Günaaaydıın...
Nasılsınız bal arılarım, ne yapıyorsunuz? Ben tam şu anda Müge Anlı izleyerek sizin için bir kitap önerisi hazırlıyorum.
Bugün tanıtacağım kitap vampir bir kadının hayatını anlatıyor. Umarım seversiniz.Kitap adı: KIRIK TOPUK ANLAŞMASI
Yazar : gecedenduşenyildiz
Bölüm : 55
Durum: Tamamlanandı.TANITIM
Prens, ayakkabıyı kızın ayağına geçirdiğinde aradığı kızı bulduğu için sevinmişti. Ancak bu sevinç ne yazık ki uzun sürmedi. Ayakkabının tapuğu kırılmıştı! Prens dişlerini sıkıp mırıldandı.
"Bu kız uğursuz!"
*
Ben uğursuz değildim. Belki biraz sakar olabilirdim, beceriksiz de. Belki de biraz sinirliydim. Ama kesinlikle uğursuz değildim. Mutlu sonlara inanmıyordum elbette. Külkedisi masalının mutlu sonla bitmesi de saçmalıktı. Bir defa, gerçek hayatta iyi kalpli ve yakışıklı bir prens bulma olasılığımız söz konusu değildi. Ayrıca prens, Külkedisi'ni sadece ayakkabısından tanıyacak kadar aptalsa o gerçek bir prens de değildir. Neyse, biraz sinirli olduğumu söylemiştim. Ona verin beylik laflarımı.
Kısaca diyeceğim o ki bir masalda yaşamadığımın farkındayım. Son dakika topuğumun kırılması beni uğursuz da yapmazdı. Ancak millenium çağı vampiri olsam bile inanın mutlu bir son benim de hakkımdı. Ancak bu anlaşmayla sonu kanalizasyon çukuruna çıkan bir yola girdiğim de ne yazık ki aşikardı.
Elveda mutlu son!Hep mutlu olmanız dileğiyle. 🥰
Keyifli okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD KİTAP ÖNERİLERİ 📖
RastgeleEmin olun wattpad'de mükemmel kitaplar var hem de ücretsiz. Bende sevdiğim bir çok kitabı önereceğim. Hadi gelin, hep beraber bir çok hayata misafir olalım ( Slogan gibi oldu 😂)