16

961 72 20
                                    

Ayaklarım beni evime Koreye götürmüştü ... Salak ben !

Hava alanında babam ve şoförü beni almıştı.

-Jongin hala burada olduğuna inanamıyorum. ..

-İnan bende buna inanamıyorum baba ...

Aklımda yol boyunca Soo vardı acaba onlar evlenmiş miydi ?

Salak Jongin tabiki evlenmislerdir . Birbirlerini seven iki kişi neden evlenmesine ki ...

Ben bunları düşünürken babam bana hala bi şeyler anlatıyordu.

-Baba ben eve gitmek istiyorum .

-Tamam oğlum gidiyoruz işte .

-Hayır kendi evime ...Orayı yeni tuttum.

-Peki sen bilirsin ama annen seni çok özledi bari bizimle bir akşam yemeği ye...

-Peki tamam ama fazla kalamam

-Tamam oğlum nasıl istersen

Babam çok değişmişti. Ama bende çok değişmiştim. Çok düşünceli , zarif bi erkek olmuştum.

Evden içeriye girdim.Karşımda onu gördüm . O hala çok yakışıklıydı. Saçları kahverengiydi . Hatırladığım gibiydi. Kocaman gözlerinde hafif üzüntü ve keder vardı. Ve yine siyahlar içindeydi . Onun gibi simsiyah odadan ayağa kalktı yanıma doğru yürümeye başladı .Tam Önümde durdu.

-Jongin

-Kyungsoo

-Görüşmeyeli uzun zaman oldu

-Evet öyle oldu.

-Geldiğine sevindim

-Acıktım hadi yemek yiyelim

Birden Annem içeri girdi . Sanırım gelicegini bilmiyordu. Kocaman olmuş gözleriyle , gözlerimin içine bakıyordu. Beni ne kadar özlemişti bu kadın böyle ahh anne ! Hemen gidip kucakladı havaya kaldırıp döndürdüm. Benim melek annem ! Onun güzel ayakları yere bastığında gözlerinden o inci kiymetindeki gözyaşları düştü. Elimin tersiyle öperek gözyaşlarını sildim.

Sofraya oturmuştuk. Babam söze girdi .

-Nasıl geçti New York ?

-Mukemmel di aslında gelmek aklımda yoktu ama yinede biraz gelmenin iyi olucagini düşündüm.

-İyi yaptın oğlum çok sevindik

Amcam sanırım bana kırgınım fazla konuşmuyordu. Aslında çokta takmadım bu konuyu oğlu herşeyi berbat edendi.

-Hayrola Suny yok mu ?

-Onun biraz işi varmış

-Ahh tahmin ediyorum

-Anlamadım

-Yok bir şey

Yemek bitti. Balkona çıkıp Yurt dışındaki ortağımı aradım. Tam onunla konusurken arkamdan takirtilar geldi . Arkamı döndüğümde Soo yu gördüm. Konuşmaya devam ettim. Konuşma bittiğinde geri döndüm tan giderken kolumdan tuttu.

-Senden özür dilemistim

-Ne için ?

-Suny için !

-Ahh Tanrım Soo sen hala orda mısın ?

-Bana kızgın gibi geldin.

-Ben konuyu 5 yıl önce kapattım... Bilmem farkettin mi ?

-Peki ... İşler nasıl gidiyo?

-Mükemmel hem sevdiğim işi yapıyorum hem babama yardım etmiş oluyorum.

-Evet onun üstünden çok yük aldın ... imm sevgilin var mı ?

-Neden sordun ?

-Londra da kendine bir tane bulmuşsundur diye düşünüyorum

-1 tane mi ? Soo küçük düşünme ...

-Hala biri var mı ?

-Birden fazla küçük Soo ... İnan birden çok fazla ...

-Neyse ben artik içeri gidiyim

-Soo !

-Evet

-O kız senin için uygun değil ...

-Bunu bana söylemeye hakkın....

Gerisini dinlemedim arkama bakmadan içeri girdim . Babama döndüm .

-Artık gitmeliyim

Soo kocaman gözleriyle bana bakıp :

-Nereye

-Evime

-Burda kalmayacak misin ?

-Tabiki hayır

-Neden

-Buna sorgulamaya hakkın yok ! Neyse anne bu evimin yedek anahtarı olurda unutsam bi şey olursa sende bulunsun ...

-Tamam oğlum

O sırada telefonum çaldı . Bu Londra'da çok yakın bir arkadaşımdı.

'Hey baby '

Soo nun yanımdan çıkan fısıltı sesini zorda olsa duymuştum .

'Demek sevgilin var '

Ne zannetmişti ki gerçi o sevgilim değildi ama sevgilim olmadığı doğru değildi ve o bu akşam Londra'dan geliyordu.Dogru hava alanına gittim onu almak için ... Beklemeye başladım ...

Birden kapı açıldı ve karşımda belirdi . Koşarak kucağıma atladı ....

Bebeğim Taemin hoş geldin !

《《《《》》》》》》》 ☆

Ahhh yazar isyanlarda ben

.... Ben kendime inanamıyorum ...Ben kaimin shipper olamam bunu yapmadım varsayıyorum çok üzgünüm :( .... Ama Soo hakeettin yemiyenin malını yerler :( ... :)

Hadi ama hyung !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin