13.BÖLÜM

196 15 9
                                    

"Ben anlattım. Sıra sende senin  hedeflerin neler?" diye sordu Mete. Kadın ağzındaki yemeği yutup gözlerini adama çevirdi.
Aklından çıkmayan kehribar gözlere...
Ona gülümseyerek bakan adama gülümsedi.
"Aslında hedeflerimin çoğunu gerçekleştirdim. O yüzden şu anda yok." dedi kadın. Sonra ekledi.
"Senin gibi evlenip çocuk yapmak gibi bir hedefim yok maalesef." dedi yarı alaylı ve gülerek.
"Onun sonra hayallerimden biri olduğunu söylemiştim ama." dedi adam. Alınmış gibi yapıyordu adam ama kadın onun alınmadığını biliyordu.
Omuz silkti kadın.
Adamın hedeflerinin arasında tabii bu yoktu. Hedef söyleyeceğine hayallerinin bir tanesini yanlışlıkla söylemişti. Tuyan bunu biliyordu. Öylesine söylemişti.
"Gerçekten şimdilik bir hedefin yok mu?" dedi adam.
Tuyan başını olumsuzca salladı.
"Ama her an olabilir." dedi kadın.
Bir süre sadece yemeklerini yediler.
Hiç konuşmadılar.
Kadın heyecandan ne konuşulacağını unutmuş gibiydi. Heyecanı hala gitmemişti.
Gitmeyecek gibi görünüyordu.
Bir süre sonra Mete sessizliği bozdu.
"Tuyan gözlerinin rengi tam olarak ne?"
"Yeşil ama bazen gri gibi gözüküyor."
"Gözlerinin rengini ilk gri olarak görmüştüm ben. Yani gri sanmıştım aslında. İlk defa gri gözlü birisini görmüştüm. İlgimi çekti." dedi Mete kadının gözlerine bakarak. Tuyan utanarak başını tabağına çevirdi.
"Gözlerin çok güzel."
Tuyan adamın dediği ile başını kaldırdı. Bu heyecanının artmasını sağlamıştı. Hafifçe adama gülümsedi.
"Teşekkür ederim." dedi gözlerini adamın gözlerinden çekemeyerek.

                           ******

"Öyle mi?" dedi kadın Tamer'e doğru.
"Öyleymiş yani."
Mete ile yemeklerini yiyip, biraz daha sohbet ettikten sonra kadını eve bırakmıştı. Tuyan eve geldiğinde biraz odasında oturmuş sonra balkona çıkmıştı. Şimdide Tamer ile sohbet ediyorlardı.
Tuyan yemekte çok eğlenmişti. Mete ile bayağı sohbet etmişlerdi. Kadın onu sevdiğini anlamıştı yemekte. Ona gerçekten aşık olduğunu anlamıştı kadın. Mete de ona yakın davranıyordu. Yani kadına öyle gelmişti.
Ya da öyle gelmesini istiyordu.
Ama kaç kez yakalamıştı kadın onu. Onu izlediğini, ona iltifat ettiğini daha fazlasını.
Derin bir nefes aldı kadın.

"Tuyan." diye seslendi Tamer kadına. Tuyan başını sol tarafa çevirdi.
"Efendim." dedi.
"Sen iyi misin? Dalgın gibisin." meraklı çıkmıştı sesi.
"İyiyim ben. Dalgın falan değilim." dedi kadın. Gülümsedi.
Tamer de  gülümsedi kadına.
"Şu sıralar dalgın gibisin ama. Gerçekten iyisin değil mi? Merak ediyorum seni."
Tuyan, adamın gözlerindeki kırgınlık görmüştü sanki.
Üzgün müydü Tamer?
"Gerçekten iyiyim. Merak etmene gerek yok..." kararsızca adama baktı. Onun en iyi arkadaşı olmuştu Tamer. Ona paylaşabilirdi aslında. Birisiyle paylaşmak istiyordu. Kadına göre Tamer iyi dinleyici ve akıl vericiydi. Ona söylemeye karar verdi.
"Aslında biraz kafam karışık. Seninle paylaşmak istiyorum." dedi kadın.
"Dinliyorum." dedi adam merakla.
"Ben sanırım aşık oldum. Yani bilmiyorum ama oldum. Yaklaşık 1 aydır tanıyorum onu. Belki de daha fazla bilmiyorum. Gözlerimi kapattığım da gözlerimin önüne geliyor. Ya da gözlerimi kapatmadığımda da geliyor. Onu gördüğümde heyecanlanıyorum. Onu hep görmek istiyorum. Sesini duymak istiyorum. Gözlerini uzunca izlemek istiyorum. Hep yanında olmak istiyorum. Hep yanımda olmasını istiyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum. "dedi kadın gözlerini gökyüzüne dikerek.
"Aşıksın sen. "
Başını Tamer 'e çevirdi. Onun birden üzgün suratını onun dönmesiyle düzeltiğini gördü.
"Bir şey yapmana gerek yok Tuyan." dedi elini kadının elinin üstüne koyarak.
"Bir şey yapma. Onun da seni sevdiğinden emin olduğunda bir şeyler yaparsın." dedi.
Başını salladı kadın. Gülümsedi.
"Teşekkür ederim." dedi sandalyeden kalkarken.

                    💜💜💜💜

TUYAN✅DÜZENLENİYOR [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin