Καθόταν αναπαυτικά στην πολυθρόνα του και παρακολουθούσε στη τηλεόραση ένα ντοκιμαντέρ για το ζωικό βασίλειο. Νόμιζε πως θα απολάμβανε όλη την προβολή, αλλά δυσκολευόταν να τη δει μέχρι τέλους. ¨Οταν πρόσεξε πως κρατούσε το τηλεκοντρόλ στο χέρι του εδώ και δέκα λεπτά, χωρίς σαφή πρόθεση αν θα αλλάξει κανάλι ή όχι συνειδητοποίησε το τραγελαφικό της κατάστασης.
Αποφάσισε να σβήσει εντελώς τη τηλεόραση και να βγει μια βόλτα. Ο λόγος που έπιανε τον εαυτό του αφηρημένο πολλές στιγμές μέσα στην ημέρα τις τελευταίες βδομάδες του ήταν γνωστός: του είχε κινήσει την περιέργεια η Ελένη. Για την ακρίβεια, του άρεσε όλο και περισσότερο κάθε φορά που την παρατηρούσε στο μπαλκόνι ή οπουδήποτε αλλού. Δεν είχαν ανταλλάξει πολλές κουβέντες παρά μόνο κάποια τυπικά, απλά καθημερινά λόγια.
Όμως ο Στυλιανός ήθελε να την γνωρίσει καλύτερα σαν άνθρωπο και στεναχωριόταν που δεν διέθετε το προνόμιο λόγω της χαμηλής κοινωνικής του θέσης. Αν ήταν ευγενής της αριστοκρατίας πολύ πιθανόν να την πλεύριζε ευκολότερα, σκέφτηκε αναστενάζοντας από απόγνωση. Δεν περίμενε ότι θα του άρεσε τόσο η Ελένη, σε βαθμό που να αποδιοργανώνεται στη καθημερινότητα του, όπως το να μην μπορεί να δει τα αγαπημένα του προγράμματα στην τηλεόραση ή να κάνει οτιδήποτε άλλο με προσήλωση! Μόνο στη δουλειά του τα κατάφερνε, επειδή την είχε πάρει στα σοβαρά.
Εκείνο το απόγευμα, είχε τελειώσει τη λίπανση και στερέωση των φυτών του κήπου με την ελπίδα πως θα προλάβαινε να μιλήσει περισσότερο στην κοπέλα. Στάθηκε δίπλα σε ένα θάμνο με ιβίσκους, περιμένωντας ανυπόμονα. Δεν θα έφευγε από κει αν δεν την πετύχαινε, καθώς είχε ανάγκη να συζητήσει μαζί της.
Εκείνη την μέρα η τύχη δεν ήταν με το μέρος του, επειδή η Ελένη είχε εντατικά μαθήματα ξένων γλωσσών με αποτέλεσμα να μην φανεί ούτε για λίγο στο μπαλκόνι, ενώ ο ίδιος ήρθε λίγα λεπτά αργότερα από το καθιερωμένο ωράριο εργασίας του. Έτσι του ζητήθηκε από τον Εμπεδοκλή προκειμένου να προλάβει ο Λάμπρος να κουρέψει μισό μέρος του γκαζόν και να καταπιαστεί ο Στυλιανός μόνο όταν ολοκληρωνόταν το έργο του Λάμπρου. Σαν απορροφήθηκε ο Στυλιανός με το να κοιτάει το ρολόι του, δεν πρόσεξε αμέσως την Ελένη που έκανε την εμφάνιση της στον κήπο.
Μόλις την αντίκρισε, ένιωσε μεμιάς να χάνει το έδαφος κάτω από τα πόδια του και το αίμα να σφυροκοπάει μέσα του. Την κοιτούσε έκθαμβος και μαγεμένος για μερικά λεπτά, τεντώνοντας τις κεραίες των αισθήσεων του με πλήρης προσοχή σαν να μην υπήρχε τίποτα άλλο ομορφότερο στον κήπο, εκτός από το ίδιο το κορίτσι. Μέχρι και τα άνθη είχαν χάσει την ομορφιά τους, μπροστά στο εκπληκτικό πλάσμα που παρατηρούσε ο κηπουρός.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Το αγνάντεμα #TYS2023
Любовные романыΟ Στυλιανός και η Ισμήνη ένα νεαρό ζευγάρι ζει ευτυχισμένα, αλλά καταστρέφεται με το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης. Ο Στυλιανός προσπαθεί να εμψυχώσει και να δώσει κουράγιο στην σύζυγο του. Τα πάντα ανατρέπονται στη ζωή του όταν η Ισμήνη τον εγκατ...