27

691 43 5
                                    

Kalıcağımız otele gittiğimizde çok hoşumuza gitmişti. Belki de Soo ile baş başa opan bir tatil bu oteli daha güzel gösteriyordu gözüme.Otel kayıtlarımızı yaptıktan sonra odamıza çıktık. Balayı suitini tuttuğum için gurur duydum . Çünkü Kyungsoo şuan ağzı açık bir şekilde etrafı izliyordu. Duş alıcağını söyleyerek banyoya girdi. Bende vaalizdekileri yerleştirdim. O çıktığında ona fazla bakmamaya çalışarak yanından geçip benim de banyo yapacağımı söyledim. Onay vererek kafasını salladı. İçeri girip temiz , köpüklü sıcak suyun tadını çıkardım. Dışarı çıktığımda Soo beni ayakta bekliyordu ve çok ilginçti ki bana dik dik bakıyordu .

''Soo bir şey mi oldu? ''

Birden koşarak gelip kucağıma atladı. Dudaklarımı dudaklarını örttü. O kadar güzeldi ki ...

''Seni istiyorum Jongin! ''

''Ama daha yorgunuz''

''Umrumda değil seni yıllardır uzaktan izlemek ne kadar zordu biliyor musun ?''

''Biliyorum bende seni seviyodum bende seni uzaktan izliyordum.''

''O zaman öp beni! ''

İkimizin de yıllardır ısrarla beklediği an gelmişti. O kadar yumuşak öpücük birden bire fazla tutku dolmuştu. Ben de kendimi artık durdyrmamayı tercih ettim. Başım hâlâ aşırı ağrıyordu ama şuan önümdeki güzelliği önemsiyordum. Tsörtünü çıkartıp dudaklarından boynuna ordan da göğüs kafesine bir yok çizdim . Ve o yollara öpücüklerden izler yaptım . Bizim aşkımızın izleriydi bunlar ... Pantolonunu çıkarttığımda sadece boxerla kalmıştı. Benim üstümde hâlâ nasıl durduğunu merak ettiğim havlum vardı.

''Hadi Jongin-niee ''

Göbek deliğine dilimi soktuğum da kahkaha atmaktan bayılıcaktı.

''Sanırım zayıf noktanı buldum Bay Kim Kyungsoo ''

''Evet size yenildim Bay Kim Jongin ''

Daha da fazla dayanamazdım . Dudaklarına öpücük bırakırken boxerınıda çıkarmıştım. O ise havlumu tutup çekti.

''Sanırım benim ki daha kolay oldu''

''Beni görünce hiç utanmadın !?''

''Seni ilk kez görmedim ''

''Ne ?''

''Bu konudan bahsetmek istemiyorum ''

''Hayır anlat''

''Şey yani benim olduğum ortamlarda seni gözetlemişliğim var.''

''Yani benim sapığım mısın !''

''Evet üzgünüm ''

''Soo , sapıklara bayılırım !''

İkimiz de artık mutluluk tan ölücektik.

''Hadi Jongin-niee artık seni gerçekten istiyorum. ''

Zaten ikimizde aşırı sertleşmiştik. Koredenn getirdiğim lubedan biraz elime aldım. İlk önce Soo'nun deliğine birazcık sürmüştüm. Kalanıda kendi sertliğime sürmüştüm. Bir bacağını omzuma aldım. Dudaklarını dudaklarıma bastırdım. Sertliğimi başını biraz içeri soktuğum da nefes alış verişi hızlanmıştı.

''Hazır mısın Soo? ''

''Evet sevgilim ''

İçine biraz daha girdiğimde artık iniyorduk ikimizde . Soo tırnaklarını sırtıma geçirip rahatlamaya çalışıyordu.

''Bebeğim sıkma kendini''

''Denerim ahhhh''

''Adımla inle sevgilim !''

Sertliğimin tamamınıda içine göndermiştim.

''Ahh Jongin-nieee ''

''Çok darsın miniğim ''

''Ben minik değilim Ahh !''

Bu haline gülümsedim . Ama haraket etmiyordum. Bana alışması için biraz bekledim. Tuutuğu kolumu sıkıp kafasıyla onay verdi. Çok yavaş bir şekilde hareket ediyordum. Canının acımasınıda istemiyordum . Daha sonra alışınca hızımı arttırdım.

' Ahh Jongin-nieee orası ahhh''

Tatlı noktasını bulmuştum ve oraya daha çok baskı yapıyordum. Bir kaç dakika sonra içimdeki tüm sıvıyı Soo'nun içine bırakmıştım. Biraz daha durup içinden çıktım. Yanına yatıp kendime doğru çektim .

''Temizlenmemiz gerek Soo ''

''Ahh canım acıyor sonra ''

''Tamam uyanınca seni kendi ellerimle yıkıycam ''

''Çok memnun olurum sevgilim''

Gidip bir ağrı kesici getirdim ve içirdim. Oda teşekkür ettikten sonra mutlu bir şekilde sarılarak uykuya daldık.

Hadi ama hyung !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin