Bölüm -19-

199 15 24
                                    

Evet arkadaşlar biliyorum çok geciktim, kitabı silme gibi bir düşüncelerim vardı ama arkadaşlarım saolsun bu düşünceden vazgeçirdiler.

Okuyanlar içip bir kez daha teşekkür ediyorum. Sizleri seviyorum.

Yanımda olanlar için teşekkür ediyorum...

Multimedya : Selena (cercevedeki gülen fotoğrafı.)

Şarkı: Little mix - Always be together

Bu bölümü : @brown_dreams ' a iltifat ediyorum.

İyi Okumalar ...

Mesajda 'Seni seviyorum bu akşam gelmiyormusun ?' yazıyordu.

Bu mesajı yazan kişi aradığında uçmuştu. Yani suan bu kızın evine gitti.

Her gece gidiyormuydu yani ?

Bunu nasıl yapabiliyordu ?

Ben olduğum yerde ağlarken kapınına açılma sesiyle telefonu bırakıp hemen yattım.

Arkamı da döndüğümde yatak odasının kapısı açıldı. Bana baktığını hissedebiliyordum.

Uyuyormuş gibi kıpırdanıp kafamı yastiğa gömdüm. Ağladığımı görmemeliydi.

Kapıdan çıkma sesi geldiğnde rahatladım. Ağlamayı bırakıp kalktım.

Altıma kot dar paça, üstüme de mavi spor atleti giyip beyaz hırkayı da geçirip çıktım.

Arabasına bineceğinde telefonu çaldı. Telefonla konusuyordu ama duyulmuyordu.

Telefonu kapatıp koşa koşa eve giderken Bende bunu fırsat bilerek arabanın arkasına yatacaktım ki olmaz görürdü.

Hemen bagajı açarak içeri girdim.

Allahtan bagaj büyüktü. Kapıyı kapatamadığımda endişelendim çünkü kapıdan çıkmıştı.

Etraf simsiyah olduğunda derin bir oh çektim. Yavaş yavaş nefes almaya bakıyordum. Ne kadar yavaş alırsam hava okadar çok olurdu.

Araba hızla giderken durdu. Durduğunda biraz bekledim. Ama artık nefes alamadığımda kapıyı açmaya çalıştım.

Siktir.

Kapı açılmıyor kilitlemiş olmalı. arabanın kapısı açıldığında bagajın kapısını açtım.

Çok ses çıkmamıstı.

O küçücük aralıktan burnumu çıkartıp derin bir nefes aldım.

Oh be en azından nefes alabiliyordum.

Burnum özgurdü ya ona bakın 10 dakika falan bekledikten sonra çıktım.

Oh be dünya varmış şu düştüğüm hallere bakın.

Kafamdaki tel tokayı çıkartarak kapıyı açtım.

Bir odanın olduğu yerden ses geliyordu. Gizlice baktığım da Zayn
Esmer bir kıza sarılıyordu.

Tekrar ona baktığda kız Zayn'nin yanağını öpüyordu. Daha fazla dayanamayıp gidecekken son kez merakıma yenik düşerek baktım.

Bu sefer Zayn yanağını öpuyordu.
Kapıdan çıktım ve koşmaya başladım, ağlıyordum. Neden ağlıyordum bilmiyorum ama zoruma gitmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SonbaharHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin