Uyandığımda ıslak birşeyler hissettim.Gozlerimi açtığımda hyung ıslak bezi yüzüme sürtüyor vücudumu soğutmaya çalışıyordu.
-Hyung ne yapıyorsun ?
-Ateşin var Jongin
-Önemli değil geçer uyu sen
-Ne kadar sıcaksın biliyor musun ?
-Sorun değil arada olur sanırım bugün üşüttüm .
-Bende seninle gelmeliydim.
-Hyung gerçekten gerek uyu artık
-Neyin var senin !
-Hiç bişey hyung
-Sen bilirsin
En sonunda ikimizde uyuya kalmıştık. Sabah uyandığımda hyung un bacağı benim bacaklarımın üstündeydi. Sessizce bacaklarini aşağı doğru itip uyandım biraz boğazım ağrıyordu ama bu sorun değildi. Canım anlamdiramadigim bi şey için sıkkındi.
Belkide onları öyle gördüğüm içindi . Hyung beni kandırmış ti .Bi daha asla onunla olmaz demişti. Ama ben kendimi şimdi çok kötü hissediyordum.Aldaltilmis bi köşeye atılmış gibi neden bende bilmiyorum. O kız belkide beni her gördüğünde benin salaklığı mi hatırlamıp gülüyordur. Belkide ikisi bir araya geldiğinde zorunluluğu evliliği birbirlerine anlatip gülüşüyolardir.
Saçmalama Jongin
Hayır Jongin haklısın
Ama hyung yapmaz
Öpen dudakları öyle söylemiyor ama
Ama o benim tanıdığım ve bildiğim nazik hyung kimseyi kırmaz
O zaman neden onu öpüyordu.
Acaba hala onu seviyor muydu?
İçimdeki hesaplaşmaya bir son verip bugün gideceğimiz için arabaya bindim.Hyungu beklemeye başladım oda uyandı eşyaları toplayıp arabaya bindi.
-Jongin bu aralar bişeyin var ama bana söylemiyorsun.
-Hayır hyung gayet iyiyim.
-Bana pek öyle gelmedi.
-Hadi gidelim artık
Yolculuk fazlasıyla sessiz geçmişti. Hyung la yaklaşık 2 haftadır hiç konusmamistik.Her gün ki gibi işteyim. Öğle yemek aramda yemek yemeğe dışarı çıktım.Yanimda Sehun da vardı.
-Dostum bu nişan olayını kabul ediyor musun ?
-Hayır yani belki ilk başta evet ama artık o kadar emin değilim
-Yani en Başında kabul ettin.
-Tabiki istekli değildi ama etmek zorunda kalmıştım ama şimdi yapabilirsem nişanı iptal ettirmeye çalışıcam ...
-Neden ?
-Onu eski nişanlısı ile öpüşürken gördüm .
-Ne zaman ?
-Kampa gitmiştik orda
-Oha hemde seninleyken
-Evet ve bana yakalandılar
-Senin bildiğini biliyor mu
-Hayır sanırım
-Anlıyorum
-Neyse artık umrumda değil ama eski H
Jongin artık yok herkeze nasılsan öyle olucam
-Evet dostum sonunda benin biricik arkadaşım geri döndü.
-Hadi bu gece biraz takılalım ...
-Ovv muhteşem Jongin geri döndü.
Tam yemek yerken Soo ve salak eski nişanlısı restorana gelmişti. Denek artık gizlemiyorlar ... Peki madem öyle ... Beni görünce Soo biraz şaşırdı ama tekrar önüne döndü. Selam vermeden restorandan yemeğimizi bitirince çıktık.
Akşam muhteşem bi kızla deliler gibi eğlendik . O bar benim bu bar senin dolaştık. Numaralarımizı birbirimize verdik.Gece 3 veya 4 du eve gittiğimde kapıyı açtığımda Soo önümde dikiliyordu.
-Saat kaç nerdesin ?
-Imm Soo sanırım biraz dağıttık diyebiliriz.
-Sarhoş musun ?
-Hayır , belki , çok az , biraz , evet
-Leş gibi kokuyorsun
-Ahh tabii sen bayan parfümü kokusuna alışkınsin bunlar sana ağır gelen kokulardir.
-Ne diyorsun
-Sen daha iyi biliyorsun
-Bugün için mi sinirlisin
-Kendini ne kadar iyi biliyorsun
-Bak sadece biz ....
-Soo tamam sorun değil ben kendi evime taşınıyorum yarın eşyaları toplamak için bi şirket tuttum.Sana hayatında açık yollar babamlar ikna edip bu işi yapmiyacagimi soyliycegim her şey için saol benden bu kadar
-Jongin dinle
-Soo bitti !