3

1.6K 109 6
                                    

  Odam güzeldi. Siyah eşyaların odayı sarmasiyla daha ağır bir ortam sağlanmıştı. Bu arada Ahjumma kapıyı çalıp içeri girdi.

-Jongin bey evin kurallarını aktarmaya geldim.Lutfen bu kurallar uygun davranın !

1.Her akşam  saat 7 de yemek yenir.

2. Sabah kahvaltı 7 de olur.

3.Ogle yemeği ve ara öğünler   evde hazirlanmaz çünkü evdeki herkez çalışan veya meşgul insanlar o saatler evde olmazlar.

4. Evde yuksek ses çıkarmak yasak

5.Parti vermek dengesiz hareket ve madde kullanımı ,sigara ,alkol yasak...

6.Eve kız atmak vb durumlar yasak

7.Evdekilerin yaşam alanlarına girmek yasak

....

-Bu kadar mı ?

-Evet Jongin bey umarım uygularsinız

-Anlamadigim nokta neden kişiler gibi çoğul kelimeler kullanıyorsun  bi ben bide do hyung yok mu ?

-Hayır bay Do nun  ablasi ve onun arkadaşı burda kalıyor .

-Anlıyorum

-Ah bu arada bay Do ya hyung deme rahatsız olur.

-Neden

-Bunu bilmen gerekmiyor. Saat 6 , bir saat sonra  yemek hazır yemeğe katılmanı öneriyorum .Cunku geceye yemek yok sadece porsiyonlik yaparız fazla yemek evde kabul edilemez.

-Ahh peki tamam

AMAN ALLAHIM Ben nasıl bir eve düştüm ? Bu evde nasıl yasiyacaktim .Ahh hyung neden yaptın bunu bana .

Bir yandan yürüyor diğer yandan söyleniyordum. Hafif bir hava dalgası ve kolidora süzülen  ışıkla kapının açıldığını hissettim.

-Siz ?

-Merhabalar hoş geldin ben Do hye min

-Merhabalar bende Kim Jongin

-Biliyorum lütfen bana noona de çok tatlı bir gençsin sevdim seni.

-Bende efendim

Önüme geçip yürüdüğün de dikkat ettim oda eserdi onunda dudakları kalındı. Sanırım bay Di dan büyüktü. 30 li yaşlarda tatlı,  güzel ,kibar ve utangaç bir bayandı.

Birden bana doğru seslendi ;

-Jongin gelsene

-Ah tabii noona

Yemek odasına gectigimizde 1 kız , 1 erkek sofrada oturmuşlar bekliyorlardı.

-Ah merhabalar siz jongin olmalısınız

-merhaba  evet sizler?

-Biz hye min' in arkadaşlarıyız.

-hep burda mı kalıyorsunuz?

-Ahh hayır  bazen duruma göre değişiyor

-Anladım

Bu arada hyung un ahh hayır hayır BAY Do 'nun ayak sesleri odaya doldurdu. Sakın ve sessizce içeri girdi.Baş sandalyeye oturdu.

-Afiyet olsun

Ortamda garip bir sessizlik vardı.Sadece yemek yeniyordu. 20 dk sonra tekrar afiyet olsun  dedi ve kalktı.

Odama çıktım. Ders çalışmaya başladım. Peşinedee uyuya kalmışım.

Sabah olduğunda üstümü giyindim bugün stajın ilk günüydü.

Hastanenin yolunu tuttum.Hastanenden girdim burası çok büyük ve lüks bir özel hastahaneydi. Birden duyduğum sesle arkamı döndüm.

Hadi ama hyung !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin