Son ders matematikti ve benim hiç ders dinleyesim yoktu. Bayılıcam şimdi. Sıkıntılı bi nefes verip yanımdaki arzuya" ya zil ne zaman çalıcak patlayacağım şimdi." Dediğimde bana bakıp güldü ve " 10 dakika kaldı." Dedi. Sınıfın kapısı çalınca bakışlarımı oraya çevirdim .cihan hoca gelmişti. Sınıfa bakıp" çocuklar 2 gün sonra bu sene üniversiteye gidicek olan ablalarınız ve abileriniz için bir mezuniyet balosu düzenleyeceğiz. 2 gün sonra akşam saat 8 de okulda olucak ve o gün ders olmayacak." Dediğinde sınıfta çığlıklar koptu ama ben balo falan ne demek bilmediğim için tepki vermedim . Leya ve ülküden öğrenirim.
Cihan hoca çıktıktan bi kaç dakika sonra zil çalınca herkes sınıftan çıkmaya başladı. Bende çantamı toplarken telefonum çaldı. Ekrana baktığımda Leyla olduğunu görünce açıp kuşağıma koydum ve " Efendim şirine." Dediğimde bi yandan da çantamı topluyordum. Leya heyecanlı heyecanlı " ayy tuana. Balo varmış duyduğum?" Dediğinde umursamadan " hee duydum." Dedim . Leya " o zaman sen niye tepki vermiyorsun?" Diyince çantamı tek koluma takıp" kızım deli misin ben ne biliyim balo ne? Allah allah" dedim. Leyla bişey söyleyecekken Ülkü telefonu alıp " tuana bebeğim nerdesin?" Dediğinde gülüp "okulun bahçesine indim şimdi." Dedim . Ülkü " he tamam sen şimdi eve git biz eve uğrayıp yanına gelince sana anlatıcaz." Dediğinde " tamam canım görüşürüz." Diyip telefonu kapattım.
Eve vardığımda hemen mutfağa gittim. Su içecekken kasedeki erikleri görünce yanıma tuzda alıp salonda ayaklarımı uzatıp yemeye başladım. O sırada babam içeri girip beni öyle görünce gülüp" sen ne ara geldin?" Dedi. Bende gülüp" yeni geldim ya . Ülküyle leyayı bekliyorum. Okulda balo mu ne öyle bişey varmış. Tabii ben ne olduğunu bilmiyorum . Kızlar gelip onu anlatıcak." Dediğimde babam gülmeye başladı. Ona bakıp " babaa neye gülüyorsun?" Dediğimde sırıtarak" balo demek . Kutlama gibi bişey yani . Elbise giyiyorsun makyaj..." dediği anda ayağa kalkıp korkulu gözlerle " hayır ." Dediğimde babam kahkaha attı. Hemen salonda dolanmaya başladım. Bi yandan da babama" yok ben gitmiyorum . Ya ben ağaç tepelerinde gezen insanım. Ne elbisesi ve en kötüsü ne makyajı allah aşkına hayır." Diyip hızla babama dönüp" kızlar var ya bilerek söylemediler telefonda kesin." Dedim . Babam gülerek beni izliyordu. Kapı çaldığında ben hala dolanıyordum . Babam inip kapıyı açtı. Kızlar hızla yukarı koştu. Ellerinde dergiler vardı. Onlara bakıp" şimdiden söyliyim ben gelmiyorum Baloya falan . Uyanıklar sizi. Hiçbir kuvvet bana elbise giydirip makyaj yaptıramaz." Dediğimde Leyla bişey söylemek için ağzını açtı ama ona bakıp" asla ." Dedim. Kızlar tüm gün uğraşsalarda beni ikna edemediler.
(2 gün sonra balo günü)
Bizimkiler başımın etini yemişti. Hatta fikrimi değiştiririm diye elbise ve mekyaj malzemelerini de bırakmışlardı ama ben gitmemekte kararlıydım. Şuanda ülkülerin evdeyiz . Esat leya ve Ülkü hazırlanıyor bende aşağıda oturmuş ayaklarımı sehpaya uzatmış meyve yiyorum onlarda belki fikrim değişir diye beni buraya çağırdılar . Ülkü ve Leyanın aşağı inme seslerini duyunca hemen merdivenlerin oraya gittim. Onlara bakıp " of be yakıyorsunuz ." Dediğimde ikisi de güldü. Bende " Mete ve yağız hastanelik olucak ." Diyip kahkaha attım. Esat duymuş olacak ki yukarıdan bağırarak"lan düzgün konuşun valla bacaklarınızı kırarım." Diyince kahkaha attık. Leya bana bakıp " sende gelseydin." Dediğinde kafamı hayır anlamında salladım. Ülkü esata bağırıp" ya hadii." Dediğinde esat bağırıp " siz dışarı da bekleyin geliyorum." Deyince kızlara sarıldım onlarda dışarı çıktı .
Gidip koltuklara oturdum meyve yerken rast aşağı indi . Ona bakıp" vay arkadaş bee." Dediğimde oda gülüp" sen bide diğerlerini gör ." Dedi ve telefonunda bişeyler yapıp bana uzattı erkekler esata foto atmıştı. Esat sırıtarak " bak bak çağanda çok yakışıklı olmuş. Dediğinde göz devirip" hiçte bile hatta biraz fazla olmuş." Dedim. Eşya sırıtmaya devam ederken kafasını sağa sola salladı. Ona bakıp " neyse sen çok şey yapma kızlar seni bekliyor. Dedim. Esat bana bakıp " seni bekleyen biride var." Dediğinde bakışlarımı kaçırdım. Esat kapıya doğru giderken" dayanamayıp geleceğini ikimizde biliyoruz." Diyip kapıdan çıktı . 10 dakika sonra bende esatların evinden çıkıp eve gittim. Telefonuma mesaj gelince açıp baktım. Leyadandı. Fotoğraf atmıştı. Çağan bankta tek başına oturuyordu. Fotoya bakarken leya " seni bekleyen var." Yazmıştı. Umursamamaya çalışıp telefonu kenara koydum ama en fazla 20 dakika dayanabildim. Hemen kalkıp kızların bana getirdiği uzun elbiseyi giydim ve saçımı yaptım. makyaj yaparken babam gelip şaşkınlıkla" gidiyor musun baloya ?" Dediğinde kafamı salladım ve "bir günlüğüne dayanabilirim. Leya çok mesaj attı." Dedim. Makyajımı bitirip" nasıl olmuşum?" Diye sorunca babam gülümseyip " çok güzel olmuşsun." Dedi. Ona sarıldığımda o da bana sarıldı. Ondan ayrılıp "o zaman ben gidiyorum." dedim ve evden çıktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞTEN GELECEĞE
Adventure1400 lü yıllardan bir anda kendini 2021 yılında bulan bi kız ne yapar sizce ?