Άτιτλο κεφάλαιο 11 (τέλος)

92 6 6
                                    

   Η Ισμήνη έμαθε κατά λάθος τα σχέδια του Χριστόφορου για την Ελένη μέσα από κάποιες 'κρυμμένες' του σημειώσεις σε προσωπικό ημερολόγιο. Εκεί περιέγραφε διάφορα σχέδια εξόντωσης του Στυλιανού σε περίπτωση που δεν χώριζε με την Ελένη. Κατάλαβε πως ο Χριστόφορος δεν σκόπευε να παραιτηθεί από την επιθυμία και την επιτακτική του μανία να παντρευτεί το νεαρό πλουσιοκόριτσο. Από εκείνη την στιγμή ένιωσε ένα περίεργο συναίσθημα...λύπη και ταυτόχρονα κάτι άσχημο. Μίσησε την μικρή κοπέλα και ορκίστηκε ότι θα βρει τρόπους να  κρατήσει τον σύντροφο της κοντά της.

Ένα απόγευμα, ο Στυλιανός και η Ελένη 'έπεσαν πάνω' στον Χριστόφορο ενώ διέσχιζαν τον κήπο του σπιτιού της, ο ένας δίπλα στον άλλον. Ο Χριστόφορος δεν παρέλειψε να πετάξει την κακία του: « Τι κάνεις εδώ εσύ... γιατί είναι ο κηπουρός εδώ Ελένη;» κατεύθυνε το βλέμμα του προς τους δυό τους. «Δεν τον απέλυσαν; Κανονικά δεν έπρεπε να τριγυρνάς εδώ. Πολλές συχνές επισκέψεις μας κάνεις.» τόνισε με δηκτική διάθεση στον Στυλιανό.

« Σε συμβουλεύω να φύγεις τώρα από μπροστά μας, είμαι ήδη εξοργισμένος. »

« Στυλιανέ ήρεμα...σου ζητώ να φύγεις εδώ και τώρα Χριστόφορε δεν θέλω παρτίδες μαζί σου » τον κοίταζε ενοχλημένα η Ελένη.

« Μπα, ώστε δεν θέλεις παρτίδες μαζί μου... Ξέχασες τόσο γρήγορα τον επικείμενο γάμο μας;» σάρκασε ειρωνικά.

« Δεν θα γίνει κανένας γάμος, θα μιλήσω στους γονείς μου » του δήλωσε θαρραλέα η Ελένη. Ένιωθε σιγουριά και δύναμη να τον αντιμετωπίσει μέχρι τέλους, αρκεί να νικούσε η αγάπη της απέναντι στον Στυλιανό.

                 

              [...]

Ο Εμπεδοκλής και η Ανθή αντέδρασαν στην ανακοίνωση της κόρης τους να παντρευτεί τον κηπουρό. Οι δύο νέοι  ωστόσο κρατήθηκαν από τα χέρια, δείχνοντας έτσι την πρόθεση και την αποφασιστικότητα τους να πολεμήσουν για την αγάπη τους, αφού θεωρούσαν τον δεσμό τους ιερό και παντοτινό. Είχαν πάρει την απόφαση τους και ήταν οριστική. Η κοπέλα κόντεψε να μαλώσει με τους γονείς της, αλλά προτίμησε να παραμείνει ψύχραιμη εκείνη την στιγμή. Τους υπογράμμισε πως δεν είχαν πλέον λόγο να εχθρεύονται και να δείχνουν την αντιπάθεια τους για τον Στυλιανό από τη στιγμή που αποκαλύφθηκε ότι εκείνος δεν ήταν ο κλέφτης του κοσμήματος.

Οι μεσήλικες τότε σάστισαν, σώπασαν διότι δεν βρήκαν τι να πουν. Όμως θα παρέμεναν ενάντια στο δεσμό των νέων παιδιών. Η Ανδρόκλεια από την άλλη τάχτηκε υπέρ του έρωτα της αδερφής της και την υποστήριξε θερμά με την δύναμη της αδερφικής αγάπης που τους ένωνε. Ενημέρωσε το ζευγάρι για τα δικά της νέα: η ίδια και ο  όμορφος  κοσμοπολίτης Μάρκος Στασινός από απλό φλερτ, κατέληξαν να ερωτευτούν με πάθος και θα ετοίμαζαν το δικό τους γάμο το επόμενο καλοκαίρι. Θα έκαναν το πάρτι του γάμου σε ένα κρουαζιερόπλοιο και η δεξίωση θα συνοδευόταν από πυροτεχνήματα. Η Ελένη και ο Στυλιανός της ευχήθηκαν, πλήρως χαρούμενοι για την ευνοϊκή της τύχη. Της υποσχέθηκαν πως θα έρχονταν στο γάμο οπωσδήποτε.

Το αγνάντεμα   #TYS2023Où les histoires vivent. Découvrez maintenant