Selaaam, nasılsınız size bugün macera ve polisiye tarzı bir kitapla geldim.
Yazar : @Maral_Atmc6
Kitap : ZİHNİMDEKİ FISILTI
Bölüm sayısı : 89
Durum : TamamlandıTANITIM :
( Tanıtım da bayağı uzun, üşene üşüne yazıyorum. )Şizofren hastası bir kızın başına gelen akılalmaz olaylar. Başı beladan kurtulamayan sorunlu kızımızın yolu hiç beklemediği bir anda sert ve huysuz bir polisle kesişir. Her karşılaşmaları ayrı bir olayken, asabi polisi okulunda öğretmen kimliğiyle görmesi kesinlikle beklemediği bir şeydi.
Okul hayatını ona cehenneme çeviren bay asabi yetmezmiş gibi, birde peşinde ona takıntılı hasta ruhlu bir sadist vardır.
Bu hikayede hiç bir şey normal ilerlemiyor. Bir polis sevdiği kızı korumak için ne kadar ileriye gidebilir? Mesleği ve kalbi arasında sıkışıp kalan bir adam. Dengeleri bir arada tutmak hiç bu kadar zor olmamıştı.
Şizofren hastası bir kız, sürekli zihninde ölümün soğuk sesini duyan bir kız. Sevdiği adamın polis olmasına rağmen hayatta kalmak için elini kana bulamaktan çekinmeyen bir suçluydu o.
Onlar sıradan normal bir çift değildi. Sinir bozucu bir öğretmen ve baş belası bir öğrencinin hikayesi. İşinde en iyisi olan bir başkomiserin ve cinayet dosyası kabarık, kan dökmeye olan açlığı dinmeyen sadist ve hiç olmadığı kadar suçlu bir kızın hikayesi.
Özel bir kolejde üç yıl boyunca küzeni ile okuyan Zeynep, son yılında kolejde işlenen cinayetlere bir anlam veremeden, telefonuna gelen bir mesaj ile tüm hayatı değişecektir. Bir seri katilin sıradaki hedefi olmak kesinlikle mezuniyet planları arasında yoktu.
Hasta ruhlu bir katil tarafından seçilen on kız! On farklı numara! Acımasız bir oyun, ceza yada ödül, hangisini seçersiniz seçin değişen bir şey olamayacak! Numaraları bekleyen tek bir son vardı. Ölüm!
" Hasat mevsimi başladı dokuz numara."
Bu hikaye öğretmen, öğrenci hikayesi değildir. Bu hikaye bir polisin aşkı ve mesleği arasındaki zorlu hikayeside değildir
Bu hikaye Ateşe aşık bir Pervanenin hikayesi.
"Onun sol tarafındayken, bir anda namlunun ucunda olmaktı pervane demek."
NOT : Aslında kitap tamamlanmış bir kurgudur ama yazar kitabı kısa süreliğine kaldırmıştı şimdi bölümleri ger yüklüyor. Neyse birazda kitaptan bahsedelim . Kitap her açıdan zengin aşk var, mizah var, çok güzel bir dostluk, macera ve gizem var. Ben her bölümü heyecanla okuyup gizemi çözmeye çalışırdım ama maalesef kitabın sonuna kadar gizemi çözemedim final kısmı ise tamamen ters köşeydi öyle birşey beklememiştim. Eğer macera ve gizem seviyorsanız bu kitap tam siz göre. Yazar betimleme yapıyor, uzun bölümler yazıyor. Neden bilmiyorum yazacak birşey bulamıyorum o yüzden manyak bir kitap okuyun gitsin. :)
Hep gülmeniz dileğiyle. ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD KİTAP ÖNERİLERİ 📖
РазноеEmin olun wattpad'de mükemmel kitaplar var hem de ücretsiz. Bende sevdiğim bir çok kitabı önereceğim. Hadi gelin, hep beraber bir çok hayata misafir olalım ( Slogan gibi oldu 😂)