Keyifli okumalar 💜
...........
"Kızım bir baksana."
Tuyan annesinin sesiyle gözlerini bilgisayardan çekti. Acıyan gözlerini eliyle ovuşturdu. Yavaşça sandalyeden kalkıp odasının kapısına doğru yürüdü. Bayağıdır bilgisayara bakmaktan gözleri acımıştı. Gözlerinin kızardığını hissedebiliyordu.
Öğrencilerine sorular hazırlıyordu ve bu düşündüğünden uzun sürmüştü. Yorulmuştu."Efendim anne." kapının önünde bekleyen annesinin yanına geldiğinde başını kargocuya çevirdi.
"Kızım bu kutu seninmiş. İmza istiyorlar." annesinin konuşmasıyla bir adım daha kapıya yaklaştı."O ne?" dedi kadın adama.
"Ben biliyorum. Buraya imza atabilir misiniz?"
Kadın belli belirsiz başını sallayıp adamın gösterdiği yere imza attı.
"İyi akşamlar." kısa bir süre sonra kargocu uzaklaşmıştı evden."O ne kızım?"
Tuyan bilmiyorum dercesine başını sallayıp kutuyu almak için eğildi. Ama kutu ağırdı. Annesinin yardımıyla kutuyu zar zor odasına götürdü. Kısa bir süre sonra annesi babasının yanına gitmek için salona gitmişti.
Kutunun ağırlığından ne olduğunu daha da merak ediyordu.
Kutunun etrafını bakınmaya başladı. Belki isim yazılı olabilirdi. Aslında kimin gönderdiğini biliyordu.
Hiç bir şey yazmadığını gördüğünde masasının üstünden makas alarak kutuyu açmaya başladı.Yavaşça kutuyu açtığında içinde iki tane daha kutu olduğunu gördü. Bir tanesini alıp yatağının üstüne koydu. Kutuyu yavaşça açtı ve içindekini gördüğünde gözlerini inanamadı.
Bu dün onun beğendiği elbise idi. Yavaşça kutunun içindeki elbiseyi çıkardı.Mor elbiseye gülümseyerek baktı. Bu elbiseyi gördüğünde çok sevmişti. Belinden aşağısı kalpli tüller den oluşuyordu. Onu güzelce yatağının üstüne koydu. Diğer kutuyu da kutunun içinden çıkarak yatağının üstüne koydu. Kutuyu açtığında gördüğü şeyle gülümsemesi büyüdü. En sevdiği kitap mor güllerin arasında çok güzel duruyordu. Yavaşça kitabı içinden çıkararak sayfaların arasına bakmaya başladı. Bir sayfanın içinden mor kağıt çıktığında onu elini aldı. Dikkatli bir şekilde kağıdı açtı. Mor kağıdın üstüne beyaz kalemle yazılmıştı. Bu çok güzel görünmesini sağlamıştı. Kağıdı açarak okumaya başladı.
Merhaba Tuyan. Sana biraz hediye yollamak istemiş olabilirim. Umarım bunun bir sakıncası yoktur. Yani bu saatte göndermemin de bir sakıncası yoktur umarım. Aslında sabah yollamak istiyordum ama işlerim yoğun olduğunu unutmuştum. Neyse ya eline geçti sonuçta. Bu arada sana beğendiğin elbiseyi yollamam da da umarım bir sakınca yoktur. Yani belki rahatsız olabilirsin. Ama olma. Kesinlikle kötü bir amacım yok.
Bu arada seni bu elbiseyi baktığını görünce hemen bir fotoğrafını çekmek istedim. Çünkü çok güzel bakıyordun ona. Açık sözlü olmak gerekirse biraz sana gülmüş olabilirim. Çok iştahlı bakıyordun. Eğer o fotoğrafı görmek istersen kitabın en son sayfasını aç.Seni seviyorum, Tuyan.
Hem de çok...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUYAN✅DÜZENLENİYOR [Tamamlandı]
Teen Fictionİlk bölüm düzenlendi. Düzeltilmeye devam ediyor. Kütüphane görevlisi bir kadın birden kimden geldiğini bilmediği bir adamdan mektup alır...