Okuduğum mangadan başımı kaldırdım ve telefon ekranına baktım. Hâlâ mesaj yoktu. Belki de o hesap onun değildir. Ya da kullanmıyordur?
Derin bi nefes vererek yorganı başıma çektim. Rüyamda gördüğüm birini gerçekte görmek normaldi..yani sanırım. Neden bu kadar kafaya takmıştım? Tanımadığım biri için neydi bu kadar merak?
Gözlerimi kapattım ve tekrar o rüyayı hatırlamaya çalıştım. Normaldi. Her şey. Normal.
"Çok düşünüyorum." Ellerimle gözlerimi kapattım.
"Instagramdan 1 yeni bildiriminiz var!"
Gelen bildirimle hızla yatakta doğruldum. Dm kutumda kırmızı 1 işareti vardı. Nefes alış verişlerim hızlandı. Kalbim deli gibi çarpıp ellerim titrerken duraksadım ve kendime kızdım.
Sakin olsana aptal ne bu hareketler?
Stresle alt dudağımı dişlerimin arasına almışken gelen demir tadı yüzümü ekşitmeme sebep oldu.
Tanrım...ne yazacaktım ki ona? Neden yazdın bana derse "hiiç rüyamda gördüm ondan." mı diyecektim..?
Kafamı iki yana salladım ve telefonu elime aldıp dm kutuma girdim.
arminarlert: selam?
arminarlert: tanışıyor muyuz acaba?
Mükemmel. Ne cevap verebilirdim ki?
ilovekittys: oh hayır.
ilovekittys: aslında bi bakıma evet.
ilovekittys: ama hayır.
Bi elimle alnıma vurdum.
arminarlert: bizim okulda mısın?
arminarlert: ya da sınıftan? Üzgünüm yeni nakil olduğum için tanıyamayıp kabalık ettiysem.
ilovekittys: hayır hayır.
ilovekittys: aynı okulda veya sınıfta değiliz.
ilovekittys: aslında başka bi dünya dışında hiç tanışmadık.
arminarlert: anlayamadım.
ilovekittys: nasıl anlayacağımı bilmiyorum büyük ihtimalle sapık ya da deli gibi görüneceğim...
arminarlert: hey sorun değil, her ne dersen de seni tanımadan böyle düşüncelere kapılmam.
arminarlert: ayrıca "başka bi dünya" kısmını merak ettim. Dinlemeye değer duruyor.
O...çok kibar? Anlayışlı?
Gülümsedim.
ilovekittys: bi gün okulda son dersten uyandım. Hava yagmurluydu. Her zaman beklediğim otobüs durağında seni gördüm. Yağan yağmurun altında bana sarı bir şemsiye uzattın. Tam o sırada "gerçek" çalan zilin sesiyle uyandım ve tüm bunların bir rüya olduğunu fark ettim. Hava yagmurluydu. Koşarak durağa gittim ama sen yoktun. Garip hissettim.
ilovekittys: geçen gün seni kütüphanede gördüm. Adını şu büyük iade kitabından buldum ve sana yazmak istedim. Neden bilmiyorum. Düşünmeden öylece hareket ettim. Sana yazsam da ne konuşabileceğimizi hiç bilmiyordum.
ilovekittys: eğer seni rahatsız ettiysem kusura bakma.
Yatağımın kenarında duran komidinin üstündeki suya uzandığımda titreyen elim dikkatimi çekti. Derin bi nefes aldım ve kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Gereksiz stres oluyordum. Ama ne diyeceğini o kadar merak ediyordum ki...
arminarlert: anladım.
arminarlert: bi an ne yazacağımı bilemedim.
arminarlert: o gün ben de aynı rüyayı gördüm.
-
benim AGBSY diye bir hastalagim var dostlar.
Asla
Güzel
Bir
Şey
Yazamama