Çok konuşmayacağım korkmayın. Beğenin de demeyeceğim zaten vote verdiğiniz yok. Bekledim ama 12 olmadı.
Pekala öyle olsun. Evet kısa bölüm oldu, kötü oldu. Bunu biliyorum. Yazim hatalarim için özür dilerim.
Multi :
Fotoğraf- Demi
Müzik- Taylor swift style. (Muzik aclmıyor youtubeden izlersiniz.)
....İyi okumalar.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Herkez vercegim cevabı bekliyordu, buna Zayn de dahil.
Bazı anlar olur kafanız çok karışır ya hani, ne yapacagınız hakkında en ufak birşey bilemezsiniz.
Kalbinizden geceni degil, aklınızdan geçeni yaparsınız.
Sanirim hangisini dinlecegime hala karar veremememiştim.
Hayat ne kadar saçmaydı ?
Kimse hayallerini yaşıyamıyordu. Oysaki hayallerimiz çok farklıydı.
Belki sevdigim adam yanımda olacaktı, ama öyle bir adam yoktu. Olmayacaktı da.
Yanımdaki adamla aynı yatağa girmek, ondan çocuklarımın olması iğrençti.
Düşüncesi bile iğrençti.
Hayallerim;
Yakışıklı bir adam, onu sevdigim bir adam, onunda beni sevdigi bir adam.
Bu masaya ondan baska kimseyle oturmamayı düşüneceğim, ondan baska kimseye aşık olmayacağımı düşüneceğim bir adam.
Eğer bir gün olurda onu kendi ellerimle kaybedip hayattan vazgeçme korkusu ile dolu olduğum bir adam.
Çocuklarımın babası olmasını istediğim adam.
Herşeyimi feda edebileceğim bir adam.
Ya o bir gün her erkek gibi, baska kadınla yatıp bana geri donmek istese kabul edecegim bir adam dı yada bunun olma korkusu ile yaşamaktı.
Hatalarımızda yine birbirimizi sevicegimiz, barışacagımız karı koca olmaktı hayallerim.
Ona sarıldığımda huzurla dolmak, güven verici olmasıydı.
Ama bu hayaller, gercek olmayacak kadar sahteydi.
Mikrofonu, kalbim ile beynim arasindaki kavgayı bitirerek elime aldım.
Hani ben aklımla düşünecektim ? Nerede gösterme vaktiydi.
"Hayır."
Herkez şaşkın bir şekilde bana bakıyordu. Justin bu tepkiyi benden beklemiyordu.
Justinin bana sinirli bakışlarının yerini şaşkınlık almıştı. Zayne döndüğümde oda herkez gibiydi.
Neden şaşırıyordu ki ? İstediğimiz cesaret bu degilmiydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonbahar
Romance'' Ben sana güvenmiştim zayn, Aşık olmuştum. Peki sen ne yaptın ? Beni aldattın, bırakıp gittin hani babam gibi olmuyacaktın ? Hani hep yanımla olucaktın ? Ne oldu, söylesene zayn ? '' Ona bunları soylerken hala ona vuruyordum. Bunların hepsini hak...