EVET BU YAZILARI OKUMAZSINIZ AMA, OKUYUN BU ÖNEMLİ :
Arkadaşlar 5. bölumde degiştirme yaptım, fakat bu 4. bolumede yansıdı. Uçurum yerine deniz yeri yaptım. Belki 4. bölumu okumak zorunda kalabilirsiniz bu yüzden sizin için çok özür dilerim.
Watpade bugun girdim, birde bi baktım okuyucalar 1.200 kısa süreli bir şok geçirdim ve yeni bolum yazdım. okudugunuz için teşekkür ederim, çok sevindim bende bu kadar çabuk yeni bölum getirdim.
İYİ OKUMALAR...
Bunu nasıl söyledim ben bile bilmiyorum. Ağlaya ağlaya yine o masmavi, yıldızlara ve dolunaya en yakin oldugum ve bana iyi hissettiren o yere, denize geldim, babetimi çıkararak ayaklarimi suya daldırdım.
Sinirle yerden aldıgım taşı suya attım.
"Tanrım neden ben ?"
"Neden hep ben canımı alda kurtuluyum."
"Ahh lanet olsunnnnnnn !"
Diye bagirmaya başladım bagırmama
"Neden hep ben, neden onu benden aldın tanrım." bu sesim kırgın ve kısık çıkmıstı.
"Sakin ol , kim kimi alıyor ?"
Bu çocugun gelmesine sevinmedim degil . Çünkü bir omuz arıyorum, aglıyacak bir omuz.
"Yine neden agliyorsun ? Hadi kalk."
"Nereye? ''
"Soru sorma artik aglamak yok."
Yerimden kalktım, yurumeye başladık.
Hava çok soguktu farketmiş olucakki, üzerindeki montu çıkarip omuzlarima koydu. O sıcak gülümsemesiyle bana gülümsedi.
"Teşekkur ederim" dedim. Ona içten bir sekilde gülümsemeye çalıstım ne kadar olduysa artık.
"Onemli degil "dedi. Koluna girdim yanlis anlasılsamda, anlasalarda yürüyemiyordum. Onume döndüm.
Uzakta tanidiğim bir yüz bize dogru hızlı adimlarla yanımıza geldi.
B- Bu ..
JUSTIN !
Hiç birsey demeden onumuzunden geçti ama tabikide niall 'ın omzuna çarpmayı ihmal etmedi.
Niall " Dikkat etsene be !" diye bağirdi.
Justin onu takadan ilerlemeye devam etti. Sadece arkasına baktıgında gözünde yaş vardi.
' Justin benim yüzümdenmi ağladı ?'
Malmıyım tabikide benim yuzumden ağladı ben istiyormuydum böyle olmasını ? Mecburdum.
"Tamam niall uzatma gidelim."
Bana baktı onune döndü, sonra tekrardan geri bana geri dondu.
"Simdi neden agliyorsun ?" dedi bıkkın bir sesle.
Hangi ara agladigımı bende bilmiyorum ama ağlamam dahada şiddetlenmişti.
Bana ne oldu anlat anlamında baktiginda. Soylemek istedim çunku suan paylasmaya ihtiyacım vardı.
"O sana çarpan."
"Evet ne olmus ona ?"
"Hani ben zorla evlenicegim demistim. Iste sevdigim çocuktanda ayrılacağım demistim."
"Evet selena."
"O benim sevdigim cocuk ama mecburen bugun ayrıldım ve o denizin oldugu yere yine o yuzden geldim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonbahar
Romance'' Ben sana güvenmiştim zayn, Aşık olmuştum. Peki sen ne yaptın ? Beni aldattın, bırakıp gittin hani babam gibi olmuyacaktın ? Hani hep yanımla olucaktın ? Ne oldu, söylesene zayn ? '' Ona bunları soylerken hala ona vuruyordum. Bunların hepsini hak...