Bölüm -6-

759 27 14
                                    

Evet farkındayım çok geç oldu sınavlar falan yüzünden özür dilerim beni affedin. Vede çok kısa oldu daha fazla bekletmek istemedigim için kısa oldu. En kısa zamanda getirmeye tekrar çalısıcam. Iyı okumalar bu arada 2.000 olmusuz teşekkur ederim sizleri seviyorum :D bu arada catch me yi dinleyin onu dinliyerek yazdim.

Vede bu bolum kotu oldu biliyorum soz veriyorum telafi edicem. Sizleri cok seviyorum.

***

Gözlerimi açtıgımda yatağımda veya bir yerde yatmıyordum. Üstümde örtü de yoktu. olmasınada pek gerek yoktu zaten.

Bizim evde siz olsanız çıplak gezersiniz, valla abartmıyorum.

Kafamı hafifce kaldırdıgım da, yanımda birinin olduğunu farketmem uzun sürmedi.

Yanımdaki o kişi yüz detaylarına kadar kusursuz olan biriydi.

Ne yani zaynlemi yattım ? Aslinda pek yatmis sayilmayiz ama olsun kafam omzundaydı sonuçta degilmi ?

Ne saçmalıyorum ben yine ?

Karşımdaki mal gözlerini açtıgında hemen bana bakti.

Bende hemen geri çekilmeye çalıştım ama belimdeki elinden yüzünden pek uzaklaşamadım.

Hey ! Bu eli ne zaman belimdeydiki?

"Koltuğunuz rahatmiş." dedi. Insan bir gunaydin der değil mi lan. Ben bu çocuga bosuna mal demiyorum, diyorum size.

Belimdeki elini çektim.

"Sanada günaydın." diyip yanindan hızla kalktim.

Insanda bir utanma olur ama bunda bir kizla yattın evlenmeden !

Tamam tam yatmamış olabiliriz ama olsun yani.

Ayy pardon bir playboy dan bahsediyoruz, yatmayı bırak tobe tobe. Neyse ya bosverelim biz.

Hızla mutfağa gittim, dolabı açtım, Of Of July abla yemek yapmamis kadin 3 gundur izinli be öküz gibi yemiş.

Kimden bahsediyo olabilirim acaba ? Tabikide 'ARİANA' dan.

" iki saattir dolaba bakıyorsun, yapamıycaksan pizzacıyı falan arayım, senin yüzünden aç kalamam."

Bir bok yapamıycagim için vede daha fazla rezil olmak istemidigim için pizzacıyı aramasını söyliyecegim, zaten bugun yeterince reziloldum zaten.

" Bencede pizzacıyı aramalısın."

"Arama desende arardım, Cünku canımı seviyorum."

" Seversin tabi." dedim onun duymayacağını umarak.

"Ne ?"

" he, ha bişey demedim." dedim omuz silkerek içeri girdi.

Harika! yemek yapamadığımı da öğrendiğine göre evlenmememiz için bir sebeb daha, bence evlenmeyelim biz ya puf, yine aklima geldi.

Içeri girdiğimde konuşmasını bitirmiş, telefonla uğraşıyordu.

"Kapiyi ne zaman açıcaklarda çıkıcaz ?" Dediğimde kafasını kaldırıp bana bakmaya tenezzül bile etmedi.

"Ne biliyim kızım açsalar uçucam buradan."

"Ay bende sana çok merakliydim."

"Yanimda uyuduguna gore memnunsun."

Of, neden uyudumki gidicektim yatagima iste. Telefonum çaldıgında telefonu hemen çıkarttim.

Ariananin ismini görmemle telefonu hızlıca açtım.

"Ablacıgım, neredesin ??" dedim merakla.

"Abla babam." dedigi an telefon kapandi.

Ariana ağlıyordu, gizlemeye çalışsada ağliyordu anlamıştım bunu, telefonu alanda babam dı zaten, yani buyuk ihtimalle.

Korkuyla telefona bakarken telefona göz damlalarımdan biri düştügünde ağzımdan bir hıçkırık çıkti.

Bay odun şükürler olsun telefondan kafasını çıkarip bana bakti.

Yanıma geldi.

"Yine neden ağlıyorsun ?"

Babam mesaj attiysa kesin kotu birseydir. Iyi bir şey olduğumadigina eminim.

"Babam, babamdan mesaj gelmiş."

'Eee ne olmus geldiyse."

"Babam mesaj attiysa o kesin kotu biseydir.

"Saçmalama."

"Neyi saçmalamayım? Ariana agliyordu, Bana birşey söyliyecekken telefon kapandi."

"Ee bak kendi ağzınla söyledin, telefon kapanmis. Karamsar düşünmene gerek yokki."

Onu yiyecekmis gibi baktıgımda şakasına geri adim atti guldu, bu hareketi beni de güldürmüştü. Aklima mesaj geldiğinde tekrar ağlamaya başladım.

"Hayir telefon kendi kapanmadi biri çekti ariananin çıglıgını duydum."

"Eminmisin ?"

"Evet " dedigimde daha fazla ağlamaya başladım.

"Hop,hop dur aglama mesaja bak belki iyi biseydir."

"Sanmiyorum."

"Aç işte kızım, filimlerdeki gibi ne heyecan veriyorsun ?"

"Ben açamam, sen aç."

"Of ver."

Elimden aldi telefondaki mesajı açti. Telefona bakarken ki ifadesini inceliyordum.

Biseylere bastiktan sonra gözleri faltaşi gibi açıldı,korkmaya başlamadim degil hani.

O sırada kapı çaldi. Iki üç kere zil çaldi.

"Git kapiyi acsana kizim." dedi, sinirlenmisti.

Giderek kapiyi actim. Pizzaciydi.

"Tesekkur ederim " diyip parasini verdim.

Yanina gittigimde saydiriyordu.

"Ne, ne oldu ?

"Bakicam." dedim. Zayn elini çekti kesin cok kotu bisey olmustu.

"Bakamassin." diyip almaya çalistigim telefonumu cekti.

"Ya benim telefonum ver."

"Senin telefonun şimdi bende kalicak." telefonumu aldı ya gerizekali. Acaba ne vardi da bana vermiyo demistim ben kotu birsey diye uf.

"Ya ver sene kimsinki sen telefonumu aliyorsun ?"

"Iyi be al da gör, seni dusunende kabahat."

Telefonu firlatti alip actigimda mesaji.

LANET OLSUN KESKE ZAYNİ DINLESEYDIM...

SonbaharHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin