Sabah erkenden uyanıp saatlerce atış yapmıştım. Zaten başkada yapacak bişeyim yok kimseye görünmemem lazımmış. Şimdi ise bahçede öylece oturuyorum. Fikri ağam her zamanki gibi makine için uğraşıyor Salih ağamda ona yardım ediyor. Belli etmiyorum ama sürekli düşünüyorum nasıl geri dönücez ya geri dönemezsek o zaman ne olucak sonsuza kadar burda yapamam. Burda sonsuza Kadar kalacağımı düşünmek derin bir nefes almama sebep oldu. Tam o sırada duyduğum sesle etrafıma bakmaya başladım. Sesin nerden geldiğini merak etmiştim. Daha dikkatli dinlediğimde birilerinin koştuğunu anladım. Kalın bir erkek sesi dur kaçma diye bağırıyordu. Birilerinin yardıma ihtiyacı olduğunu anlamıştım ama etrafta görünmemem lazımdı. Keşke gücüm olmasaydı da o sesleri duymasaydım dediğim anlardan birini yaşıyordum. Daha fazla dayanamayıp o tarafa doğru koşmaya başladım. Seslere yaklaştığımda iki adamın Bir çocuğu yakaladığını ve çocuğun kurtulmak için çırpındığını gördüm. Ortaya çıkamazdım ama yardım da etmem gerekiyordu. Adamlar çocuğu ağaca bağlamışlardı .Ne olursa olsun bi çocuğu o eşkiyalara bırakamam. O an aklıma ıslıklı ok geldi belki sesi onları ürkütürdü. Hemen oku hazırlayıp havaya fırlattım. Adamlar oktan çıkan sesle ürkmüşlerdi. Bu sesin bir oktan çıktığını bilmedikleri için korkup kaçtılar ama çocukta korkmuş bir ifade yoktu. Adamlar kaçınca iplerden kurtulmaya çalıştı ama başarılı olamadı. Ortaya çıkmamak için ok kullanmıştım ama çocuğu o şekilde bağlı da bırakamazdım ve bunu hiç düşünmemiştim. Ortaya çıkıp çıkmama konusunda düşünürken çocuğum yardım edin diye bağırmasıyla daha fazla dayanamayıp koşarak yanına gittim ve hemen ipleri çözmeye Başladım. O ise bana tuhaf tuhaf bakıyordu ama aldırmadım. İpleri çözdükten sonra tam uzaklaşacaktım ki bana seslendi dönüp ona baktığımda kaşları çatık bir şekilde" kimsin sen?" dedi. Ne diyeceğimi bilemediğim için zaman kazanmak adına"yoluna gitsen olmaz mı?" dedim. O da bana daha dikkatli baktı. Elimdeki oku farketmesi çok uzun sürmedi. Elimdeki oka bakıp " o sesi çıkaranın ıslıklı ok olduğunu anlamıştım." Dedi. Bu şaşırmama sebep olmuştu. " oklardan anlıyor musun?" diye sordum." Okçulukla ilgileniyorum" dediğinde daha da şaşırmıştım ama artık gitmem gerekiyor o yüzden yine hareketlendiğini sırada beni yine durdurup" adın ne?" dedi. Ne cevap vereceğimi bilememiştim. Adımı da söyleyemezdim zaten ona gözükmemem gerekiyordu."öylesine biriyim işte boşver gitmem gerek" diye cevap verip koşarak uzaklaşmıştım. Beni takip etme ihtimalini düşünerek ters yoldan eve gitmeye karar vermiştim. Eve gittiğimde Salih ağam ve fikri ağam bahçede beni bekliyorlardı. Anlaşılan merak etmişlerdi. Salih ağam hemen yanıma gelip" neredeydin hani ortalıkta görünmeyecektin?" diyerek endişelendiğini belli etmişti ama bir yandanda kızmıştı. Salih ağama "dolaşıyordum ama ormandan çıkmadım "diyerek Konuyu kapatarak eve girdim. Eve girdikten 5-10 dakika sonra kapı çaldığında fikri ağam kapıyı açmaya gitti ama geri geldiğinde yanındaki kişi Bugün kurtardığım çocuktu ve bu beni baya şaşırtmıştı. O da beni gördüğünde tam karşımda durmuş ve bana bakmaya devam etmişti onunda şaşırdığı belliydi. "Sen?" diyerek bana sorarak bakmaya devam ettiğinde fikri ağam ve Salih ağamda baya şaşırmıştı muhtemelen neler olduğunu anlamaya çalışıyorlardı ama o kadar şaşırmıştım ki tepki veremiyordum. Salih ağamın ve fikri ağamın aynı anda "siz tanışıyor musunuz?" demesiyle kendime geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞTEN GELECEĞE
Adventure1400 lü yıllardan bir anda kendini 2021 yılında bulan bi kız ne yapar sizce ?