10

1.1K 175 174
                                    

ilovekittys: işte dediğim gibi belki bu yüzden rüyalarda birbirimizi görüyoruzdur ha?

Mesajı Armin'e gönderdikten sonra telefonu cebime atacakken titreşimle duraksadım. Eren arıyordu.

"Alo?"

"Y/n, okuldan çıktın mı?"

"Ah evet şimdi çıktım. Neden sordun ki?"

"Arkandayım." Gelen sesle beraber arkamı döndüğümde gülümseyen bir Eren beklemiyordum. Gülümsedim.

"Hangi rüzgar attı seni buralara?"

Eren omuz silkti. "Hava erken kararmaya başladı. Endişelendim eşlik etmek istedim."

Göz devirdim ve ellerimi yumruk yaptım.

"Bana kimse bir şey yapamaz."

Eren soğuk gözlerle bana bakarken hızla yaptığı hamleyle ellerimi arkada birleştirdi ve ağzımı eliyle kapattı.

"Öyle mi?"

Bırakıncaya kadar duraksadım.

"Bu da ne içindi şimdi!? Böyle şeylerden hoşlanmıyorum." Önden yürümeye başladım.

Eren arkamdan sessizce geldi.

"Fazla umursamazsın. İnsanları hafife alma."

Sinirle arkamı döndüm.

"Ne bu tavırlar neler oluyor?"

Eren ayağının ucuyla bir taşla oynarken hafif bi tekme attı ve taş uzaklaştı.

"Bu Armin...ne kadar güvenilir?"

Duraksadım.

"Ne?"

"Bak. Y/n... Sen benim kız kardeşim gibisin. Ve şuana kadar sadece rüyalarında gördüğün bir erkekle bu kadar yakınlaşman beni endişelendiriyor. Buluştuğunuzda sana bir şey yapabilir ya da...-"

"Eren."

Sıcacık bir gülümsemeyle Eren'e bakıyordum. Benden birkaç yaş büyük olan bu çocuk, kısa süre içinde beni kardeşi gibi görmüştü. Beni önemsiyordu. Bu his...güzeldi.

Bir kaç adım yaklaştım ve kollarımı Eren'e doladım. Biraz olsa da içini rahatlatmak istiyordum.

" "

Gelen bildirim sesiyle hızla Eren'den ayrıldım ve telefonumu açtım.

arminarlert: tanımadığım bir kızı kıskanmak normal mi?

arminarlert: onun yerinde olmayı bu kadar istemem normal mi?

arminarlert: belki de o gün Annie olmasaydı sana ben de böyle sarılabilirdim.

arminarlert: özür dilerim.

Freaks || armin x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin