruldum,  yatmaktan aynı şekilde kalmış kaslarım ağrıyla birlikte minik takirtilar çıkarıyordu.

-Hyunggggg ! odamda ben....

ahh ayağımı çarptım lanet olsun !

-Hyung !

-Ahh söyle jongin

-Ben diyecektim ki siyah kazagim nerde ?

-Imm sanırım benim odamda

-Neden?

-Seni salak yanıma gel  o kadar uzaktasın ki anlamıyorum.

-Hyung böyle  yapma ...

-Ben artık sıkıldım Kim Jongin !

-Neden hyung ?

-Savurgansin, dağınıksin , sinirlisin bazen saygısızsin ...

-Hyung  sadece toplu olmak için gerekli vaktim yok biliyorsun tip okuyorum bu beni zor durumda bırakıyor .

-Bende doktorum jongin ama asla senin gibi yapmadım ...

-özür dilerim hyung

-Dileme seni Akrabamız olan birisinin yanına gönderiyorum ona saygılı ol ve sakın yanlış hareketlerde bulunma!

-Hyung yapamazsın

-Yaptım bile

-Kim peki  ,  nerde yaşıyor  ...? Biliyorsun asistanlık yapıcam kaldığım yer hastahaneye yakın olmali

-Her şeyi düşündüm minik kardeşim

-Herşey o baekhyun yüzünden  değil mi ? 

O sırada gereksiz  abimin GEREKSİZ artık benim olmayan kapısı çaldı.  Peşinden minik uçan bir baekhyun !

-Channie aşkım

-Demek geldin sevgilim

-tabiki ...Jongin miniğim valizimi içeri taşır misin ?

-baek hyung?

-efendim jong?

-neden kız gibi hareket ediyorsun ?

-Saçmalama jong

-Şaka yapmıyorum  cidden soruyorum siz iki gayın sorunu ne ? Kız mı yok ülkede bitti mi ?  Kalmadı mı ?  Çirkinler mi ?

-Bunu anliyamazsin jongin !

-Bencede bu saçmalığı anlamak istemiyorum  da zaten

Valizimi hazırlamaya başladım .Zaten 50 60 tane eşyam vardı.  Ne kadar zor olabilir di ki ?

6 saat sonra...

Aman tanrım bu odadan neler çıktı .Evet şuan Temiz ama 2 -3 ay önceki kız arkadaşımın iç çamaşırı bile çıktı aman allahım

Neyse valizim ve bir kaç eşyamı aldım taksi çağırdım .Çıkarken müstakbel yakındaki eşi  ve zavallı abimle görüştüm çıktım. Çıkar çıkmaz deli gibi rüzgar az daha beni alıp gidiyordu.

Çatlamış dudaklarımın üstünden bir kez daha dilimi gezdirdim.Sonra atkımla ağzımı kapattım ve yeni gelmiş olan taksiye eşyalarımı yerleştirip bindim.  

Lanet olsun adres ?

Benim sik kafam

Ne kadar aptalım hemen telefonu açar açmaz mesaj gördüm.

Kimden :kayıtlı olmayan numara xxxxx

Adres:.........

Peki sanırım bu o adresi. Staj hastanemede yakındı . Bu iyi bir haber işte.

Hadi ama hyung !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin