Rüya hoca

2.4K 136 5
                                    

Boş dersimiz olduğu için, Hep beraber kantinde oturduk. Aramızda gülüşüp sohbet ederken yanımıza doğru gelen Salih hocayı farkedip" merhaba hocam."dedim . O da bana gülümseyip" napıyorsunuz bakalım?"dedi. Mete "Boş dersimiz vardı hocam o yüzden kantinde oturuyorduk."dediği sırada başka masadan bi sandalye alıp Salih hocaya getirdim ve " hocam otursanıza ayakta kalmayın."dedim. Salih hoca bana gülümserken beni kendine çekip kafamdan öptü. Ondan ayrılıp bende gülümsedim ve yerime geçtim. Salih hoca da oturduğunda sohbet etmeye başlamıştık. 10-15 dakika sonra rüya hoca yanımıza gelip " merhaba çocuklar ."dedi. Herkes merhaba dediğinde ben " hocam oturmaz mısınız?"dedim ama rüya hoca " yok canım oturmayacağım ben babanla bişey konuşucaktım o yüzden geldim."dedi ve Salih hocaya dönüp " Salih bey biraz konuşalım mı?"dedi. Salih hoca " tabii" diyince beraber başka tarafa doğru yürümeye başladılar . Görüş açımızdan çıkmadan bizden uzaklaştıklarında ben oldukça endişelenmiştim. Bizimkilere dönüp " kesin bişey oldu ya kesin." dedim bi yandan da Uzakta konuşan Salih hoca ve rüya hocayı izliyordum. Mete araya girip " bişey olmaz ya ne olucak?." dediğinde leya gelip yanıma oturdu ve " bencede ya ne Olabilirki sonuçta ikisi de öğretmen elbetteki bir şeyler konuşacaklardır." dedi. Salih hoca 2 saniyeliğine gözlerini bana çevirince yüzünde hüzünlü bir ifade vardı. Sonra tekrar rüya hocaya döndüğünde bir şeyler konuşmaya devam ettiler . Bende bizimkilere dönüp" Gördünüz mü Salih hoca bana bakıp tekrar rüya hocaya baktı üstelik üzgün bi ifadeyle baktı kesin benle alakalı bir şey oldu."dedim. Salih hocayla rüya hocanın konuşması bitmiş olacak ki rüya hoca sağa doğru Salih hoca sola doğru yürüyüp gittiler . Bende tekrar bizimkilere dönüp " ben rüya hocayla konuşucam. Sizde Salih hocayla konuşun. Sonra antrenmanda buluşuruz." diyip yanlarından kalktım. Koşarak rüya hocanın gittiği yöne giderken rüya hocayı görünce " rüya hocam!" diye bağırdım. Rüya hoca durup bana dönünce efendim canım"dedi. Bende derin bi nefes alıp" hocam bi sorun mu var ? Babamla konuşurken babam çok üzgün görünüyordu. Üstelik bana bakmasından da benle alakalı bi sorun olduğunu düşünüyorum. Bi saygısızlık mı ettim?"dediğimde rüya hoca gülümseyip" hayır tatlım senle bir alakası yok. Bizde ders programı hakkında falan konuşuyorduk." dedi ama ben inanmadım. Yine de üstelemeyip"tamam hocam ben o zaman antrenmana gidiyim. İyi günler size" dediğimde rüya hoca gülümseyip" iyi günler canım."dedi. Durum benle alakalı  olmasa bile ortada huzur kaçıracak birşeyler olduğu belliydi. Antrenman için atış alanına gittiğimde bizimkiler bir arada kasırga bir arada Salih hocayı bekliyordu. Tam bizimkilerin yanına gideceğim sırada esat bana seslendirdiğinde ona doğru döndüm. Yanıma gelip gülümseyerek " teşekkür etmek istedim. Sayende kardeşime sırt. Çevirmedim ve o an senin düşüncelerini bilmek beni rahatlattı. Tekrar teşekkür ederim tuana."dediğinde bende gülümsedim ve " gerçekten önemli değil. Aranızın bozulmamasına sevindim. Sende artık bu kaçırılma olayını boşver önemli değil."dedim. Esat koluma dokunup" neyse ben artık bizimkilerin yanına gidiyim. Sonra konuşuruz."Dediğinde ben de gülümseyip "tamam"dedim ve bizimkilerin yanına gittim. Bizimkilerle sohbet ederken Salih hocanın gelmesiyle atış yapmaya başladık. 1 saat sonra antrenmanımız bittiğinde evlere dağıldık. Ben de biraz ders çalıştıktan sonra yatağıma gidip uyudum.
                 -Tuananın gördüğü rüya-
  Okulda koridorda yürürken öğrencilerin bi anda bağırmasıyla kafamı sesin geldiği yöne çevirdim. Hava bi anda karardı. Siyah giyinmiş  yayı olan ve omzunda  simsiyah bi  kuş olan adam elimde silahla okula dalmıştı. Öğrenciler etrafta oraya buraya kaçarken adam sırıtarak hızla yürüyordu. Beni görmesiyle koşmaya başladı. Beni aradığını anlamıştım. Bende koşmaya başladığımda bi yandan da nerde olduğunu anlamak için koşarken arkama bakmaya çalışıyordum. Arkama dönüp tekrar adama baktığım sırAda adamın omzundaki siyah kuş bi oka dönüştü. Bana atacağını anlayınca gücümü kullanıp o an aklıma gelen ilk yere okulun terasına koştum. Okulun terasına girince hemen bi yere saklandım. Adam terasa gelince Bana iğrenç gelen bi keyifle " tuanaa çık dışarı. Burdan çıkamazsın işimi zorlaştırma."diyip kahkaha attı. Bi yandan ne yapacağımı düşünmeye çalışıyordum bi yandanda adamın benle ne derdi olabilir onu düşünüyordum adam tekrar konuşup" hadi ama koskoca Tozkoparan tuana saklanacak mı? Taaa 1400 lü yıllardan gelmişsin. Çokta bir merhaba diyelim."diyip kahkaha attı. Salih hocanın" tuana nerdesin?"diyen  sesini duymamla  kafamı saklandığım yerden hafif çıkarıp sesin geldiği yöne baktım Salih hoca etrafa bakıp beni arıyordu. Adamı farkettiğinde adam hemen beni kovalarken oka dönüşen kuşunu t Salih hocaya doğru fırlattı. Fırlatmasıyla kuşun oka dönüşüp Salih hocaya saplanması bir oldu.
  
  Nefessiz kalıp" hayır!" diye uyandığımda Salih  hoca sesimi duymuş olacak ki hemen yanıma koştu. Nefesimi düzenlemeye çalışırken bi yandan da  konuşmaya çalışıyordum.  En son kendime gelip" iyiyim  kabustu, sadece kötü bi kabus."dedim. Salih hoca bana sarılıp" anlatmak ister misin?"dediğinde  ondan ayrılıp rüyamı anlattım. Salih hocanın bakışları değişti. Bende " hocam bu konu hakkında bişey mi biliyorsunuz?diye sordum ama Salih hoca hemen kendini toplayıp "  hayır ama sanırım rüyanda gördüğün kişi bi kuzgundu. Hani sana anlatmıştık ya makineyi istiyorlardı. Böylelikle geçmişe gelip hem piri Reis'i hem de tozkoparanları yok etmek istiyorlardı diye işte sen onları görmüşsün."dediğinde kafamı salladım. Salih hoca bana gülümseyip " Dün sana bir şey almıştık aslında verecektik ama sen çok meşguldün  diye rahatsız etmek istemedik."diyip Kendi odasından küçük bir kutu getirdi. Kutuyu bana uzattığında kutuya alıp açtım. İçinden bir telefon çıktı. Salih hocaya gülümseyip"Hocam teşekkür ederim ama ben bunu kullanmayı bilmiyorum keşke almasaydınız gerek yoktu"dediğimde Salih hoca gülüp"Birilerini arayabilecek ve mesaj atabilecek kadar bildiğini biliyorum leya sana göstermiş sanırım."dedi. Bende ona gülüp "doğru gösterdi."dedim. Salih hoca yatağımdan kalkıp" hadi  saat daha sabahın dördü sen biraz daha uyu okula daha çok var ben seni kaldırırım."dedi ve odamdan çıktı bende kafamı tekrar yastığa koyduğumda gördüğüm sadece bir rüya olabilir ama yine de dikkatli olmak lazım diye düşünürken tekrar uykuya daldım.
   İnstagram:cagtuvibes_ takip edebilirsiniz.
(Ayrıca bi daha ki bölüm çok heyecanlı bir bölüm geliyor eşxçsçxçsç)

GEÇMİŞTEN GELECEĞEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin