Άτιτλο κεφάλαιο 8

57 8 5
                                    

   Η Ανδρόκλεια συνόδευε την Ελένη στο ιατρείο του φημισμένου και αξιέπαινου γιατρού γνωστού της οικογένειας της από χρόνια. Ο γιατρός έκανε τη καθιερωμένη εξέταση στην Ελένη και εκείνη καθισμένη μόνιμα, πότε σε μία καρέκλα πότε σε άλλη περίμενε με αγωνία τις απαντήσεις και τα ευρήματα του.

« Δεσποινίς Ελένη, τελείωσε η εξέταση και σήμερα. Παρατήρησα και διέκρινα μια βελτίωση στη διάρκεια της ανάγνωσης σας.» Η κοπέλα χαροποιήθηκε και του έδειξε το χαμόγελο ευγνωμοσύνης της.

« Όμως αυτό δεν είναι αρκετό από μόνο του μεγάλο σημάδι βελτίωσης. Πιο αποτελεσματικό θα είναι το χειρουργείο που αναμένεται να ετοιμάσουμε, εντός των τεσσάρων μηνών αφού εξοπλίσουμε ένα καινούριο δωμάτιο στο ιατρείο μας. Οι έμπειροι γιατροί του κέντρου μας χάρη  στις γνώσεις και τις μεθόδους πραγματοποίησης του μπορούν να εγγυηθούν την ασφάλεια και ελπίζουμε ενδεχόμενη επιτυχία για εσάς. » η συνέχεια του λόγου του προσγείωσε ανώμαλα και στην κάθοδο της θλίψης το κορίτσι.

« Πότε προγραμματίζεται η θεραπεία; Δεν μπορεί να γίνει πιο νωρίς, να το επισπεύσετε λίγο;» ενδιαφέρθηκε να μάθει η Ελένη.

« Δεν μπορώ να επισπεύσω τη διαδικασία, θα μπορούσα μόνο αν είχα παραπάνω ειδικευμένους γιατρούς στην ομάδα του ιατρείου μου. Για αυτό είναι σημαντική η συνεργασία με την καινούρια ομάδα συνεργατών για τον καλύτερο τρόπο διεξαγωγής της επέμβασης. Αυτοί πρόκειται να ξεκινήσουν δουλειά σε ένα μήνα. Προς το παρόν συνεχίζουμε τη θεραπεία με τους φακούς επαφής και τις σταγόνες. Θα τις βάζετε δύο φορές τη βδομάδα πρωί βράδυ, όπως κάνατε μέχρι τώρα.» της θύμισε τις οδηγίες.

« Κατάλαβα, ευχαριστώ πολύ γιατρέ.»

« Να πάτε στο καλό δεσποινίς μου.» σηκώθηκε να τη χαιρετήσει ευγενικά.

« Τι έγινε; Τι σου είπε σε αυτή την εξέταση ο γιατρός;» πήγε κοντά της η Ανδρόκλεια.

« Τίποτα καινούριο, συνεχίζω με τις γνωστές μεθόδους και θα ξαναπεράσω για προγραμματισμένη εξέταση σε ένα μήνα πάλι. Θα γίνει χειρουργείο αλλά θα ετοιμαστεί σε τέσσερις μήνες. » αποκρίθηκε λυπητερά η Ελένη.

« Έλα μη στεναχωριέσαι καρδιά μου. Αφού θα γίνει τουλάχιστον εδώ έστω και καθυστερημένα να ευχαριστείς ότι θα πραγματοποιηθεί και ότι δεν χρειάζεται να μετακινηθούμε στο εξωτερικό » της έπιασε τον ώμο με διάθεση συμπαράστασης η αδελφή της.

Το αγνάντεμα   #TYS2023Where stories live. Discover now