Evet tam 2 hafta oldu ama geldim. Sınavlarım vardı kusura bakmayın anca yazabildim.
Ama yeni bölüm ile buradayım beğeni iyide okuma neden bu kadar düştü hiç bilmiyorum. Yazım hatalarım için üzgünüm, özür dilerim.
Multi deki Atiye sor ile kesinlikle okuyun bu bölümü. Bittikçe tekrarlayın sjsjjs
Fotoğraf Zayn ile Selena.
İnsallah beğenirsiniz, uzun bir bölüm oldu bence.
İyi okumalar...
Her nekadar umursamak istemesem de olmuyordu, sonuçta evliydik biz, formaliteden de olsa sonuçta karısı olarak tanımlanıyordum ve bu onur kırıcıydı.
Takmamın sebebi bu tabiki baska ne olabilirki ?
Insana koyuyor, sonuçta evliydik.
Yani ne biliyim aman bosverin, onu sevdiğim falan yok. Yani yalnış yorumlamayın diye diyorum.
Gözümün önünde yiyişmelerini izlemekle yetiniyordum. Elimin tersiyle ile göz yaşlarımı siliyordum ama bitmek bilmiyordu.
Zaynin gözleri beni bulunca arkamı dönüp merdivenlerden çıkmaya başladım.
Bacaklarım beni taşımakta güçlük çekerken, arkamdan adımı söyleyen Zaynin sesi git gide yaklaşıyordu.
Ayağım iflas edip pes ederken yere yapışmayı bekledim ki, iki güçlü kol omuzlarımdan tutmuştu.
Beni merdivenin başına otutturduktan sonra oda yanıma oturdu.
"Beni neden tuttun ?" Sesimde çaresizlik, hayal kırıklıgı herşey vardı.
Sesim okadar kısık çıkmıştı fakat bu sesliğin içinde fazlasıyla duyuluyordu. Ondan ses gelmeyince devam ettim. Bana bakmıyordu gözü merdivendeydi.
"Allahın cezası beni neden tuttun !! "
"Bıraksaydın ölseydim ! Kurtulurdunuz benden, istediğiniz bu değilmi ? Eski hayatına dönmek değil mi ?"
Hafifçe gülerek devam ettim. Psikolojim fazlası ile bozulmustu suan kafayı yemiştim.
"Herşeyin sorumlusu ben değilmiyim ? Hayatını mahfeden kadın karşında ölmesini istemiyormusun ? Kurtulmak istemiyormusun gel al intikamını hadi, Gel beni öldür !"
"Kes sesini !" diye tısladı, başını ellerinin arasına almış resmen merdivenle bütünleşmişti.
"Ne oldu eline fırsat veriyorum hadi sene ! Hadi gel beni öld-"
"Kes sesini dedim sana !" Ayağa kalktığımda kafası kaldırıp bana baktı.
"Eline fırsat veriyorum öldür herşeyi yap işte bu şansı kullanmayacak kadar salak olamazsın."
"Sus dedim sana lan sus !!" O da o ayağa kalktı sinirle bana bakmaya başladı.
"Beni öldürürsen gecelik kadınlara dönersin hemde öpüştüğün kızla sevi-"
Kafam merdivenin olduğu yere döndüğünde şaşkınlıkla gözlerim irileşti.
!? Bana tokat atmıştı !?
Kafamı yavaş yavaş ona çevirirken elim istemsiz olarak yanağıma gitti. Tenimden akıp giden göz yaşlarını durduramaz olmuştum.
Gözlerim gözlerini bulduğunda onunda gözlerinin şaşkınlıktan iri iri olduğunu gördüm. O da kendisinden bunu beklemiyordu, sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonbahar
Romance'' Ben sana güvenmiştim zayn, Aşık olmuştum. Peki sen ne yaptın ? Beni aldattın, bırakıp gittin hani babam gibi olmuyacaktın ? Hani hep yanımla olucaktın ? Ne oldu, söylesene zayn ? '' Ona bunları soylerken hala ona vuruyordum. Bunların hepsini hak...