10

1.1K 73 8
                                    

-Ahh hyung o kız için kendini yıpratıyorsun. ..

Ne ...Ne ee ... bi dakika kuzenim biraz önce ne dedi ? Herkez alkışlıyodu. Lanet lanet bu nedir böyle bu nasıl bir tavır ahh allahım bu nerden çıktı. Herkez bana bakıyordu. Bende bozuntuya vermemek için utanıyo numarası yaptım ama sinirden bayılada bilirdim.Davet dağıldıktan sonra do hyung un elinden tutup ayrı bir odaya götürdüm.

-Hyung buda neydi böyle

-Jongin bundan sana bahsetmedim üzgünüm ama ailemiz böyle istiyor

-Ne ? ama sen o kıza dönecegini söyledin

-Ahh saçmalama onunla asla tekrar olamayız ...O konu çoktan kapandı.

sen neden bu evde kalıyorsun zannediyordun. En başından planlıydi hersey...

-Neden bana söylemedin hyung

-İlk başta seni çocuk olarak görüyordum. Ama anlıyorum  ki sen çok temiz ve safsın bu yüzden Hak etmiyorsun soyliycek tim ama aramız bozulunca kaldı.

-Hyung ben istemiyorum.

-Jongin ordan istekli gibi mi gözüküyorum.

-Evet mikrofona beni eşin  ilan ederken istekli görünüyordun. ...

İkimiz de gülme krizine gitmiştik. Sinirlerimiz bozulmuştu. Oda bende sürekli istenilen şeyleri yapan kukla gibiydik.Hyung iyi bir insan ama onu eş olarak hiç düşünmemiştim. Odadan çıkıp ailelerimiz yanına gittik. Hemen atıldım konuşmaya başladım.

-Baba bu yaptığın çok acımasızca

-Eğer bu şekilde olursa reddemezsin ama artık elinden bir şey gelmez.

-Gerçekten  size inanamıyorum.

-Peki Soo hyung sen ! SEN NASIL YAPTIN BUNU

-Sakın ol Soo böyle davranma sonra konuşuruz.

Babam o boşlukta konuşmaya başladı.

- Yarın bizim eve yemeğe gelin ayrıntılı  konuşalım bu konuyu  ...

-Hangi konuyu baba lütfen yapma gerçekten zor durumda bırakıyorsunuz beni

-Yorum yapmanı isteyen olmadı.

Herkez arabalarına doğru yönelmiş biniyorlardi.

Ahh beni sinir etmek için ellerinden geleni yapıyorlardı. Soo hyung bana döndü.

-Jongin ben bir kaç arkadaşımla 3 gun sonra kamp yapıcam sende gelir misin ?

-Seninle gelicek kimse yok mu ?

-Şuan hayir  ama evet dersen olucak

-Peki tamam  ne yapalım başa  gelen çekilir.

-Yahh bu kötü bişeymis gibi davranma

-Tamam hyung gelirim.

Eve gittiğimde  kendimi birden kötü hissettim .Bugün hayatıma ne olmuştu böyle ama evleniceksem ve kimseyi bunun için dusunmuyosun sanırım Do hyung bunun için ideal

Kapım tıklandığında bende eşyalarımı kalıyordum.

-Gir

-Jongin bugün  seni kırdıysam gerçekten özür  dilerim. ..Önceden söylemem gerekirdi .

-Olan oldu hyung canını sıkma bizim için değişen çok bişey olmayacak zaten

<Yani umarım >~~~

Hadi ama hyung !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin