Metenin kuzeni

1.3K 110 25
                                    

Akşam hiç bişey olmamış gibi Kaya'yla kaldığım eve gittim. Yemek yedikten sonra yine içecek getirdi ama içmedim. Yatağıma girip uyudum. Ertesi gün hafta sonu olduğu için sabah kahvaltıdan sonra o evden çıkıp okumu ve yayımı alıp babamla olan evimize geldim .
İçeri geçtiğimde herkes burdaydı. Bi çocuk vardı. Demekki Mete'nin kuzeni buydu ama sırıtması hiç hoşuma gitmemişti. Göz devirip kızların yanına oturdum. Çağana baktım zor duruyor gibiydi. Bana döndüğünde ona gülümsedim o da bana Gülümsedi. Mete lafa girip" tuana bu kuzenim Aras , bize yardımcı olucak." Dediğinde kafamı salladım ama çocuk umrumda olmamıştı. Fazla rahat görünüyordu.

Aras " bişey diycem, bu kızlar çok çok çıtkırıldım duruyor emin misiniz ok attıklarına." Dediğinde kafamı eğip sırıttım. Çünkü insanların bizi hafife alması hoşuma gitmiyordu sonradan kapak oluyorlardı. Ona bakıp" oklarımın hedefinde olduğunda anlarsın nasıl ok attığımı." Dediğimde alayla " uuuu çok korktum." Dedi. Gözlerimi kapatıp sabır çektim ama işe yaramadı.

Gözlerimi açıp arasa baktığımda " biri şunu sustursun yoksa alıcam ayağımın altına." Dedim. Aras sırıtıyordu. Ülkü lafa girip" ayrıca ok atmakta gayet iyiyiz Salih hoca yetiştirdi bizi. Sen ne kadar iyisin onu görücez birazdan." Dediğinde sırıttım. Aras leya konuşmayınca ona bakıp" gözleri de en az kendi kadar güzel olan arkadaş adın ne?" Dediğinde şok oldum. Yağız ayağa kalktığında esat onu tuttu.

Yağız yerine oturup" ben herkesi tanıtayım. Ben yağız , çağan tuana Ülkü esat ve o güzel gözlü dediğin kişide sevgilim leya . Ülkü ve esat ikizler, Çağanla da tuana sevgili." Dediğinde Mete " Ülkü de benim kız arkadaşım." Dedi. Babam araya girip" tuana benim kızım ." Dedi. Ona gülümsedim. Aras araya girip " biliyorum biliyorum. Geçmişten geldi, gerçek kızınız değil." Dediğinde kısık sesle" şimdi alıcam ayağımın altına allahım sabır ver." Dedim. Leya koluma dokunup" sakin ol ". Dediğinde kafa salladım.
Atış yapmak için ormana geldiğimizde Çağanla hedefleri kurduk. Bizimkilerin yanına gittiğimizde Aras" geçmişten gelmişsin falan 15. Yüzyıl tozkoparanısın ama bir marifetini görmedik." Dediğinde ona baktım. Sırıtıp" Mete de Tozkoparan bi dövüşünüzü göremedik." Dedi. Göz devirip" dövüşmek için Tozkoparan olmak gerekmiyor , mesela yağız kendinden büyük 2 adamı yere sermişliği var hemde küçük yaşta , şimdi neler yapar sen düşün." Diyip sırıttım. Mete bana " o zaman hanım efendi , bi düelloya ne dersiniz"Diyip elini uzattığında sırıtıp" her zaman Mete bey." Diyip avuç içleirimizi birleştirdik. Aras gülerek" çok eğlenceli olucak" Dediğinde Ülkü " dikkat et de tuanayı izlerken dilini yutma." Dedi. Anlaşılan Aras güçlerimi bilmiyordu. Mete bana bakıp" güçlerini kullanıcakmısın?" Dediğinde ona bakıp" hayır sadece dövüşücez" Dedim.
     
      Gülüp kafa salladı. Aras araya girip" ne gücü?" Dediğinde ona bakıp" uçabiliyorum ben , hızlı koşabiliyorum. Kocaman bi arabayı kaldıracak kadar güçlüyüm ve uzaktaki en ufak sesleri bile duyabiliyorum." Dedim. Aras inanmadı. Esat gülüp" çok eğlenicez." Dedi. Oflayıp" ya yine mi ?" Dediğimde Çağan alnımdan öpüp " orman seni özlemiştir yaralı ceylan." Dedi. Bende güldüm ve Mete'ye dönüp" sizi biraz bekleticem Beyefendi." Dedim Mete güldü.
    
     Arasa dönüp" hafife alınmayı sevmem haberin olsun." Dedim ve koşmaya başladım. Ağaçların arasında dolanıp bizimkilerin etrafında dolaşmaya başladım. Aras şok olmuştu. Etrafına bakıyordu. Beni gözleriyle takip etmeye çalışıyordu. Tam arkasında durup" burdayım." Dediğinde irkilip arkasını döndü. Sırıttım. Hızla bi ağacın tepesine çıkıp oturdum. Leya ve Ülkü arasın haline kahkaha attığında bende güldüm. Aşağı indiğimde Çağanın yanına geçtim. Mete bana bakıp" önce düello sonra atış hadi bakalım" Dediğinde karşı karşıya geçtik.
 
   Mete'ye bakıp" ben böyle gücümü gösteremem ki, keşke düşman olsaydı karşımda sen o zaman görürdün, nasıl boyun kırıyorum" Dediğimde Mete güldü. Mete'ye hamle yaptığımda yumruğumu tuttu ve sırıtarak" ikimizde birbirimize kıyamayız ." Dedi. Ona bakıp" bi seferlikten bişey olmaz." Dedim ve yumruğumu kurtardım. ( kalp atışı filminde Ali'yle Eylül'ün dövüş sahnelerini izleyin anlarsınız) Kolunu tutup  hızla büktüm ve sırtına getirdim. Mete hızlı davranıp beni önüne aldığında güldüm . Mete gülerek" bitti galiba ." Dediğinde kahkaha atıp " bende bitmez." Dedim ve Mete'nin kolundan tutup  çevirdim ve fırlattım. Mete hızla yere yapıştı.

 Mete hızla yere yapıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    Mete yere yapışınca hemen yanıma gittim ve üstüne kapandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    Mete yere yapışınca hemen yanıma gittim ve üstüne kapandım. Gülerek " bence doktora gitmen lazım." Dediğimde o da güldü . Ülkü bana " tuana kötü düştü yeter ." Dedi. Mete'ye bakıp" üzüldü yeter bencede." Dedim.

Mete'yi bırakıp kalktığımda Mete hızla diz kapağıma arkadan vurunca yere düştüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mete'yi bırakıp kalktığımda Mete hızla diz kapağıma arkadan vurunca yere düştüm. Hemen üstüme çullandı. Ona bakıp" ama ben sevgilin üzüldü diye yeter Dedim . Sen ne yapıyorsun?" Dediğimde Mete sırıttı ve " banane kızım ben bitirmiyorum." Dedi. Sırıtıp" peki sen istedin." Dedim ve hareket yapıp bu sefer ben Mete'nin üstüne çullandım. Bileğimi büküp boğazına doğru tuttum ve " bu kadar yeter Mete bey." Dedim . Mete kafasını sallayınca onu bıraktım.  Ayağa kalktığımda elimi uzatıp ayağa kalkması için yardım ettim. Elimi tutup kalktığında sarıldım ve " çok iyidi arada tekrar edelim." Dedim. Mete'den ayrılınca Mete Ülkü'ye bende Çağana sarıldım. Aras gülüp" iyiydiniz." Dedi. Çağan alnımı öpüp " çok iyiydiniz ama artık atış yapmamız lazım." Dediğinde kafa salladım. Leya sırıtıp" o zaman madem hafife alınıyoruz. Önce kızlar." Dedi ve okunu yayını alıp hedefin karşısına geçti. Benle Ülkü'de yanına geçince sırıtıp " o zaman başlayalım." Dedim. Esat gülüp komut verdiğinde Atış yaptık. Hepimizde 10 vurmuştuk. Erkeklere döndüğümüzde Aras leyaya bakıp" sen gözlerinin güzelliğiyle bile hedefi devirebilirsin benim diğer arkadaştan ümidim yoktu." Dediğinde gülmemek için kendimi zor tuttum. Yağız sinirle Leyanın yanıma gidince Mete'ye işaret verdim . Mete arasın yanına gidip" sus ya bilerek mi yapıyorsun ?" Dediğinde yağız leyanın yanına gidip elini tutmuştu. Bu yaptığı sırıtmama sebep oldu. Yağız çok sinirliydi leya onu elinden  çekip biraz uzaklaştırdı. Arasın yanına gidip" senin yerinde olsam bulaşacağım en son kişi yağız olurdu. Öfke kontrolü yoktur ve biz bile tutamayız." Dedim

GEÇMİŞTEN GELECEĞEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin