Farkındayım arkadaşlar bolum çok geç geldi, Bunun için çok özür dilerim onemli sebeplerim vardı. Saatin çok geç oldugunun farkındayım. Telafi etmek için hiç yazmadıgım kadar fazla yazdım 2.000 kelime oldu. Suan çok şaşkını ve ne zorluklarla yazdıgımı bilemezsiniz sizleri çok seviyorum Cangalarım <3 <3
Yazim kurallarimi biraz daha azalttim sanki.
Bu bolum içime gerçekten çok sindi, inşallah begnirsiniz. bidaki bolum en geç pazar-pazartesi gelir.
İYİ OKUMALAR :
.
.
.
.
.
.
Zayn etrafa;
'' yardım etsenize lan ne bakıyorsunuz. '' diye bağırdı.
Bana doğru gelmeye başladığında gözlerimin ağırlaştığını hissettim,daha fazla dayanamıyarak gözüm benden habersiz kapandı.
Zayn arabanın kapısını hızla açtı.Üstümdeki yorganı kaldırdı.
''Siktir.'' diye mırıldandı.
Ardından vakit kaybetmeden kucağına aldı.
'' Kız ölüyor burada,götüne takan yok.'' diye söylendi kendi kendine .
Ardından yumuşak degil, aksine sert bir yere sırtım deydiğinde, hızla bir yere götürülüyordum.
O sırada doktor olarak düşündüğüm kadın ;
'' Nasıl oldu, Neyi var ?'' diye sordu .
'' Nasıl oldugunu bilmiyorum, onu yolda buldum. '' dedi Zayn.
ono yoldo boldom mus mus salak, onu yüzünden bıçaklandım lan ben!
Hemen ardından,
'' Yorganı kaldırdığımda çok fazla kan vardı, fazlasıyla kan kaybetmiş olmalı. '' dedi. Umursamaz bir ses ile.
Ben bu haldeyken bile umursamıyordu beni, Oysaki bir insanın düşmanı olsa bile umursar degilmi ?
Eger bu zayn ise umursamaması anormal bir durum değil.
Benim gözüm kapalı oldugu halde vede kendimden geçmiş şekildeyken herşeyi duyup hissedebilirken,
nasıl olurda karnımdaki acıyı hissetmiyordum, acıması gerekmıyormu ?
Belki hala uyuşuktu, belki bu yasadıgım acıları kendime sindiremedigim için asıl şuanki acımı hisetmiyor olabilirdim.
Birinin elimden tuttuğunu ve olabildigince sıktığını hissettim, onun elini hissettigim halde ne itebiliyor nede çekebiliyordum.
'' Hadi güzelim elimi sık '' dedi Zayn.
Umursamnaz bir seslede soylememişti, ne duyguyla söyledigini seçememiştim. Sanırım sesi her zamanki gibi boş ve hissizdi.
Ne hissettiğini ne düşündüğünü anlamak imkansızdı. Bu boş sesin içinde bana güzelim demesi sizcede saçma degilmiydi?
Cümlenin içindeki 'GÜZELİM' kelimesi sinirimi bozsada, onun bu demesine karşılık onun elini sıkmaya calıstım, Ama olmuyordu.
kolum kalkmıyordu , kendimi zorladığım halde parmagım bir santim bile oynamadı. Hissettiğim halde elimi kullanamıyordum.
Elimi tutşunu en derinine kadar hissediyordum, ama kolumu hissetmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonbahar
Romance'' Ben sana güvenmiştim zayn, Aşık olmuştum. Peki sen ne yaptın ? Beni aldattın, bırakıp gittin hani babam gibi olmuyacaktın ? Hani hep yanımla olucaktın ? Ne oldu, söylesene zayn ? '' Ona bunları soylerken hala ona vuruyordum. Bunların hepsini hak...