Gölün oraya koşarak giderken bi yandan da bizimkileri dinlemeye başladım. Nerde olduklarını anlamak için. Mete çıkardığım koşma seslerinden anlamış olacak ki " tuana geliyor." Dedi . Hızla yanlarından geçip bi ağacın üstüne oturdum ve " geldim bile." Dedim. Çağanda buradaydı . Leyla gülerek iyice örümcek adam gibi oldun in şu ağacın tepesinden "diyince gülüp aşağı atladım. Yağız " ne yaptın ?" Deyince olanları anlattım. Deniz gülerek " aferin kız iyi yaptın." Dediğinde bende güldüm. Çağan " tuana." Dediği anda Mete'ye dönüp" yarın babanla konuşucaz .selimin okuldan atılması için." Diyip Ülküye döndüm ellerini tutup" selim senin kuzenin biliyorum ama.." dediğimde Ülkü beni susturup" haketti tuana sana neler yaşattı. Her şeyi geçtim bi kızı kayda alıp onu tehdit edemez." Dediğinde ona sarıldım . Leyaya baktığımda gülümsüyordu kolumu açıp" gel " dediğimde üçümüz sarıldık. Kızlardan ayrıldığımda Mete deniz yağız ve esat bana bakıyordu. Gözleri dolmuştu. Resmen sulu göz ıslak burun taktiği yapıyorlardı. Benimde gözlerim dolunca kafamı çevirdim. Yağız bana doğru gelmeye başlayınca bakmamaya çalıştım ama olmadı. Ona baktığımda gözünden bir damla yaş düştü. Gözlerimi kapattığımda benimde gözümden bir damla yaş düştü . Yağız bana sarılınca bende ona sarıldım. Sonra Mete ve deniz gelip benle yağız sarılırken bize katıldı. Gözlerim edaya kaydı. Bana değil yere bakıyordu ve her iddiasına girerim ağlıyordu. Gülümseyip" aslında cüce olan biri de gelip sarılsa fena olmaz hani." Dediğimde esat heyecanla bana baktı. Göz kırpınca o da gelip bize sarıldı. Erkeklerden ayrıldığımda " ben artık eve gidiyim bence yoksa babam beni kesecek. Okul çıkışından beri eve gitmedim." Dedim . Çağan bana bakıp" bana bişey demeyecek misin?" Dedi . Ona bakıp " sana diyecek bişeyim yok." Dediğimde sırıtıp" ben sana kendimi affettiricem cadı. Sen görürsün. Dedi. Ona göz devirip " hehe " dedim. Bizimkilere dönüp " o zaman tuana kaçar." Dediğimde çağan hızla " göreceksin." Dedi. Ona sırıtıp" görücez hehe ." Diyip koşarak eve gittim.
Eve geldiğimde olanları babama anlattım. Şaşırsa da biraz daha iyi olmama sevindi. Onunla çoğu kez sohbet etmiştik ama o bana hiç benle alakalı şeyler sormamıştı. Bugün ise bana benle alakalı çok soru sordu . Akşama kadar sohbet ettik. Sonra ben yatağıma gidip uyudum.
Sabah kalkıp kulaklığımı taktım ve tilt- meleklerimi indirdim şarkısını açıp okula yürümeye başladım. Tam parkın ordan geçerken küçük bir çocuk yanıma koşup" Tuana abla sen misin ?" Dediğinde aynı boyda olmak için eğilip" evet benim ama sen kimsin ve tek başına burda napıyorsun?" Dedim. Bana gülümseyip cebinden bir kağıt çıkarıp verdi. Kağıdı elime alıp açtığımda " gün sen uyandığında aydı biliyormusun?" Yazıyordu. Çocuğa baktığımda o da gülüyordu. Yanaklarını öpüp " sana bunu kim verdi?" Dediğimde " bi abi verdi." Dedi. Gülerek" o abi buralarda mı?" Dedim. Kafasını saladı. Çocuğa bakıp" o zaman ben burdan gidince o abiye deki Tuana abla bu numaraları yemezmiş ." Dedim . Çocuk kafasını sallayınca yanaklarını öpüp " hadi görüşürüz ." Dedim ve yürümeye devam ettim. Okula geldiğimde kızlara sabah olanları anlattığım bi mesaj attım ve bizim sınıfa gelmelerini söyledim. Kendi sınıfıma girdiğimde sıramın üstünde bi şey vardı. Sınıfın kapısı açıldı. Kapıya baktığımda kızlardı .Ülkü paketi farkedip " o ne ?" Dediğinde " bilmiyorum ki ben geldiğimde burdaydı." Dedim. Leyla paketi eline alıp" bakalım neymiş?" Dedi ve açtı. İçinde bir sürü fotoğraf vardı ve hepsi çağanla olan fotoğraflarımızda. Kızlara bakıp " ya yuh resmen her fotodan bi kaç tane mi varmış?" Dediğimde kızlar kahkaha attı. Ülkü gülerek " anlaşılan çağan baya ciddi."dedi. Ona göz devirip " hehe." Dedim.
Ders zili çaldığında kızlar kendi sınıfına gidince bende sırama geçtim. Ders başladıktan 20 dakika sonra Telefonum ötünce telefonuma baktım . Leya " çağan derste yok kesin bir bomba geliyor ."yazmıştı. Korkuyla " inşallah bi bomba gelmiyordur." Yazıp yolladığım anda okulun hoparlöründe çağanın sesi duyuldu ve " arkadaşlar ben çağan efe ak." Deyince hemen telefonuma baktım. Leya" artık çok geç." diye mesaj atmıştı. Telefonumu kapatıp dinlemeye başladım. Çağan" ben bi kaç gün önce bi halt yedim ve tuanayı çok üzdüm." Dediğinde sınıftaki herkes bana baktı. Hemen ayağa kalkıp sınıftan çıktım. Bizimkilerin sınıfa koşup kapıyı açtım . Rüya hocanın dersiydi. Bizimkiler ayak kalktığında rüya hoca da yanıma geldi . Onlara bakıp" bu salak napıyor ya ?" Dediğimde bizimkiler gülüyordu. Rüya hocaya bakıp" hocam allah aşkına biri şunu sustursun ya ." Dedim. Rüya hoca gülerken" maalesef canım cihan hocanın odasından konuşuyor büyük ihtimal." Dediğinde " tamam ben gidip durdurucam onu ." Diyip koşarak sınıftan çıktım. Koridorda koşarken Çağan" çok pişmanım . Yapmamalıydım ama yaptım." Dediğinde cihan hocanın kapısının önüne gelip" çağan kapıyı aç." Dedim. Açmadı . Konuşmaya devam edip" ona iyi gelmiyorum ama seviyorum." Dedi . Gözlerim doldu . Hemen bahçeye çıktım . Herkes dersteydi zaten . Hemen cihan hocanın odasının camının olduğu yerdeki ağaca tırmandım. Cam açıktı içeri girdim. Çağan beni farketmedi. Mikrofonu önünden çekip" napıyorsun sen delirdin mi? Dediğimde bunu herkesin duyduğunu biliyordum. Mikrofonu kapattığımda artık kimse bizi duymuyordu. Cihan hoca kapıya vurup " kapıyı açın ." Deyince kapıyı açtım. Cihan hoca sinirle" n'oluyo burda ." Deyince " hocam bu yarım akıllının halt yemesi. Ben şunla bi konuşayım sonra size getiririm. Ceza verirsiniz . " diyip çağanı kolundan çekiştirip" boş bi sınıfa soktum. İleri girince ona dönüp" napıyorsun sen delirdin mi ? Niye tüm okula konuşuyorsun?" Dediğimde ona bağırıp" çünkü ancak beni o şekilde duyardın. Sen beni duyduğunu söylüyordun ama bu sefer beni duymadın."dedi. Sinirden ellerim saçlarıma gitti . Geriye doğru atıp" senin yüzünden. Ben gidip kimseyle öpüşmedim . Sen öpüştün. Sen öptün." Dememle hızla beni kendine çekti burun burunaydık. Sinirle" hep bi öp birini gebertirim o iti." Dediğinde uzaklaşmaya çalıştım ama bırakmadı. Kulağıma doğru eğilince kokusu geldi burnuma , gözlerim doldu. Kulağıma doğru konuşup" sen kimseyi öpmezsin . Bi anda oldu yemin ederim . İstemeden oldu. Sen gittin kalbim kurudu yapma." Dediğinde gözümden bir damla yaş düştü. Bana baktığında ağladığımı paramparça olduğumu gördü. Beni şaşırtacak bişey yapıp bu seferde o gözyaşımın aktığı yeri öptü. Donup kaldım sanki hareket edemedim . Yakınına girince anladım çok özlemişim ama elimden birler gelmez. Gözlerime bakıyordu çok yakındık. Bu bakan gerçek çağan mıydı? Cidden bi anda mı olmuştu? Fısıltıyla " çok canım yandı." Dediğimde gözlerini kapattı. Duymak istemediğini biliyordum.derin bi nefes alıp sessizce " onu öptüğünde ...ne hissettin? " dememle gözlerini açtı. Bana baktı . Bişey düşünüyor gibiydi. Eli enseme gitti beni kendine çekip öptü. Dondum kaldım ama o sanki özleminin acısını çıkarıyordu. Zar zor bendem ayrıldığında " bunu hissetmedim ." Dedi. Bunu yapamam . Ondan uzaklaşıp "bunu yapma .Ben yapamam ." Diyip sınıftan çıktım. Elim dudaklarıma gitti. Çok özlemiştim ama elimden bişey gelmez. Hemen sınıfıma gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞTEN GELECEĞE
Adventure1400 lü yıllardan bir anda kendini 2021 yılında bulan bi kız ne yapar sizce ?