Η Ελένη περπατούσε στο κήπο μονάχη της και βυθισμένη στις σκέψεις όπως συνήθως. Το τελευταίο καιρό δεν είχε όρεξη και έκοψε μέχρι και το φαγητό πράγμα που της στοίχισε βάρος όχι φυσιολογικό για τα επίπεδα της καθώς ήταν ήδη πολύ αδύναμη. Αν συνέχιζε έτσι θα λιποθυμούσε σε κάποιο σημείο, θα ανησυχούσε η οικογένεια της και θα της ζητούσαν να κάνει εξετάσεις αίματος πάλι, για να ελέγξουν αν όλα πήγαιναν καλά με την υγεία της. Ξαφνικά ο Στυλιανός εμφανίστηκε και τη προσέγγισε αφού εκείνη βρισκόταν μακριά. « Ελένη. Γεια σου.» τη χαιρέτησε ευγενικά. « Σε χαιρέτησα δύο φορές και δεν γύρισες να με δεις.» της έκανε παρατήρηση.
« Γεια σου Στυλιανέ...» δίσταζε στην αρχή να συνεχίσει.
« Με αιφνιδίασες λίγο ομολογώ. Δεν σε περίμενα.» παραδέχτηκε ότι χάρηκε που τον είδε.« Γύρισα να πάρω κάποια εργαλεία κηπευτικής που ξέχασα τότε στην αναμπουμπούλα του συμβάντος της κλοπής όπως θυμάσαι. Έφυγα κακήν κακώς και τα ξέχασα όλα. Συνάντησα τον Λάμπρο, ανταλλάξαμε λίγες κουβέντες και συμφωνήσαμε να διατηρήσουμε τη φιλία μας. Πιο πολύ όμως ήθελα να σε δω.» η αποκαλυπτική δήλωση του την εξέπληξε, δεν περίμενε να ακούσει ότι ήρθε για αυτήν.
« Στυλιανέ, δεν νιώθω πολύ καλά το τελευταίο καιρό. Να τώρα που με βλέπεις είμαι πολύ κουρασμένη με φανερή έλλειψη δυνάμεων. Θα ανεβώ στο δωμάτιο μου να ξαπλώσω.» δικαιολογήθηκε στη προσπάθεια της να τον αποφύγει. Δεν θα άντεχε μια ακόμη φορά να τον ακούει να της επιρρίπτει κατηγορίες και περιφρόνηση. Σίγουρα για τέτοιο λόγο ήρθε, άσχετα αν παρίστανε τον ευγενικό απέναντι της πράγμα που ήταν το πιο περίεργο. Κανονικά θα έπρεπε να την αντιμετωπίζει με την ίδια ψυχρότητα και απόμακρη στάση.
« Στάσου, δεν μιλήσαμε για το σημαντικό ζήτημα. Πότε θα μου έλεγες για το θέμα σου;»
« Το θέμα μου;» έκανε την ανήξερη η Ελένη για να μην του εξυψώσει τη περιέργεια και να την αφήσει ήσυχη να πάει πίσω στο σπίτι της.
« Έμαθα για το θέμα της όρασης σου. Γιατί μου το απέκρυψες, γιατί δεν μου μίλησες για το τρομερό βασανιστικό ζήτημα σου;» τη ρώτησε σε εμφανής απόγνωση . Διέκρινε στα μάτια του την βαθιά θλίψη. « Θα το περνούσαμε μαζί το συγκεκριμένο εμπόδιο και αντί αυτού το πέρασες τόσο καιρό μόνη σου » συμπλήρωσε με έμφαση, τρυφερότητα και συμπόνοια στη φωνή του.
« Δεν ήθελα να στο πω γιατί δεν ήξερα αν θα με πίστευες. Έπειτα μπορεί να μου έκανε καλό η συμπαράσταση σου, αλλά δεν θα μου άρεσε το γεγονός ότι θα ένιωθες αναγκασμένος να περάσεις τη ζωή σου στο πλάι μου.» παραδέχτηκε αποκαρδιωμένη η Ελένη.
ESTÁS LEYENDO
Το αγνάντεμα #TYS2023
RomanceΟ Στυλιανός και η Ισμήνη ένα νεαρό ζευγάρι ζει ευτυχισμένα, αλλά καταστρέφεται με το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης. Ο Στυλιανός προσπαθεί να εμψυχώσει και να δώσει κουράγιο στην σύζυγο του. Τα πάντα ανατρέπονται στη ζωή του όταν η Ισμήνη τον εγκατ...