-Soo senin burda ne işin var ?
Hemen aldığım kazağımı kafamdan geçirip gitmiştim.Taemine baktığımda çarşafı üstüne siper etmişti.
Soo heme n odadan çıktı. Bende üstümü giydim.
-Jongin kuzeninin burda ne işi var ?
-İnan bilmiyorum.
-Nerden bulmuş anahtarı ?
-Nerden biliyim Min ?
-Sana inanamıyorum ?
O söylenirken bende salona gittim.Soo cama yaklaşmış dışarıyı izliyordu.Etrafa baktığımda mutfakta masanın üstünde poşetler duruyordu. Sanırım alışveriş yapmıştı.
-Soo burda ne işin var.
-Ben sadece yalnızsın yemek hazirliyan yoktur diye bi kaç bişeyler yapmaya gelmiştim
-Ahh öyle mi ?
-Evet kusura bakma ... Rahatsız ettim.
-Anahtarı nerden buldun?
-Yengemden aldim.
-Ahh anladım
-Ben gidiyim
Arkasını döndü tam giderken elinde yakaladım.
-Düşündüm de bu kadar yoruldun yemek yapıp yiyelim.
-Ahh bunun iyi bir fikir olduğuna emin misin ?
-Evet neden olmasın ?
-Yani Taemin
-Ahh sorun değil hadi geç içeri
O sıra Taemin üstünü giyinip yanımıza gelmişti.
-Evet Soo ziyaretini neye borçluyum
-Ahh ben sadece Jongin yardıma gelmiştim.
-Soo senin sevgilin nerde?
-Ahh o yeni bir ev tuttu. Orasiyla uğraşıyo.
-Ahh anladım ... Ne zaman evlilik
-Şuan düşünmüyoruz ...
-Anladım umarım bir an önce evlenirsiniz .
-Ben bundan çok emin değilim .
Birden söze atıldım.
-Ne demek bundan emin değilim ?
-Yani o bunun için uygun kişi olmayabilir .
-Bunu nerden çıkardın ?
-Imm biz uzun zaman önce abi kardeş gibi hareket ediyoruz zaten
-Ne kadar zamandır ?
-4.5 yıl dır
-Şaka yapıyorsun
-Hayir ben çok ciddiyim
- Ama ayrilmazsiniz değil mi ?
-Aslında 3 gündür konuşmuyoruz.
-Ahh anladım.
-Hadi yemek yapalım
Taemin'in telefonu çaldı bu arada ...
'Ahh hyung .... Ciddi misin. .. Sonunda bu işi çok beklemiştim. .. Tamam geliyorum '
-Sanırım gitmem gerekiyor
-Nereye ?
-Uzun zamandır istediğim ajans beni kabul etmiş
-Kutlarım
-Ben artık gitmeliyim
-Tamam görüşürüz
-Görüşürüz Soo
Soo ile yanlız kalmıştık .
-Hadi yemek yapalım. ..
Mutfağa geçtik . Spagetti yapıcakmisiz Soo çok seviyormuş. Soo yemek yaparken çok sessiz duruyordu. Yanlışlıkla bir den yere domatesli sos döktü.
-Bi yerine geldi mi ?
Bi yandanda üstündeki sosu bezle siliyordum. Neden bilmiyorum ama birden geri geri gitmeye başlamasıyla kayıp yere düşmesi bir oldu.Baktim gözleri kapalıydı. Bi kaç kontolden sonra bayıldığını anladım.
Onu kucağıma alip misafir odasına götürdüm .Hafifçe uzandirdim. Her tarafı sostu onu böyle uzandiramazdim . Sakince üstünü çıkarmaya başladım. Ah tanrım vücudunun her tarafı kusursuzdu. Bembeyaz melek gibiydi. Pantolonunu çıkardım. Tanrım biraz daha devam edersem hoş şeyler olmayacak .... Hemen üstünü yorganla örttüm. Odadan çıktım. Kalbim tanrım kalp krizi geçiriyorum sanırım ...
Sakin ol Jongin senin sevgilin var ve o senin kuzenin...
Tamam iyiyim bende kendi odama geçip koyunları saydım ... Bilmem kaçıncı milyon koyunda uyumuştum.
Sabah uyandım banyoya gidio kısa bi duş aldım . Altıma havlu sarıp banyodan çıktım . Tam çıktığım anda bana doğru koşan boxer li Soo yu gördüm .Bana gelip sarılmış ti ...
-Soo neyin var ?
-Odada bir fare var...
-Ahh o Taemin'in hamster
-Ahh yani fare mi besliyor bu iğrenç ..... Bi dakika neden boxerlayim? Neden sen banyodan çıktın ? Neden dünü hatırlamıyorum ? Bana ne icirdin ?
Tam ağzımı açtım . Kapı da sağolsun açıldı . Ve Taemin içeri girdi ...
Jongin neden ? Neden söyle Sebastian ?....