(Çağanın anlatımıyla)
Saatler geçmişti ama hala burdaydık. Ülkü daha fazla dayanamayınca bayıldığı için onu bi odaya yatırdılar. Herkes tek kelime etmeden bekliyordu. Ameliyathaneden doktorun çıktığını görünce hemen ayağa fırladım. Maskesini çıkardığında ona bakıp" durumu nasıl nerde ?" Dediğimde doktor derin bi nefes alıp" aynı yerden ikinci kere yaralanmış sanırım izleri gördük. O daha çocuk çok direndi ama bünyesi kaldırmadı. Kalbi durdu." Dedi. Leya hızla ayağa kalkarak bağırmaya başladı. Doktor konuşmaya devam edip" Kalbi durdu ama müdahale ettik . Geri geldi. Hayati tehlikesi devam ediyor. Yoğun bakımdayken uyanmasını bekleyeceğiz." Dedi. Salih hoca endişeyle ne zaman uyanır ?" Dediğinde doktor derin bi bi nefes alıp" bilemiyoruz . O hastaya ve hastanın isteğine bağlı. Belki bi gün belki bi hafta belkide 1 yıl." Dedi. Yağız sinirle bağırıp" saçmalamayın." Dediğinde dönüp kaldım.herşey zeynep yüzünden olmuştu. Hızla onların yanından uzaklaşıp hastaneden çıktım. Taksiye binip zeyneplerin eve doğru giderken yiğiti arayıp olanları anlattım ve zeynebşn adresini istedim. Yiğit adresi atıp kendi de geldiğini yazmıştı. Adrese geldiğimde hızla taksiden indim . Gece yarısıydı ama umursamadım. Yiğitte geldiğinde kapıyı hızla çalmaya başladım. Zeynebin annesi kapıyı açınca hemen" zeynep nerde?" Diye sordum. Annesi şaşkınlıkla"uyuyor" Dediğinde ona olanları anlattım ve içeri daldım. Yukarıya çıktığımda zeynebin odasını bulunca içeri girdim. Yatağında hiçbişey olmamış gibi uyuyordu. Hızla onu kolundan tutup kaldırdığımda uyandı. Bağırıp" sen nasıl böyle bişey yaparsın." Dediğimde korkuyla kekeleyerek" ne diyorsun ?" Dedi. Telefonum çalınca zeynebi yatağa bırakıp telefonu açtım ve " edendim Mete ?" Dediğimde Mete " tuananın avcumun içinde zeynebin bilekliğini bulmuşlar . Üstünde zeynep yazıyor . Eşyalarını bize verdiklerinde içinden çıktı." Dedi. Telefonu kapattım yiğit yuları çıktı . Zeyneb'e bakıp"inkar etme zeynep. Tuanayla tüm gün ormandaydık. Atış yaptık. Sonra ben onu parka arkadaşlarının yanına bıraktım. Şimdi de kız hastanede arkadaşlarıyla eve gitmek için ayrıldığında bıçaklanmış ve annende o saatte evde olmadığını söyledi." Dediğinde Zeyneb'e dönüp" bilekliğin tuananın avcunun içinde çıkmış. Sen onu bıçakladığın sırada bileğinden almış olmalı." Dedim . Zeynebin annesi de yukarı çıkınca ona baktım iyi görünmüyordu. Zeyneb'e dönüp ağlarken " bişey desene zeynep." Dedi. Zeynep ağlayarak " anne." Dediğinde onun yaptığını o da anlamıştı. Polisi aradım zeynebi gelip götürdüler . Benle yiğitte hastaneye gittik. Hastaneye geldiğimizde herkes yoğun bakımın önündeydi. Bizimkiler cama yapışmış tuanaya bakıyolardı. Yine aletler vardı etrafında, yine aynı yerdeyiz . Bizimkilere dönüp" içeri girmem lazım belki burda olduğumuzu bilirse uyanır geçen sefer duymuştu . Yine duyar ." Diyip yoğum bakım kapısını açmaya çalıştım . Açılmadı . Esat ve Mete beni tuttu. Mete'ye bakıp " Mete girmem lazım belki duyuyordur." Dediğimde cihan hoca bana bakıp" doktorla konuşalım öyle." Dedi. Doktordan yalvar yakar sadece 5 dakika izin almıştım.
İçeri girdim yavaşça yanına yaklaştım. Yüzü solmuştu. Dudakları kurumuş. Yanına çöktüm. Yüzümü yüzünün hizasına getirdim kirpikleri dikkatıimş çekti. Derin bi nefes alıp " yanında olamadım ama... ama şimdi burdayım. Yine dayanmak zorundasın. Bizi bırakamazsın. Hepimiz burdayız. Yiğitte burda . Zeynebi polis aldı. Ben böyle anlatıyorum çünkü sen beni duyarsın. Biliyorum. Çok üzüyorum seni farkındayım ama çokta seviyorum. Sen 2. Kere burda yatıyorsun ve bu bekleyişin zorluğunu bilemezsin. Hepimiz burdayız. Şu camın arkasında herkes seni bekliyor. Bende seni bekliyorum. Gerekirse bi daha yüzüme bakma ama sakın gitme. Bu kendi zamanına geri dönmeye benzemez. Gidersen gelme şansın olmaz lütfen . Doktor çocuk olmasına rağmen çok dayandı dedi. Oysaki buradakiler bilmiyor ki sen koskoca Tozkoparansın. Salih hoca iyi görünmüyordu. Hepimizi geçtim ama ona bunu yapamazsın. Hem sen kendi zamanında olan ananı da unutma. Sakın gitme tamam mı ? Uyanman lazım." Dediğimde tuananın gözünden bir damla yaş düştü. Hemen ayağa kalkıp cama yaklaştım ve" duyuyor, ağlıyor . Deşiklerimi duydu. Gözyaşı akıyor. " Dedim. Hemen tuananın yanına gittim ve kulağıma eğilip" sen beni duyarsın sevgilim. Sakın gitme şakın." Dediğimde doktorlar içeri girdi beni dışarı çıkardı.
Bi kaç dakika sonra doktorlar çıktığında hemen yanlarına gittik. Doktor derin bi nefes alıp" sizi duyuyor . Onunla konuşmaya devam ederseniz belkide uyanır . Bilemiyorum ama anlaşılan söylenenleri anlıyor . Onu motive edicek şeyler söyleyebilirsiniz." Diyip yanımızdan gitti. Hepimiz sevinmiştik. Salih hocaları ve kızları eve gönderip ben Mete yağız ve esat hastanede kaldık. Sabah olmak üzereydi zaten . Bizde oturup beklemeye başladık.
Gözlerimi araladığımda hastanede olduğumuz aklıma gelince hemenayapa kalktım. Doktor tuananın yanına girmişti ama tuananın önünde olduğu için ne olduğunu göremiyordum . Doktor çekilince tuananın uyandığını gördüm . Hemen bizimkilere dönüp" lan uyanın tuana uyanmış . Kalkın ." Dediğimde onlarda uyanıp camın oraya yanıma geldiler . Doktor çıktığında bize bakıp" çok tuhaf, burası neresi ? Salih ağam nerde ? Falan diye sorular sordu." Dediğinde şok olduk. Salih ağam demesine şaşırmıştım. Mete doktora bakıp" sizce neden?" Diye sorduğunda doktor" büyük ihtimalle hafıza kaybı yaşıyor. Bence 1 buçuk 2 sene öncesinden (geleceğe geldiği zamandan ) itibaren hatırlamıyor. ."dedi. Mete'ye dönüp" Salih hocayı ara." Dediğimde arayıp onları çağırdık. Geldiklerinde olanları anlattık. Salih hoca doktordan normal odaya girince yanına gidebileceğini öğrenince rahatladık. Tuanayı normal odaya aldıklarında hepimiz içeri girdik. Tuana hepimize sanki yabancıymışız gibi bakıyordu. Salih hocayı görünce" ağam neresi burası. Çok farklı bi yer burası ." Dediğinde Salih hoca yanına oturup" tuana en son ne hatırlıyorsun?" Dedi.
(Tuananın anlatımıyla )
Gözlerimi açtığımda tuhaf biyerdeydim. İçeri Salih ağam girince hemen ona dönüp " ağam neresi burası? Çok farklı bir yer burası?" Dediğimde Salih ağam bana " en son ne hatırlıyorsun ." Diye sordu . Biraz düşündüm. En son ormandaydik biz sonra fikri ağam bi makineden bahsetti. Tabi ya saldırı oldu. Sonrası yok bende ." Dedim. Salih ağam bana bakıp" bak tuana o saldırı üstünden nerdeyse 2 sene geçti." Dediğinde panikle " ne ?" Dedim. Salih hoca hemen" sakin ol dinle beni. Şimdi o günden sonra biz geleceğe geldik yani 21. Yüzyıla ." Dediğinde gözlerim kocaman oldu. Konuşmaya devam edip" bu zamanda benim eski öğrencilerimle tanıştın. Yani seni bulmak için geçmişe gelmeden önceki öğrencilerim." Diyip bizi dinleyen çocukları gösterdikçe " onlar senin çok yakın arkadaşların oldular. Sana bu zamanı öğrettiler. " dedi. Ona bakıp" neden hatırlamıyorum peki?" Dediğimde sana herşeyi anlatıcaz ama sakin ol tamam mı ?" Dedi. Kafa salladım. Bi kızla erkeği gösterip" esat ve Ülkü. İkisi ikizler ve onlarla da yeni tanıştın. Bu zamana gelince bizimkiler sana bu zamanla alakalı herşeyi öğretti. Sen okul başladın. Orda tanıştınız ."Dediğinde gösterdiği ikizlere baktım. Sonra Salih ağama dönüp" anlaşılan herşeyi en başından yine öğrenmem gerekecek." Dedim. Renkli gözlü bi kız bana doğru gelip yatağın diğer kenarına oturdu. Ağlamıştı sanırım ama gülümseyip" o zaman yine tanışalım. Leya ben ." Dediğinde gülümseyip" tanışıyormuşuz ama unutmuşum yeniden tanışmaktan zarar gelmez." Dedim ve elini sıktım. Arkasındakileri sırayla gösterip" yağız , Mete ve çağan." Dediğinde hepsinin yüzüne baktım. Adı yağız olan çocuk yanıma gelip elini uzatınca elini sıktım. Yağız gülümseyip" yeniden doğmuş sayılırsın ama merak etme biz zamanında yaptığımız gibi bu seferde sana her konuda yardım edicez . Sen bizim kardeşimizsin." Dediğinde ona gülümseyip "anladığım kadarıyla siz bana çok yardımcı olmuşsunuz . Umarım bir an önce hatırlarım yağız." Dedim. Mete bana doğru gelip" o zaman yeniden tanışalım. Mete ben 21. Yüzyılın tozkoparanıyım." Dediğinde şaşırdım ve " ciddi misin?" Dedim. Gülüp kafa salladı . Adı çağan olan çocuk gelmemişti ama umursamadım. İkizlerden esat bana bakıp"ucuz yırttın . Aramıza dönmene sevindik. Biz sonradan tanıştık ama bizde her konuda her zaman olduğumuz gibi yanında olucaz ." Dediğinde gülümsedim. Çocuklara bakıp" niye bilmiyorum ama ben şimdiden sevdim sizi. Belkide önceden tanıştığımız içindir." Dediğimde ikizlerden Ülkü gülüp" nerdeyse 2 senedir tanışıyoruz ." Dedi. Bende güldüm. Salih ağam bana dönüp"sen okula gitmeyi bırakmıştın. Şimdi yeniden başlıyorsun ve kimsenin geçmişten geldiğini bilmemesi gerekiyor . Bazı kurallarımız var. Bana yada herhangi bir büyüğüne ağam diyemezsin. Okuldaki sana bişeyler öğreten Kişiler beni senin baban zannediyor. Sende bu odadaki her çocuk gibi Benim evladım sayılırsın. Güçlerini kullanamazsın. Kendini kontrol etmelisin. Mete'nin babası gideceğin okulda okul müdürü ona cihan hocam diye sesleniyorsun. Yağız'ın babası Nevzat, ona da Nevzat amca diyorsun. Mete'nin annesi seni çok sever . İsmi Sedef , sen genelde Sedef sultan diyorsun." Dediğinde kafa salladım ve "peki unuttuğum diğer şeyler ne olucak?" Dediğimde leya gülümseyip " ben ve Ülkü sana her şeyi en başından anlatıcaz . Önce şurdan çıkalım eve gidince konuşucaz" dedi. Kafa salladım. Ülkü leyanın yanına oturdu ve bi Elimi tutup" ikinci kere yaralandın . Biz anlatınca anlayacaksın ve aramıza yine dönmene çok sevindik." Diyip bana sarıldı .şaşırdım Ülkü'nün bana sarılmasıyla bazı bulanık görüntüler belirdi Bende sarıldım. Ayrıldığımızda ona bakıp" daha öncede buna benzer bişey yaşadık mı? Bazı görüntüler var ama bulanık " Dedim . Leya gülüp" anlatıcaz sana herşeyi söz." Dedi ve o da sarıldı. Bi kaç saat sonra bu tuhaf yerden çıkıp eve geldik . Salih ağam beni yatağıma yatırdı ve aşağı indi. Ona baba mı demem gerekiyordu. Gerçi zaten diyormuşum. Salih ağama güvenim tam diye düşünürken kendimi uykuya bıraktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞTEN GELECEĞE
Adventure1400 lü yıllardan bir anda kendini 2021 yılında bulan bi kız ne yapar sizce ?