•Anakronizm• Tamamlamdı

374 8 2
                                    

Size bu sefer ufacık, çerezlik bir kitap önereceğim. Yazarının ilk kitaplarından olmasına rağmen güzel bir kurgu oluşturmuş.

Kitap adı: Anakronizm
Yazar: Soeil_Rose
Bölüm: 13
Durum: Tamamlandı.

TANITIM

Scott babasının bir daha geri gelmeyeceğini anladığında yere çöküş hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Bunca çalışma her şey boşa çıkmıştı. Kızarmış gözleriyle etrafa bakınıyor sinirden ayaklarıyla yere vuruyordu. Onun yanında diz çöktük. Gözlerim dolmuştu. "Babanı" dedim. Yutkundum ve devam ettim. "Onu kurtaracağız."

Ellerini gözlerinden çekti ve "Bu çok tehlikeli." dedi. Neyden bahsettiğini anlamıyordum.
****
Denek olarak kullanılmaktan dağa kaçan iki genç bir köye rast gelirler. Bu köydeki gizem hayatlarını ve bütün dünyayı etkiler.

Bilirsiniz; her kitabın yazımı zordur ama bilim kurgu ve fantastik kitapların yazımı daha zordur. Kitabın yazarı daha yolun başında olmasına rağmen yazmaya bilim kurguyla başlamaya cesaret etmiş olması bende takdir uyandırdı. Bence kitabını güzel kurguladı.

Daha yolun başında olduğu için elbette hatları var, lütfen görmezden gelin ve ona bir şans verin. İlerde çok daha iyi yazacağına eminim. Onda bu ışığı gördüm.

Herkes bir şansı hakeder.
Yolu açık olsun.

Keyifli okumalar.
Hep mutlu olmanız dileğimle♥️

WATTPAD KİTAP ÖNERİLERİ 📖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin