Bölüm -4-

1.2K 37 26
                                    

Multimedya : Selena ve Selenanin giydigi elbise. Vede bu bolumun baslari cok duygusal oldu

Cunku Multimedyadaki sarki ile yazdim, boyle olmasi normal. Dinlemenizi tavsiye ederim ama baslarini okurken kesinlikle dinleyin. :)

Bu cabukmu hayatım mahfolucakti ? Zayn e baktim yine sınırlenmişti. Ama bu sefer haklıydı sinirlenmekte.

Zayn " Baba ne saçmalıyorsun sen ?" dedi.

"Evleniceksiniz " dedi babamda ben bisey demeden masadan kalktım. Aglıyordum.

Aglıyordum, cunkü canım yanıyordu.

Nereye gittigimi bilmesemde koşucaktım. Cok uzaklara kimsenin beni goremiyecegi, bulamiyacagı yere.

Ayaklarım artık bitmiş vaziyette bir şekildeyken durmayı becermiştim.

Merdivenlerden inerken oranin guzelligini farkettim,

Burasıda neresiydi boyle ben burayı bilmiyorum, hiç gormedim ve gelmedim. Mas mavi deniz denize yansiyan yildizlar ve en guzel yansimasi dusen dolunay ayri bir hava katmisti.

Ben hala saskılıgımı yok edememiş bir şekilde denizin yanindaki taşa yaklastım ayakkabilarimi ve çoraplarımı çıkartıp, göz yaslarımı silip taşa oturdum suya ayaklarimi sallandirdim.

Bunu yaparkende bir yandan,

Hayatımı düşünmeye başladım, bunları haketecek ne yaptım diye duşunmeye basladım.

Gerçekten ne yapmıştım ben ?

Kardeşini acımasız, kalpsiz babasından, kötüklerden korumaktan başka veya kendini onun icin hep feda eden onun için yaşamış bir abla.

Evet o abla benim, peki sizce ben ne yaptım ?

Aglamam daha da şiddetlenmişti.

Sesim yanki yapiyordu.

O sırada hiç ama hiç tanıdık olmayan bir ses ile irkildim.

"Sanırım burayı benden baska keşfedende varmıs." dedi ve benim gibi ayni sekilde yanima oturdu.

Ona dogru dondum. Anam yerim ya la ben bunu çok tatlu, mavi gozlu sarısın dolgun dudaklı. Bu incelemeyi bırakip gulumsedim.

"Manzara çok güzel degilmi ?"

"Evet."

"Burada seni ilk defa görüyorum."

"Yeni keşfetmiş oldugum için olabilirmi ?" dedigimde bu sefer o sırıttı.

"Yada daha once en kotü şey yaşasamda bunu ilk defa yaptıgım için de olabilir, yada sen git ben atlıyım neden git biliyomusun çunku bana engel olursun. Tanimadigin kiside olsa kim olursa olsun oyle yapar. Ama bazı öküzler onu bile yapmaz."

Bu sefer ifadesizdi.

"Boyle bisey yapabilicek kadar ne yasadın?" ben manzaraya bakarken o bana bakıyordu.

"Sorun burada ya bu kadar kötü seyler yasayacak kadar asıl ne yaptım? Hersey okadar çabuk ilerlediki. 18 yasima bile ne zaman nasıl girdigimi hatırlamiyorum. Belki arkamda küçük kardesimi bırakacagimi bilmesem belki bu planı daha oncede yapabilirdim, ama bu planı suanda yapamam."

Bunları neden ilk defa gordugum seyleri bu çocuga anlattıgımı bende bilmiyorum ama. Içim ısınmıştı ne biliyim.

"Üzüldüm. En azından benim hayatım kadar berbat bir hayatın yok." dediginde bu sefer o bana bakmıyor ben ona bakıyordum

"Peki sen ne yaşadın?"

İlk once kahkaha attı, bu bana cok normal geliyodu, sonuçta bu refleksleri kendimden biliyorum.

SonbaharHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin