Hızlanan kalpler💜

2.9K 158 15
                                    

Sabah erkenden uyandım. İşlerimi halletim. Okula gitmek için hazırlandım. Evden çıktığımda bahçe kapısında çağanı görmeyi beklemiyordum. Yanına gidip" günaydın da sabah sabah ne işin var burda?" dediğimde " en başında anlaştığımız gibi bundan sonra beraber okula gidicez." dedi. Bende ona gülümseyip" güzelmişte geçen seferki gibi sadece sözde kalmasın." diyip güldüm. O da bana gülüp " merak etme her sabah kapındayım ." dedi. Bahçeden çıkıp" hadi o zaman gidelim." dedim. Çağan bana yaklaşıp kolunu omzuma attı. Bunu yapmasını beklemiyordum. Kafamı şaşkınlıkla ona çevirdiğimde dip dibeydik bende hemen önüme döndüm. Kalbim çok hızlanmıştı ama tuhaf olan onun kalbinin sesini bile duyuyordum. O da heyecanlanmıştı. Beraber yürümeye başladığımızda bi kaç dakika kimse konuşmadı en son dayanamayıp" sen Leyanın karışımlarından falan mı içtin bugün , böyle bi Güler yüzlü sakinsin falan iyimisin?" diyip güldüm. O da bana gülüp" Artık huzursuzluk olsun istemiyorum o yüzden keyfim yerinde." diyip kafamı öptü. Kalbim sanki yarıştaymış gibi hızlı atıyordu ve kızarmıştım dönüp ona bakamazdım. Çocuklarla buluşacağımız yere gelince heyecanlandığımı belli etmeden çağandan ayrılmanın tek yolu Leya'ya sarılmak olabileceği için koşarak gidip Leya'ya sarıldım. Leya da bana sarıldı. Sarılırken aynı zamanda kulağıma " kızım o nasıl gelişti? Siz niye öyleydiniz?" diyip kıkırdadı. Leya'ya sarılmaya devam ederken" sus leya sus anlatmam gereken şeyler var ama erkekler yokken konuşuruz." dedim. Leya benim heyecanlı halimden daha çok merak etmiş olacak ki Benden ayrılıp erkeklere" biz tuana ile önden gidiyoruz. Sizde arkadan gelirsiniz." dedi. Deniz lafa atlayıp" arkadaşlar leya bu kadar heyecan yaptıysa kesin  dedikodu vardır." diyip güldü. Yağız ordan atlayıp Leya'ya " kızım bi dur tuana yeni geldi bi günaydın bile diyemedik. Ne bu acele?" Diyip kahkaha attı. Bende Yağız'ın bu söylediğinden sonra yağıza gidip sarıldım ve "günaydın yağız." diyip kahkaha attım benle beraber mavi ay da kahkaha attı. Sonra leya beni kolumdan sürükleyip önden yürütmeye başladı. Artık dayanamamış olcak ki nefes almadan" hemen anlat hemen, siz nasıl barıştınız  nerde barıştınız niye beraber geldiniz  ve en önemlisi niye öyle dip dibeydiniz." dedi. Daha devam ederdi de ben durdurdular " ya leya tamam sakin ol arkamızdan geliyolar duyucaklar şimdi." dedim. İyice Leya'nın koluna girip her şeyi heyecanlı heyecanlı anlattığımda leya her seferinde daha da heyecan yapıyordu. O kadar heyecanla Anlatmıştım ki . Göl maceramızdan bu sabah kadar her şeyi anlattığımdaO kadar susamıştım ki su içerken leyanın " hayırlı olsun tuana çağan sana aşık olmuş." demesiyle Suyu ağzımdan püskürtüp öksürmem bir oldu. Resmen tıkandım. Erkekler benim için endişelenip  hemen bize yetiştiklerinde Çağan Yüzümü ellerinin arasına alıp nefes almamı söylüyordu. Sakinleştikten sonra çağan hala ellerini suratımdan indirmemişti. Leya'ya baktığımda sırıtıp bana çağanı gösterdi. Bende çağana dönüp iyiyim sakin olun. Su boğazıma takıldı ölmedim." diyip güldüm. Çağan Elleri hala yüzümde iken Yüzüme bakıp" kızım sende boğulmaya ne meraklısın ya."diyip bana sarıldı . Gölde suyun dinine dalıp çıkmamamdan bahsediyordu. Bende ona sarılıp" iyiyim ya alt tarafı su takıldı boğazıma bişey yok." dedim. Çağandan ayrılıp " Korkmayın lan teorik olarak 1400 yıllardan bu zamana kadar yaşamış sayılırım bana bişey olmaz." dediğimde hepimiz kahkaha attık ve okula yürümeye devam ettik.
   Okula geldiğimizde sınıfa çıktık. Benle leya sınava çalışırken yağız deniz ve Çağan bişey konuşuyolardı. Böyle fısır fısır konuşmaları dikkatimi çekince leyayı  dürtüp " kız leya bunlar bişeyler karıştırıyor ama ne?"dedim. Leya'da şüphelenip" cidden bunlar bide fısır fısır ne konuşuyor? Yanlarına gitsek susarlar sorsak söylemezler napıcaz?" diyince leyaya sırıtıp" ben bu zamanlar için varım." diyip gücümü kullanıp onları dinlemeye başladım. Çağanin deniz ve yağıza gölde olan olayı anlattığını duyunca şaşırdım. Leya da merakla ona ne konuştuklarını söylememi bekliyordu. Dinlemeye devam ettiğim de çağan " işte böyle bu sabahta elimi omzuna attım kafasını öptüm falan abi ben napıcam ya nasıl söyleyeceğim hoşlandığımı." diyince dikkatim dağıldı dinlemeyi bırakıp leya ya döndüm. Leya bana merakla bakarken gözlerim yuvalarından çıkıcak gibiydi. Dönüp kalmıştım. Leya endişeyle " kızım ne oldu ne duydun da yine nefes almayı unuttun ya bi günümüzde aksiyonsuz geçsin." dedi. Ben yine tepki vermeyince beni cimcikledi. O acıyla çığlık atınca sınıftaki herkes dönüp bana baktı. Onları umursamayıp Leya'ya döndüm ve yutkunup" Çağan  bizimkilere göldeki olayı ve bu sabah elini koluma koyduğunu başımdan öptüğünü söyledi." dedim. Derin bi nefes alıp" yağızla denize bana nasıl açılabileceğini sordu. Dikkatim dağılınca daha fazla dinlemedim." dediğimde bu sefer de donan kişi leya oldu. Kolumu dürtüp" leyaaa!" diye seslensemde  duymadı. Erkekler leyayı farkedip yanımıza gelince deniz" tuana bu kıza ne söyledinde transa geçti." diyip gülünce ona " gülme ya neden böyle oldu. Resmen bitkisel hayata girdi." dedim. Yağızın bana dönüp "birazdan düzelir ve bağırmaya başlar." demesiyle leya ayağa oturduğu yerden ayağa fırlayıp" şaka yapıyorsun." diye bağırdı. Bağırmasıyla elimi alnıma vurmam bir oldu. Bu kız cidden umutsuz vaka.Daha sonradan erkekleri farketmiş olacak ki sessizce yerine oturup bana döndü. Bende onun bu haline gülünce o da güldü. Çağan araya girip " leya yine ne duydun da mavi ekran verdin." diyince leya bana döndü  . Ben kaşlarımı söyleme anlamında kaldırınca çağana dönüp " her zamanki dedikodular işte ya kim kimle ne yapmış falan.." dediğinde çağan üstelemedi. Leya hala şokta gibiydi. Ben ayağa kalkıp " biz bi lavaboya gidelim." Diyip leyayı kolundan sürüklemeye başladım. Tuvalete girdiğimizde leyayı anca kendine getirebilmiştim. Heyecanla bana dönüp" ya sen ciddi misin ayyy nasıl söyleyecek acaba?" diyip tuvaletin içinde dönüyordu. Bende bu haline kahkaha atıyordum. En son kendimi durdurup " ya kızım bi dur delirdin mi sakin ol." dedim. leya bana  göz devirip " ya sen niye meraksızsın kızım. Sana açılacakmış kendine gelsene ." dedi. Bende ona göz devirip " ya hadi sınıfa gidelim geç kalıcak." dedim ve tuvaletten çıkıp sınıfa gittik. Günün  geri kalan zamanında her şey normaldi. Okuldan çıkıp evlere dağıldık.

GEÇMİŞTEN GELECEĞEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin