Bölüm -13-

801 28 40
                                    

Sa. Dagsgsgshsy ben geldim :D
Dedigim gibi ayni günde yb getirdim. Ayaz Barkinimin yb si geldi sırf size yetiştirebilmek için okuyamadım.

Degerinizi bilin ama siz benim degerimi bilmiyorsunuz o ayrı.

Gecen ki bolum 10 vote bile olmadi bu kadar mu zor ya ? Bi yıldıza basmak. Emeğin saygısını gosterecek kadar zormu ?

Biliyorum bu bolumde her zamanki gibi iğrenç oldu, evet kitabimda çok berbat ama en azından güzelmiş gibi hissettirin.

Lutfen vote verin çok bişey istemiyorum.

ARTIK VOTELER 12YI GECMEDEN YB ATMAYACAGIM ! VE BEN GERCEKTEN CIDDIYIM 1AY OLSA BILE ATMAYACAGIM.

Pazartesiyi gecti ve voteler 9 oldugundan dolayi atmiyacagim, atmadimda.

12 vote yi gecmeden yb atmiyacagim, ama daha fazla vereceginize guveniyorum.

10 sayfa az olmadigini düsünüyorum, votelar 15i gecse cok cok mutlu olurum vote vererenler icin simdiden tesekkur ederim

Multi :

Fotograf : niall ile selenanin cekildigi selfie aaddags :)

Sarki : selenanin soyledigi sarki love me like you do.

- İyi okumalar -

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Zaynin evinde kalmak ne kadar sinirimi bozsada kalıyordum işte, mecburdum aslında. 4 gun oldu kalalı ama ne biliyim güzeldi de.

Biliyorsunuz benim boyle ikilemelerim oluyor,garip hissediyorum ve nedeni bilmiyorum.

Oysaki zaynden nefret ediyorum.

Oturup evde herzamanki gibi televizyon karşısında cips yiyordum tek fark ; evimde olmamam vede pepe izleyememem.

Ve bu cok üzücü bir durum du pepe izleyememek.

He siz şimdi diyorsunuz ki, pepenin New yorkta ne işi var ?

Peki ya ingiliz çizgi filimlerinin türkler de ne işi var ?

He işte bizim ki de bu hesap pepe burada da yayınlanıyor. Tamam ya iste oyle...

Kapının açılma sesi ile kafamı o yöne çevirdim.

Zayn elindeki toslarla buraya geliyordu, oha bana tost yapmış !

Ama elindeki tostlarla birlikte karşı koltuğa oturdu. Ben ona saf saf bakarken,

"Ne yani sana tost yaptığımı falanmı zannettin ? Yok daha neler." diye güldüğünde gözlerimi devirdim.

"Bir tanecik versen ?"

"Asla, onlar benim tostlarim git yap banane."

Ayağa kalkıp mutfağa giderken,

"Kumandayı ver." diye emir vermesine takmadan giderken elimden kumanda alınınca arkamı döndüm.

Arkasını dönmüş giderken bana bakmadan,

"Benim dediğimi yapmassan illa istediğim şey olur, ufaklık."

Oh my god ! Bana ufaklık dedi.

"Zayn alt tarafı aramızda 5 yaş fark var."

Dedigimde oturduğu koltuktan bana öcüymüşüm gibi baktı.

"Bes yaş Selena, azmı ?"

Bana çok fazla adımla hitap etmezdi, oda bu sayılı zamanlardan biriydi.

SonbaharHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin