Η Ανδρόκλεια τράβηξε την Ελένη απ΄ το χέρι και ανέβηκαν τις σκάλες που οδηγούσαν στο δωμάτιο τους. Εισήλθαν μέσα σε ένα ευρύχωρο δωμάτιο με πράσινα, μπεζ έπιπλα και αποχρώσεις του καρό στις κουβέρτες των κρεβατιών τους.
"Τι λες, θα είναι επιτυχημένη η δεξίωση που οργανώνει σε τρεις βδομάδες ο πατέρας μας;" ρώτησε χαμηλόφωνα η Ανδρόκλεια. Για έναν περίεργο λόγο κατά τη γνώμη της Ελένης, η αδελφή της μιλούσε σιγανά λες και τους κρυφάκουγαν κάποιοι δόλιοι και δεν ήθελε να ακουστεί δυνατά. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν ίσχυε, καθώς δεν είχαν εχθρούς, ούτε αντιμετώπιζαν κίνδυνο από κάποιο μέλος του υπηρετικού προσωπικού.
" Ναι θα είναι, όλα θα οργανωθούν ώστε να είναι τέλεια. Γιατί μιλάμε χαμηλόφωνα όμως;" έγνεψε στον ίδιο τόνο η Ελένη.
" Επειδή δεν ξέρεις, μερικές φορές ίσως μας κρυφακούν. Για κάτι άλλο ήθελα να σου πω, πιο σημαντικό. Άκουσα από την μαμά πως θα παρευρεθεί στην εκδήλωση ο Μάρκος Στασινός. Ο συνέταιρος του μπαμπά στο εργοστάσιο που έτυχε να τον συναντήσω δύο φορές όταν επισκέφτηκα τον μπαμπά μας. Πολύ όμορφος σχεδόν συγκινήθηκα από τον αβρό, έξυπνο χαρακτήρα του. Είμαι τσιμπημένη μαζί του αδελφούλα και χαίρομαι που θα έρθει σπίτι μας. Θα έχω την ευκαιρία να τον γνωρίσω περισσότερο και γιατί όχι να χορέψουμε στην κατάμεστη αίθουσα χορού.
Πάντως κουβέντα δεν θα πω στους γονείς μας. Δεν ξέρω πόσο τον συμπαθούν ειδικά ο πατέρας οπότε θα περιμένω λίγο καιρό να σιγουρευτώ για τα συναισθήματα μου, για το αν αισθάνεται και ο Μάρκος έλξη για μένα...αν όλα βαίνουν καλώς τότε θα μιλήσω και στους δικούς μας." είπε ανυπόμονα η Ανδρόκλεια.
" Είσαι τσιμπημένη λοιπόν, ωραία χαίρομαι αδερφή. Εύχομαι να πάνε όλα όπως τα θέλεις."
Η Ανδρόκλεια στράφηκε στον καθρέφτη και κοίταξε το είδωλο της. Παρατήρησε μια αρκετά όμορφη εικοσιδυάχρονη κοπέλα, με λίγο μακριά ξανθά μαλλιά που τα άφηνε απαλά, κυματιστά και άλλοτε τα έδενε σε αλογοουρά ή τα συγκρατούσε τα με ασημένια τσιμπιδάκια όπως ξεκίνησε να κάνει τώρα. " Έτσι θα φτιάξω τα μαλλιά μου για το επικείμενο βράδυ και θα φορέσω το μαύρο με γκρι και άσπρες αποχρώσεις τούλινο φόρεμα που μου πάει περισσότερο. Αν δεν γράψουν στις εφημερίδες για εμάς θα απογοητευτώ πολύ " ακούστηκε παραπονεμένη η κοπέλα.
" Ναι σίγουρα, αν δεν γράψουν για εσένα στη δημοσιότητα θα πάθεις σοβαρό κακό!" σάρκασε η Ελένη.
" Ανδρόκλεια, σκέψου και κάτι άλλο εκτός απ την ανάγκη για δημοσιότητα, σε εκλιπαρώ." το ύφος της Ελένης έγινε μελιστάλαχτο μιας και ακόμα και όταν προσπαθούσε να ειρωνευτεί, ή σατιρίσει κάποιον δεν το έκανε από δόλο ή κακία.
BẠN ĐANG ĐỌC
Το αγνάντεμα #TYS2023
Lãng mạnΟ Στυλιανός και η Ισμήνη ένα νεαρό ζευγάρι ζει ευτυχισμένα, αλλά καταστρέφεται με το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης. Ο Στυλιανός προσπαθεί να εμψυχώσει και να δώσει κουράγιο στην σύζυγο του. Τα πάντα ανατρέπονται στη ζωή του όταν η Ισμήνη τον εγκατ...