TUTKUNUN TANRISI

421 5 1
                                    

Merhaba. Şu üç günlük karantina günlerinde size bir kaç kitap önermeye geldim, umarım seversiniz.

Kitap adı: TUTKUNUN TANRISI
Yazar:Limaei
Bölüm: 28
Durum: Devam ediyor.

"Yani sen bir tanrısın?" diye sordum alayla. Adamın kızıla çalan gözlerinden bir karaltı geçerken, "Gülmeye devam et küçük kız." diye fısıldadı. Aramızda bıraktığı mesafeyi iyice azalttığında nefes almam gittikçe güçleşiyordu.

"Eline düşebileceğin en tehlikeli tanrının eline düştün." Tek kaşımı havaya kaldırıp çenemi havaya diktim. Ona meydan okuyabilirdim. Sonuçta şizofren olup aklımı kaçırmıştım. Karşımdaki muhteşem beden kaçık zihnimin uydurmalarından biriydi. Bu tanrı olamazdı. En fazla bir büyücü falandı.

"Ya..." diye mırıldandım. "Kimin elinde olduğumu olduğumu öğrenebilir miyim artık?"

Adam beni ürpertecek bir şekilde gülerken bembeyaz güzelce sıralanmış iri dişleri gözüktü. "Uslu kız." diye mırladı. "Kibar olamayı öğrenmişsin." Kafasını bana iyice yaklaştırdı. Gözlerin içindeki  kanla yıkanmış kızıl nehir fokurdadı. "Heves, ihtiras, tutku..." Dilini sivri köpek dişlerinin üzerinde dolaştırırken gözleri kısıldı. "Şehvetin tanrısı."

"Alev alev yanmak normalde bizi öldürür.
Bu kadar tutkuyla kazanan biziz."

Şunu söylemeden geçemeyeceğim; yazar kitaptaki mitolojiyi kendisi oluşturmuş.

Kitabın mizahi yanları vardı okurken eğlendim ve her bölüm bitirdiğimde yeni bölüme geçmek, yeni bölümün gelmesi için sabırsızlıkla ve merakla  doldum.

Belirli bölüm tarihi var mı bilmiyorum ama sanırım bölüm araları uzun değil.

Okumak size  bir şey kaybettirmez ama eğlenceli vakitler geçirebilirsiniz.

Keyifli okumalar.
Hep mutlu olmanız dileğimle♥️

WATTPAD KİTAP ÖNERİLERİ 📖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin