Άτιτλο κεφάλαιο 6 ( αρχή Β' μέρους)

67 8 6
                                    

    Η επίσκεψη του Χριστόφορου ευχαρίστησε την οικογένεια και δυσαρέστησε την Ελένη, ενώ παράλληλα μεγέθυνε τον φόβο της. Οι δήθεν ευχές του μπροστά στους δικούς της που εξέφραζαν  συμπόνοια προς την υγεία της και ελπίδα για ταχεία ανάρρωση, την έκαναν να νιώσει άβολα. 'Πετούσε βόμβες' προειδοποίησης, πίσω από χαμογελαστά αθώα σπλαχνικά σχόλια και ερωτήσεις. Η απειλή της διατάραξης της ηρεμίας και ισορροπίας στην ζωή της υποβοσκούσε στην ατμόσφαιρα. Αυτός ο άνθρωπος εμφανίστηκε για να της θυμίσει πάλι το τρομερό εκείνο βράδυ του ατυχήματος που έγινε η αιτία να αρχίσουν οι δυστυχίες της Ελένης. Ήθελε έμμεσα να την αναγκάσει να κανονίσουν την μεταξύ τους συζήτηση το συντομότερο.

Ο τριαντάχρονος Χριστόφορος, ήταν  δικηγόρος με φήμη από εξίσου ευκατάστατη και ένδοξη οικογένεια. Δημιουργούσε παθιασμένες σχέσεις με τις περισσότερες κοπέλες. Επειδή τον τελευταίο καιρό δεν είχε κάποιον δεσμό αποφάσισε πως έφτασε η στιγμή να σοβαρευτεί. Οι βλέψεις τους έφταναν μάλιστα στην προοπτική του γάμου. Άρχισε να επιμένει διακριτικά στην πολιορκία της Ελένης η οποία ήταν μικρότερη του και αξιοπρεπέστατη, όπως ισχυριζόταν ο ίδιος για αυτό την επιθυμούσε πεισματικά.

            [...]

  Ο Στυλιανός περίμενε την Ελένη να εμφανιστεί στον κήπο για να μιλήσουν και να της κάνει την πολυπόθητη αποκάλυψη των συναισθημάτων του, καθώς πίστευε ότι έφτασε η κατάλληλη περίοδος. Ήταν αποφασισμένος να το κάνει και να μάθει επί ευκαιρία τα δικά της αισθήματα. Η Ελένη βρέθηκε στον κήπο χωρίς να το πάρει χαμπάρι ο ίδιος καλά καλά. Την πλησίασε με ένα μειλίχιο, ήρεμο χαμόγελο και εκείνη τον κοίταξε απορημένα. 

« Ελένη είναι η ώρα που πρέπει να μιλήσουμε. Αφορά εμάς και καλό θα ήταν να το κάνω εδώ και πολύ καιρό. Δίστασα όμως γιατί έτσι είναι ο χαρακτήρας μου.»

« Τι δίστασες ακριβώς Στυλιανέ;» ήταν περίεργη για το τι θα της έλεγε ο όμορφος κηπουρός. Αυτή την μεσημεριανή ώρα, ο ήλιος  φώτιζε το πρόσωπο του ακόμα περισσότερο. Τον έκανε να φαίνεται ομορφότερος σαν ο καλόκαρδος ιππότης του παραμυθιού με τα καστανόξανθα μαλλιά και τα καστανά μάτια του να την επεξεργάζονται τρυφερά.

Ρίγος την έπιασε και ανατρίχιασε στιγμιαία. Εκείνος όφειλε να μην δείξει κανέναν δισταγμό και να καθυστερήσει άλλο, διαφορετικά θα τους έπαιρναν μάτι οι γονείς της-αν και εφόσον στριφογύριζαν στον κήπο. Δεν ήθελε να υποστεί με τίποτα τις συνέπειες.

Το αγνάντεμα   #TYS2023Donde viven las historias. Descúbrelo ahora