6

1.2K 91 8
                                    

Sanırım fazla yemiştim. Uyuyamiyordum.Hemen bilgisayarı açıp film izlemeye başladım. Birden evin telefonu  çaldı. Çalışanlar bugün izinliydi bunu biliyordum . Ayaga kalktim. Soğuk buz gibi fayanslara basarak bir yandan koşarak   telefonu açtım. 

-Alo?

-Alo ... Siz kimsiniz

-Asıl siz kimsiniz aradığınız kişiyi bilmiyor musunuz ?

-Ahh iyi bir başlangıç olmadı sanırım

-Kimsiniz?

-Ben Sunny

-Ah üzgünüm tanımıyorum  ben Jongin ...Kimi aramistiniz?

-Ben Kyungsoo için aramıştım .

-Ahh hyung  uyuyor.

-Ahh orda saat kaç ? 

-Saat gece 2

-Çok üzgünüm ama acil Kyungsoo yu telefona çağırır misin ?

-Denerim

Telefonu beklemeye aldım. Hyung un odasını biliyordum.Kapisi tıklatın ses çıkmıyordu. Kapıyı açıp içeri girdim.Karanlikda yatağı el yardımıyla bulmaya çalıştım.Birden bir bağırma sesi 

-Jongin sen ne yaptığını zannediyorsun.

Yanındaki abajuru açtığında gördüğüm manzara Aman Allahım. ..Benim elim onun kalcasini okşamistim resmen ...

-Hyung karanlıkta görmedim .

-Neden odamda sin

-Biri telefonda seni soruyor.

-Bu saatte

-Evet ismi ... imm .... immm ... unuttum

-Tamam

Ayağa kalktı. Üzerinde  siyah bir gecelik giymişti birazcık bol geliyordu.Lambayi açınca odasını izlemeye basladim .Bembeyaz bir odaydı. Duvarlarda bir çok fotoğraf vardı. Mezuniyet anne, baba , arkadaşları  çok zevkli birisiydi. Hatta ben zevkliymiş diye bağırıyordu oda fazla duzenliydi.

Giysi odasına girdiğimde o kadar duzenliydi ki çıldırmak üzereydim.Kol düğmeleri büyüklük , renk, marka ,kalite  kalite sıralanmıştı.

İlk çekmeceyi açtığımda  bayan eşyaları vardı. Bir sürü kutu vardı. Mektuplar, fotoğraflar ....Fotoğrafın birisini elime aldım .Hyung ve kin fotoğrafıdır. Sanırım bu sevgilisi.Esmer fazla güzel bir kızdı.

Kutulardan birini  açtığımda kolye  çıktı önüme pahalıyim diyen kolyenin üstünde not vardı. 5.yilimiz kutlu olsun...

5 yıl mı ?

Bunun gibi bir çok hediye , fotoğraflar paris ,İtalya ,İstanbul , ve tanımadığım bir çok yerde daha çekilmişti.  İlişkileri güzelmiş diye içimden geçirdim.

Son minik kutu ayrı küçük bir cekmecedeydi.

Üstündeki not

Benim 10 yılımı geçirdiğim kadın , kadınım  seni kaybetmek benim en büyük korkum bırak bagliyalim birbirimize, baglanalim ölümüne. ..

Benimle bir ömür ister misin sende ?

Ve iki alyans ....

Aman allahım çok güzeller. Zavallı hyung um ne kadar üzülmüştür.

-Jongin

-ahhh Hyunggggg!Ödümü patlattın!

-Ne yapıyorsun  orda

-Ben sadece merak ettim sadece

-Tamam bu seferlik kizmacagim

-Saol hyung ama o kimdi ?

-O gördüğün eşyaların sahibi ...

-Aman allahım neden aramış hangi yüzle

-Buraya geliyormuş.

-Ne!Neden

-Bilmiyorum yani iyi değilmiş rahat değilmiş orda

-Yine seni kandırma mi geliyor hyung

-Ona böyle  söylemeye hakkın yok onu tanımıyorsun.

-Tanımama gerek yok durumdan kişiliğini anlıya biliyorum 

-Bu seni alakadar etmez

-Fazlasıyla eder

-Daha 4 gün önce tanıdık  birbirimizi  saçmalıyorsun

-Onalabilir ama bu onun sürtük gibi davranmasını açıklamıyor.

Yüzüme sağlam sert bir tokat yemiştim.

-Hyung sen cidden hiç bir şeyi Hak etmiyorsun !

-Defol git Jongin ! ODAMDAN SIKTIR OL VE GİT ...

Hadi ama hyung !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin